31. Οι δαίμονες της

25 7 0
                                    

Ο Φάμπιο στεκόταν απέναντί μου καθώς μου έδινε αναφορά για τις επιχειρήσεις μας και φυσικά δεν ξεχνούσε να μου αναφέρει τις ζημίες που είχαμε τελευταία από την καινούργια εγκληματική οργάνωση Angeles Oscuros που μας ανταγωνιζόταν σθεναρά.

Δεν χρειαζόταν μεγάλη ευφυΐα για να καταλάβει κανείς ότι επρόκειτο για μια κίνηση του αντιπάλου που είχα έρθει ως το Λος Άντζελες να βρω. Μάλιστα, μόλις ξεκίνησα τις κινήσεις μου ενάντια στη Νίνα Γκάρετ αλλά και στον νεαρό εκείνο μπάρμαν, τα πράγματα χειροτέρεψαν.

Διασκέδαζα αφάνταστα με εκείνα τα άτομα που νόμιζαν ότι μπορούσαν να με νικήσουν επειδή «χτυπούσαν» τις επιχειρήσεις μου. Παρόλο που υπήρχε όντως ζημία, ήταν στα όρια που μπορούσε να ελεγχθεί, άλλωστε υπήρχαν δεκάδες επιχειρήσεις μου σε όλον τον κόσμο.

Όμως η κίνηση εκείνη μου έδωσε να καταλάβω ότι ο αντίπαλός μου ήταν διατεθειμένος να παίξει το παιχνίδι μου και παράλληλα, είχε ένα αρκετά κοφτερό μυαλό για να πετύχει «χτυπήματα» στον μεγαλύτερο εγκληματία που υπήρχε. Τα πράγματα γίνονταν ενδιαφέροντα και ήταν η στιγμή να κάνω ξανά την κίνησή μου, πληρώνοντάς τους με το ίδιο νόμισμα.

Παρόλα αυτά, το βλέμμα μου έπεσε πάνω στο γυψωμένο χέρι του Φάμπιο και στο σκοτεινό βλέμμα που είχε ζωγραφιστεί στο πρόσωπό του. Σίγουρα δεν περίμενε εκείνη την εξέλιξη, όπως και εγώ.

Είχα βρει ένα αρκετά ενδιαφέρον παιχνίδι αν και είμαι σίγουρος ότι ο Φάμπιο θα ήθελε να του φυτέψει μια σφαίρα στο κεφάλι. Προκειμένου να καταλαγιάσω το θυμό του και να ικανοποιήσω τις δικές μου επιθυμίες, είχα βρει εκείνο τον τρόπο, όπου κάθε βράδυ παρενοχλούσαμε τον νεαρό μπάρμαν. Κάποια στιγμή, θα λύγιζε!!!

Ήταν διασκεδαστικό να τον βλέπω να αγωνίζεται κάθε βράδυ και παρόλο που ήταν οι άντρες μου που επέστρεψαν με σπασμένα κόκαλα, ήταν εμφανές ότι και εκείνος άρχισε να κουράζεται.

-«Ο Σάιμον Τρούμαν άρχισε να εμπλέκεται.» αποκρίθηκε ο Φάμπιο ενώ άρχισε να μου λέει για τις νυχτερινές δραστηριότητες εκείνων των δύο.

-«Ώστε ο κ. Τρούμαν ξεκίνησε ένα δικό του παιχνίδι!!!» αποκρίθηκα με ένα σπινθηροβόλο βλέμμα. Οι παίκτες αυξάνονταν και το παιχνίδι γινόταν όλο και πιο διασκεδαστικό.

-«Λοιπόν, ας αφήσουμε εκείνο το παιχνίδι για τον κ. Τρούμαν, καθώς εμείς έχουμε να αντιμετωπίσουμε έναν ισχυρότερο παίχτη. Φάμπιο, θέλω να βρεις πληροφορίες για τα οικονομικά του ομίλου Σάλιβαν.»

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Where stories live. Discover now