Τα μάτια μου άστραψαν μόλις άνοιξα την ντουλάπα και βρήκα ένα σωρό ρούχα στα μέτρα μου. Έκανα ένα γρήγορο ντους καθώς βρωμοκοπούσα από τον ιδρώτα και έπειτα φόρεσα κάτι άνετο. Εν τέλει μια μαύρη ζακέτα και με κουκούλα ολοκλήρωσε το σετ μου. Φόρεσα κολόνια και με ζελέ χτένισα τα μαλλιά προς τα πίσω.
Κοιταζόμουν στον καθρέπτη και θαύμαζα την ομορφιά και την γοητεία μου. Ήμουν αρκετά ενθουσιασμένος καθώς σε λίγο θα ξεκινούσε η διασκέδαση. Αφού έριξα μια τελευταία ματιά στον εαυτό μου, βγήκα από το δωμάτιο παίρνοντας τα κλειδιά της μηχανής.
Α! Είχα επισκέψεις. Ήθελα να καθίσω μαζί τους και να μιλήσουμε αλλά η πυρκαγιά που άναβε μέσα μου με καλούσε να ξεκινήσω την «διασκέδαση». Πλησίασα την κουζίνα και έπιασα ένα κουζινομάχαιρο.
Εκείνη την στιγμή, μπήκε ένα τσούρμο ατόμων μέσα στο σπίτι.
-«Ραφαέλ;» ψέλλισε εκείνη η γυναίκα που οι ανόητοι αποκαλούσαν μητέρα.
-«Λάθος απάντηση!» αποκρίθηκα παιχνιδιάρικα.
-«Ποιος είσαι;» ακούστηκε η φωνή του άντρα εκείνου και τα νεύρα μου τεντώθηκαν.
-«Αυτός που θα σε σκοτώσει. Μην ανησυχείς θα σε αφήσω για το τέλος.» αποκρίθηκα.
-«Φέρε πίσω την Άιβερι!!!» άκουσα έναν άντρα.
-«Α! Ο άπιστος σύντροφος! Πρέπει να σε ευχαριστήσω ιδιαιτέρως. Αν δεν ήσουν εσύ, τώρα δεν θα ήμουν εδώ.» απάντησα και πάγωσε. Ξέσπασα σε γέλια και έπειτα τα σταμάτησα απότομα και τον κοίταξα με μίσος.
-«Την πρόδωσες. Θα γευτείς τον πόνο.» ψιθύρισα. Α! Όλοι τους την είχαν πληγώσει. Από ότι φαινόταν η διασκέδασή μου θα κρατούσε αρκετές μέρες.
-«Πες μας ποιος είσαι.» ακούστηκε η φωνή ενός άλλου άντρα.
-«Ο τρελογιατρός!!!! Για σένα δεν έχω αποφασίσει να ήσουν καλός ή κακός μαζί της. Δεν έχει και πολύ σημασία όμως, σωστά;» απάντησα με ένα πονηρό βλέμμα.
-«Όλοι πρέπει να έχουν ένα όνομα.» επέμεινε.
-«Μη μου πεις ότι προσπαθείς να με ψυχολογήσεις; Είσαι τόσο αστείος. Τα κόλπα σου δεν θα πιάσουν, Δρ. Πήτερσον. Τώρα που το σκέφτομαι της προκάλεσες πόνο όταν κοιμήθηκες με την Μόργκαν. Και εσύ θα λάβεις την τιμωρία σου.»
-«Το όνομά σου!!!»
-«Νταντά Μιράντα!!! Είσαι η αγαπημένη μου. Για χάρη σου, θα σου πω το όνομά μου. Λοιπόν, ονομάζομαι Λόκι.» έμεινε απαθής για μερικά λεπτά και έπειτα γούρλωσε τα μάτια της.
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...