Μετά από μία ακόμη ψυχρολουσία από την Ντορέτα Μόρτιμερ, ο αδερφός της Στέφαν Μόρτιμερ με είχε σκεπάσει με μια κουβέρτα ενώ αυτή τη φορά είχε φέρει μια ζεστή σούπα και με τάιζε.
Καθώς πεινούσα δεν θα έλεγα όχι, όμως εκείνα τα μάτια που έσταζαν σκοτάδι, με φόβιζαν, με εκνεύριζαν, με θύμωναν.
-«Αν με επιλέξεις, θα έχεις αυτήν την περιποίηση καθημερινά.» αποκρίθηκε με μια ήπια φωνή.
-«Χμ. Θα συμπεριλαμβάνεται και η ψυχρολουσία;» απάντησα σαρκαστικά.
-«Άιβερι, ξέρω ότι είσαι θυμωμένη αλλά είναι μια απαραίτητα διαδικασία για να καταλάβεις τι νιώθεις.»
-«Πες μου, Στέφαν Μόρτιμερ, πιστεύεις ότι είμαι ανόητη; Ή μήπως πιστεύεις ότι το μυαλό μου είναι τόσο αδύναμο;» αποκρίθηκα και πρόσεξα την απορία στο βλέμμα του.
-«Σίγουρα πιστεύεις ότι εφόσον κατέληξα με μία ψυχική ασθένεια την πρώτη φορά, θα είναι εύκολο να αποκτήσω και άλλη, σωστά;» αποκρίθηκα σαρκαστικά.
-«Αλήθεια πιστεύεις ότι τα βασανιστήρια της ψυχοπαθούς αδερφής σου είναι ικανά να με λυγίσουν; Παραδέχομαι ότι είναι βάναυσα και οδυνηρά, αλλά πραγματικά πιστεύεις ότι δεν τα έχω περάσει;» αποκρίθηκα και άφησε το πιάτο στο πάτωμα και έκανε μερικά βήματα πίσω.
-«Πραγματικά πιστεύεις ότι επειδή η απαγωγέας μου τότε ήταν μια απλή γυναίκα, δεν μου έδωσε αρκετό πόνο; Τότε ήμουν και μικρό παιδί. Σπασμένα οστά; Είχα κάθε μέρα. Πείνα και δίψα; Ήταν η καθημερινότητά μου. Μαστίγιο; Το ανεχόμουν κάθε μέρα. Και όλα αυτά για δεκατρία χρόνια, Στέφαν Μόρτιμερ. Δεκατρία χρόνια!!!»
-«Πάψε!!!»
-«Όχι δεν παύω επειδή έχεις την λανθασμένη εντύπωση ότι το παιχνίδι σου θα έχει αποτελέσματα. Πιστεύεις ότι με τα βασανιστήρια της Ντορέτα και την παράλληλη «στοργή» που μου δείχνεις, θα με κάνεις να λυγίσω; Να σε αγαπήσω; Ποντάρεις στο να αναπτύξω το Σύνδρομο της Στοκχόλμης, έτσι δεν είναι;»
Η έκπληξη στα μάτια του μου επιβεβαίωσε τις υποψίες μου.
-«Είσαι ανόητος; Πιστεύεις ότι το μυαλό μου είναι τόσο αδύναμο που θα λυγίσει στα παιχνίδια σου; Δεν έχεις ιδέα τι συμβαίνει μέσα στο μυαλό μου. Δεν έχεις ιδέα με τι μάχομαι κάθε μέρα.»
-«Είπα να πάψεις.» αναφώνησε και εκείνη τη στιγμή με χαστούκισε.
-«Αυτή είναι η αγάπη σου; Ότι δεν γίνεται όπως το θες, χρησιμοποιείς βία; Αν νομίζεις ότι θα αγαπήσω κάποιον σαν εσένα, είσαι γελασμένος.»
STAI LEGGENDO
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mistero / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...