Βρισκόμουν στο γραφείο μου και μελετούσα τις αναφορές που είχα λάβει από τον Άντριου Σάλιβαν και την Νίνα Γκάρετ. Έξω από την τζαμαρία έβρεχε, ενώ κεραυνοί έσκιζαν τον σκοτεινό ουρανό. Παρόλο που πλησιάζαμε στο τέλος του χειμώνα, τέτοιες μπόρες δεν ήταν σπάνιες.
-«Ξαδέρφη, γύρισα!!!» άκουσα μια φωνή και την επόμενη στιγμή, ο Βίνσεντ Μεντίνα όρμησε μέσα στο γραφείο μου χαρωπός. Είχα ξεχάσει εντελώς εκείνον τον ανόητο.
-«Που είχες χαθεί εσύ;» ρώτησα.
-«Μου ανέθεσες μία αποστολή, σωστά;» απάντησε.
Θυμόμουν ότι του είχα αναθέσει να βρει πληροφορίες για τον Στέφαν Μόρτιμερ καθώς δεν μου άρεσε η πρόσφατη εμφάνισή του και ο τρόπος που πλησίαζε εκείνη.
-«Λοιπόν;»
-«Λοιπόν, χρειάστηκα αρκετές εβδομάδες για να καταφέρω να βρω στοιχεία. Εκείνη η αλεπού έκρυβε καλά τα ίχνη της. Όμως δεν περίμεναν ότι θα ήμουν τόσο επίμονος. Έπιασα λαβράκι!» αναφώνησε με μάτια που άστραφταν κάπως επικίνδυνα θα έλεγα.
-«Ανακάλυψα ότι ο Στέφαν Μόρτιμερ και ο ξάδερφος Κάρλος Μεντίνα, έχουν ακόμη σχέσεις, παρά τους όρους που τους έδωσες πριν δύο χρόνια.» απάντησε με σφιγμένα δόντια. Όμως περίμενα να ακούσω τη συνέχεια.
-«Οι Μόρτιμερ χρησιμοποιούν τα φορτηγά των Μεντίνα για να μεταφέρουν μεγάλες ποσότητες τοξικών αποβλήτων. Σε θαλάσσια δρομολόγια ή σε μακριά οδικά δρομολόγια, φροντίζουν να ξεφορτωθούν εκείνα τα απόβλητα σε κάποιο ενδιάμεσο σημείο της διαδρομής.» αποκρίθηκε ο Βίνσεντ με ένα δαιμόνιο χαμόγελο καθώς με αυτό το στοιχείο μπορούσαμε να χτυπήσουμε τους Μόρτιμερ.
-«Έχεις στοιχεία;» ρώτησα.
-«Για ανόητο με περνάς; Τι νομίζεις ότι έκανα τόσες εβδομάδες, Μόργκαν;» απάντησε με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο.
-«Έχω στοιχεία που θα κοστίσουν πολύ «ακριβά» στους Μόρτιμερ.» απάντησε με ικανοποίηση. Μάλλον δεν τους είχε ακόμη συγχωρήσει για ότι έκαναν στην πρώτη του αγάπη και ήταν η ευκαιρία του να πάρει εκδίκηση.
-«Όμως θα βλάψεις και τους Μεντίνα.» απάντησα. Όχι ότι με ένοιαζε ιδιαίτερα, όμως πλέον ο όμιλος Σάλιβαν διέθετε το 40% των μετοχών τους. Ένα σκάνδαλο και ένας διασυρμός, μπορούσε να επηρεάσει και εμάς και δεν ήταν καθόλου καλή ιδέα σε αυτήν την χρονική στιγμή.
-«Δεν θα κάνεις τίποτα;» ρώτησε με ένα βλέμμα απόγνωσης.
-«Φυσικά και θα κάνω αλλά στην ώρα του. Προς το παρόν, έχουμε άλλα θέματα.» απάντησα και ο Βίνσεντ αναστέναξε.
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...