52. Κοίμησις

27 9 2
                                    

Με το τέλος του μήνα, όλα τα τηλεοπτικά κανάλια της Καλιφόρνια μιλούσαν για το ένα θέμα μετά το άλλο και όλα τους αφορούσαν έμμεσα τον όμιλο Σάλιβαν.

Η πρώτη είδηση που έπεσε σαν βόμβα ήταν η αποκάλυψη ενός σκανδάλου απόρριψης τοξικών αποβλήτων στο περιβάλλον χωρίς οικολογική και ανθρωπιστική συνείδηση. Πρωταγωνιστής εκείνου του σκανδάλου δεν ήταν άλλος από τον όμιλο Μόρτιμερ που απέρριπτε τα τοξικά απόβλητα από την επεξεργασία του πετρελαίου του στο περιβάλλον χωρίς να ακολουθεί τις προβλεπόμενες νομοθεσίες.

Συνεργός στο έργο του αυτό ήταν ο όμιλος Μεντίνα, ο οποίος είχε αναλάβει τη μεταφορά και ρίψη των εν λόγω αποβλήτων με τα οχήματα που διέθετε. Και για να προλάβουν κάποιους κακεντρεχείς να ρίξουν το φταίξιμο ξανά στον όμιλο Σάλιβαν που ήταν πλέον ο πρόεδρος του ομίλου Μεντίνα, βγήκαν στην επιφάνεια πληροφορίες και στοιχεία με την συνεργασία του Κάρλος Μεντίνα με τον Στέφαν Μόρτιμερ.

Φυσικά, θα ξεκινούσαν δικαστικές σταυροφορίες τόσο από την πλευρά των Μόρτιμερ όσο και από την πλευρά των Μεντίνα που δεν θα τέλειωναν μόνο με επιπλήξεις και υψηλά πρόστιμα.

Εκτός από το γεγονός ότι μόλυναν το περιβάλλον, τα τοξικά απόβλητα που πετούσαν ήταν απόδειξη της νοθείας που έκαναν με επικίνδυνα υλικά, προκειμένου να μειώσουν το κόστος παραγωγής και επεξεργασίας.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το δικαστήριο να αποσύρει τα καύσιμα που είχαν πουληθεί το τελευταίο διάστημα ως άκρως επικίνδυνα για το περιβάλλον, τον ίδιο τον άνθρωπο και φυσικά τις μηχανές και κινητήρες που τα χρησιμοποιούσαν. Αυτό θα έδινε ένα ισχυρό πλήγμα τόσο οικονομικά όσο και επιχειρηματικά στον όμιλο Μόρτιμερ.

Θα πλήρωναν με το ίδιο νόμισμα ότι είχαν κάνει στον όμιλο Σάλιβαν, καθώς όλα όσα είχαν συμβεί στην εταιρεία μας τον τελευταίο καιρό ήταν εξαιτίας του.

Αυτό αποδείκνυε η έρευνα που έκανε το νομικό τμήμα και ανακάλυψε ότι ένας από τους υπαλλήλους του ομίλου, ήταν στην πραγματικότητα κατάσκοπος από αντίπαλη εταιρεία. Είχε παραποιήσει τα λογιστικά βιβλία της εταιρείας και μας είχαν κατηγορήσει για φοροδιαφυγή και οικονομικά σκάνδαλα.

Όμως οι άνθρωποι ήταν άπληστοι. Ο άντρας εκείνος όχι μόνο παραποίησε τα βιβλία αλλά αποφάσισε να εξασφαλιστεί για μια ζωή. Όμως ήταν απρόσεχτος αφήνοντας ίχνη της εγκληματικής του ενέργειας και αποκαλύφθηκε το όλο σκάνδαλο. Το άτομο αυτό δεν ήταν άλλο από τον προσωπικό βοηθό του πατέρα.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Where stories live. Discover now