Όρμησα μέσα στη βίλα τρομερά θυμωμένος. Προσπέρασα τον Τζιμ, που στεκόταν έξω από το γραφείο της.
Την στιγμή που μπήκα μέσα την κοίταξα με εκνευρισμό.
-«Για αυτό, με απομάκρυνες; Επειδή ο Σαντάνα είναι στην πόλη;» αναφώνησα και η έκπληξη στο πρόσωπό της μαρτύρησε την αλήθεια.
-«Ραφαέλ, δεν τον συνάντησες, σωστά;»
-«Φυσικά και τον συνάντησα. Ήρθε να πιει αμέριμνος το ποτό του στο μπαρ μου.» απάντησα και είδα το έντρομο βλέμμα της. Πετάχτηκε από τη θέση της και με πλησίασε.
-«Δεν σου έκανε τίποτα, σωστά;» αποκρίθηκε ενώ άρχισε να με αγγίζει για να σιγουρευτεί ότι ήμουν άρτιος. Έπιασα τα χέρια της βίαια.
-«Νομίζεις ότι είμαι τόσο αδύναμος;»
-«Δεν καταλαβαίνεις, Ραφαέλ! Δεν έχει σχέση πόσο δυνατός είσαι! Εκείνος ο άντρας είναι ένα τέρας!!!»
-«Ώστε και εσύ νομίζεις ότι είμαι ένας θερμόαιμος αλήτης του δρόμου; Ότι λύνω τα πάντα με τις γροθιές;»
-«Τι είναι αυτά που λες, Ραφαέλ! Ο άντρας εκείνος είναι διαφορετικός. Έχει εξουσία ικανή να μας ισοπεδώσει.»
-«Τι διαφορετικός;! Ένα ρεμάλι σαν τον γιο του είναι!!!»
-«Δεν καταλαβαίνεις; Ο Μιγκέλ παρακινούνταν από την ανασφάλειά του αλλά ο πατέρας του είναι από άλλη πάστα. Εκείνος το βλέπει σαν παιχνίδι. Είτε δυνατοί, είτε αδύναμοι αντίπαλοι, δεν έχει σημασία για εκείνον!!! Θέλει να παίξει μαζί τους πριν τους καταστρέψει.»
-«Και; Δεν με θεωρείς ικανό να με ενημερώσεις; Θεωρείς ότι δεν μπορώ να σταθώ στο πλευρό σου να σε προστατέψω από εκείνο το τέρας, όπως λες;»
-«Ήθελα μόνο να σε προστατέψω, Ραφαέλ.»
-«Να με προστατέψεις; Τι είμαι να με προστατέψεις; Κανένας αδύναμος; Είναι δικός μου ο ρόλος να προστατεύω, που να πάρει!!!» αναφώνησα τόσο ηχηρά που η Νίνα δάκρυσε.
-«Θέλω να σε προστατέψω επειδή σε αγαπάω.» ξέσπασε σε λυγμούς.
-«Με αγαπάς αλλά δεν με εμπιστεύεσαι.»
-«Πως μπορείς να λες κάτι τέτοιο;»
-«Δεν θέλω καμία προστασία, Νίνα!!! Εγώ είμαι ο σύντροφός σου και εγώ έχω αυτόν τον ρόλο.»
-«Κάνεις λάθος. Είμαστε σύντροφοι και ο ένας πρέπει να προστατεύει τον άλλον.»
-«Μμ. Και με προστατεύεις απομακρύνοντάς με;»
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...