Καθόμουν στο γραφείο μου και μελετούσα μερικά έγγραφα. Η ώρα ήταν οχτώ το βράδυ. Δίπλα μου είχα μία κούπα με ζεστό τσάι, ενώ πίσω μου έξω από την τζαμαρία απλωνόταν το σκοτάδι.
Άστρα είχαν καλύψει τον ουρανό, τα οποία όμως έχαναν την λάμψη τους από τα αστραφτερά και έντονα φώτα της πόλης που απλώνονταν μέχρι εκεί που έφθανε το μάτι, μαρτυρώντας ότι η πόλη αυτή δεν κοιμόταν ποτέ.
Φώτα στους δρόμους, φώτα σε μαγαζιά, φώτα σε ουρανοξύστες, φώτα από φωτεινές διαφημιστικές πινακίδες. Μόνο φως υπήρχε στην «Πόλη των Αγγέλων» και όμως το φως εκείνο ήταν τεχνητό και καθόλου αγνό. Ήταν μια βιτρίνα καθώς πίσω του βρισκόταν το σκοτάδι και οι σκιές που κινούνταν ανενόχλητα.
Αυτές τις κινήσεις μελετούσα από τις αναφορές που λάμβανα από το νέο δίκτυο πληροφοριών που είχε στηθεί μετά από εντολή μου. Αναφορές με κινήσεις κεφαλών του υποκόσμου, αναφορές για επεισόδια μεταξύ συμμοριών του δρόμου και φυσικά την δραστηριότητά τους.
Όμως δεν ήταν οι μόνες αναφορές που μελετούσα. Διάβαζα για την προσωπική ζωή πολιτικών, δικαστών, αστυνόμων και φυσικά το ενδιαφέρον στο να διαβάζω αναφορές για τη ζωή τους, ήταν η σχέση τους με το σκοτάδι. Τι πλεονεκτήματα είχαν και πως μπορούσαν να επηρεάσουν τη ζωή μας;
Δεν με ένοιαζαν ιδιαίτερα οι σκοτεινές σχέσεις και δουλειές εκείνων που ζούσαν στο φως της μέρας, αρκεί να μην επηρέαζαν αρνητικά την οικογένειά μας.
Το βλέμμα μου είχε σταθεί σε μια αναφορά και δεν ήξερα αν σήμαινε ότι θα είχαμε μπελάδες ή ήταν μια ασήμαντη πληροφορία.
Παρόλο που τα τελευταία χρόνια, φαινόταν ότι η Νίνα Γκάρετ αποτελούσε την απόλυτη ηγετική μορφή στον υπόκοσμο, ήταν φανερό ότι το σκοτάδι δεν μπορούσε να ελέγξει ένα και μόνο άτομο. Το στέμμα δεν θα έμενε για πολύ στο κεφάλι της και παρόλο που είχε κρατήσει σθεναρά τη θέση της αυτά τα δύο χρόνια, φαίνεται ότι νέο αίμα είχε αρχίσει να εισχωρεί στην Πόλη των Αγγέλων, διεκδικώντας μία θέση στους έκπτωτους.
Σύμφωνα με την αναφορά, επρόκειτο για μια οργάνωση «εμπορίου» και λαθρεμπορίου. Πουλούσε και αγόραζε τα πάντα, με όλη την σημασία της λέξης. Επρόκειτο για ένα μεγάλο στέλεχος της μαύρης αγοράς που λειτουργούσε στο Σαν Φρανσίσκο και γενικά κατά μήκος της Καλιφόρνια. Τώρα ήθελε να επεκταθεί και στο νότο και το Λος Άντζελες ήταν ο πρώτος του στόχος.
BẠN ĐANG ĐỌC
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Bí ẩn / Giật gânΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...