İki beyaz ipek mendille gözleri ve ağzı kapatılmış ve üzerine giydirilen beyaz pelerinin şapkası yüzünü çenesine kadar örtmüş, kurban sunağına hazır hale getirilmiş Judy, İrlanda'daki dağa getirildiğinde tarikat her dolunaydan sonraki ilk gün tekrarladıkları ritüeli gerçekleştiriyordu.
Aiden ve Ezio, Judy'yi zindan görevlisine teslim edip bir üst kata çıktı. Dağın zeminine inşa edilmiş altın pullu yılanın dişlerinden akan sıvıyı kadehlere doldurup içtiler ve İlk Dört'ü selamladılar. İlk Dört'ün bakışları, ikisinin üzerindeydi ve onlara söz verildiği gibi yükselişleri bugün gerçekleşecekti.
İlk Dört aynı anda ellerini kaldırdı ve metal eldivenleri, dağı aydınlatan alevler altında parıldadı. "Kutsal Ruh'un koruyucularından birisi, aranızdaki ikisi sayesinde artık bizimle." Dağın her köşesinden yükseliyormuş gibi duyulan robotik sesleri duyulunca, ortamda çıt dahi çıkmadı. "İki yoldaşımızın yükselişini kutlayın."
Zeminde olan tarikat üyeleri üç kez, "Ardú an Dóiteáin, ardú na comrádaí (Ateş'inyükselişi, yoldaşın yükselişi)!" diye tekrarladı.
Aiden ve Ezio'nun üzerindeki pelerinlerin rengi bir anda beyaza dönüştü ve İlk Dört'ün altındaki konuma yükseldiler. Bronz maskelerindeki en dikkat çekici detay, alınlarından uzanan iblis boynuzlarıydı. Başka hiçbir üyede bu tip maskeler yoktu.
Durumdan şüphelenen Aiden, gerçek kimliklerinin açığa çıkmış olmasından korksa da hiçbir hareketlilik olmayınca rahat bir nefes aldı.
"Ordularınızı Vatikan ve tanrıları için toplayın. Artık gücü Ölüm için ele alma vaktimiz geldi."
Kalabalık bir ağızdan üç kez, "Ín aínm Dóiteáin, Ín aínm Tine" diye tekrarladı. Ortam sessizleşince İlk Dört, bir kez aynı cümleyi tekrarladı ve gözden kayboldu.
Zemin kattaki üyeler teker teker yılanın dişlerinden akan sıvıyla kadehlerini tazelediler ve yankılanan seslerle muhabbete daldılar. Aiden ve Ezio ellerinden geldikçe etrafı dikkatle gözlemleyip çıkışa doğru yavaş yavaş ilerlediler. İstedikleri gibi mevkileri yükselmiş, karşılarında durmaya cesaret edebilecek kişi sayısı minimuma inmişti.
"Uygun birini bulabildin mi?" diye mırıldandı Ezio, Aiden'dan başkasının duymamasını umarak.
O sıra etraflarındaki kalabalığı inceleyip Judy'nin yerine koyabilecekleri bir üye gözüne kestirmeye çalışan Aiden, başını iki yana salladı. Derken, arka tarafından yükselen adım seslerini fark etti. Bakışları Ezio'ya döndü ve herhangi bir işaret bekledi. Bir tehlike olmadığını anlayınca, duymamış gibi davranmaya devam etti.
"Ne hoş bir sürpriz."
Aiden ve Ezio, sesin sahibini çok iyi tanıyordu. Daci'nin istihbaratı doğru çıkmıştı.
Topukları üzerinde dönen Aiden, başını hafifçe eğdi. "Çok hoş bir tesadüf, hanımefendi." Üyeler birbirlerinin gerçek kimliğini bilse de isimlerin yüksek seslerle zikredilmesi kesinlikle yasaktı.
"İlk günden beridir ikiniz olduğundan şüpheleniyordum." dedi Monica. Maskeden yüzü Ezio'ya dönünce, "Sanırım tahmin ettiğim gibi, ikiniz yine bir arada ve bir iş peşindesiniz."
Omuzlarını silken Ezio, "Ve sonuna kadar Vatikan'a odaklı bir iş." diye araya girdi. "Başarısız da sayılmayız."
"Ne şüphe?" Aiden ve Ezio arasından kadehini uzatıp arkalarında kalan yılanın dişlerinden, asla içemeyeceği sıvıyla kadehini tazeledi, Monica. "Açıkçası, sizlerden böyle bir cesaret beklemiyordum." Dolan kadehini çekti ve iki adım gerilerdi. "Koruyucu için asıl planınızdan bahsetseydiniz, aramızdaki durum daha farklı olabilirdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(KYS) Ekklesia Ankáthi (GxG)
Fantasy"Tanrı'nın kutsal ışığında parıldayanın yozlaşması an meselesidir. İblis, melek ya da insan; düşünen her varlığın en ilahi laneti, Tanrı'nın sunduğu üstün mevkiyi ve gücü, kendi iradesiyle dengede tutmaya çalışmaktır." Vatikan'a bağlı iblis melezi a...