Τα φρύδια μου σούφρωσαν, όταν ο Άντριου Σάλιβαν μου είπε να περιορίσω τις εξόδους μου τη νύχτα. Όμως ήταν σοβαρός; Είχα ήδη περιορισμένο χρόνο ύπαρξης. Έβγαινα κατά κύριο λόγω μόνο τη νύχτα και τώρα ήθελε να με περιορίσει;
Το δυσαρεστημένο μου βλέμμα μαρτυρούσε ότι δεν θα έκανα φυσικά ότι ζητούσε.
Έπειτα, μου ξεφούρνισε ένα ακόμη νέο. Δεν ήθελε να δουλεύω πια στο γραφείο ερευνών του. Φοβόταν ότι στην περίπτωση που ο Σαντάνα, ανακάλυπτε την εμπλοκή του γραφείου στις έρευνες που τον έβαλαν φυλακή, θα ήμουν εκτεθειμένος σε κίνδυνο και κατ' επέκταση εκείνη.
Σε αυτό ήταν κάθετος και δεν μπορούσα να του αλλάξω γνώμη. Όμως αν δεν είχα δουλειά, πως θα επιβίωνα; Φυσικά, μπορούσα να χρησιμοποιήσω τα χρήματα των Σάλιβαν, άλλωστε η Εστέλ Σάλιβαν έβαζε ένα χρηματικό ποσό στον λογαριασμό που είχε ανοίξει και για τους τρεις μας.
Δεν χρειάστηκε να αγγίξω εκείνα τα χρήματα μέχρι τώρα, άλλωστε πληρωνόμουν από το γραφείο ερευνών του Άντριου Σάλιβαν. Ίσως χρειαζόταν να βρω νέα δουλειά μέσα στη νύχτα. Φυσικά, οι επιλογές μου ήταν περιορισμένες. Μπορούσα να δουλέψω μόνο σε νυχτερινά μαγαζιά. Ίσως να ζητούσα βοήθεια από τη «βασίλισσά» μου.
Η Νίνα είχε αυξήσει τη δύναμη και την επιρροή της σε όλο το Λος Άντζελες. Δεν εμπλεκόταν με ναρκωτικά, ή πορνεία. Τα νυχτερινά μαγαζιά της ήταν σχετικά «καθαρά».
Η κύρια ιδιότητα που είχαν, ήταν ότι ήταν κέντρα συλλογής πληροφοριών. Οι πληροφορίες που μάζευε ήταν ακριβείς και έγκυρες. Οτιδήποτε γινόταν στον υπόκοσμο, το γνώριζε. Είχε τους ανθρώπους της παντού και παρόλο που δεν καταπιανόταν με σκληρές παράνομες δουλειές, αυτός ο τομέας ήταν αρκετά κερδοφόρος καθώς ένα κομμάτι πληροφορίας κόστιζε αρκετά.
Είχα ήδη καταλάβει ότι προσπαθούσε να προστατέψει εμένα αλλά και την Άιβερι. Η οικογένεια Γκάρετ είχε αλλάξει εντελώς πορεία από εκείνη που είχε αρχικά και φυσικά, η ίδια η Νίνα είχε αλλάξει μέσα στα δύο χρόνια που είχαν περάσει.
Καθώς βρισκόταν στην κεφαλή μιας ισχυρής οργάνωσης, είχε γίνει πιο δυναμική και θαρραλέα. Κανείς δεν την υποτιμούσε πια, ούτε επειδή ήταν γυναίκα, ούτε εξαιτίας του τραγικού παρελθόντος της. Είχε αναδειχθεί ισχυρή κεφαλή.
Όμως όσο ισχυρή και ψυχρή ήταν μπροστά στους συνεργάτες της, άλλο τόσο ναζιάρα γινόταν μπροστά μου. Μια πονηρή γατούλα που αναζητούσε τα χάδια, την αγκαλιά και τα φιλιά μου.
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...