17. Χάρη σε εκείνη

27 9 2
                                    

  Έπινα το ποτό μου χαλαρά ενώ καθόμουν στον αναπαυτικό καναπέ του δωματίου μου. Από το σημείο εκείνο, μπορούσα να δω έξω από την τζαμαρία της μπαλκονόπορτας προς την παραλιακή πλευρά της πόλης. Μπορούσα να δω τα λαμπερά τεχνητά φώτα να απλώνονται μέχρι εκεί που έφθανε το μάτι.

Την ήρεμη εκείνη στιγμή, διέκοψε ο Φάμπιο καθώς εισήλθε μέσα στο δωμάτιο. Στάθηκε πίσω μου και περίμενε την άδειά μου να μιλήσει. Όταν του έκανα ένα νεύμα, τότε άρχισε να μου αναφέρει όλα όσα είχε αντιμετωπίσει.

-«Κύριε, ήρθα σε επαφή με όλα εκείνα τα κεφάλια του υποκόσμου που μπορούν να θεωρηθούν ανταγωνιστές της Νίνα Γκάρετ, όμως κανένας τους δεν ήταν πρόθυμος να στραφεί εναντίον της.» αποκρίθηκε.

-«Η Νίνα Γκάρετ έχει μεγαλύτερη δύναμη από ότι περίμενα.» ψέλλισα πίνοντας από το ποτό μου.

-«Πως είναι δυνατόν; Ήταν ένα πρεζάκι μέχρι πριν δύο χρόνια. Ούτε καν ο πατέρας της δεν της έδινε σημασία και μάλιστα κάποιοι που γνώριζαν, ήξεραν ότι ήταν μία τσούλα που πήγαινε με όποιον έβρισκε. Πως είναι δυνατόν να απέκτησε τόση δύναμη μέσα σε δύο μόλις χρόνια;» απόρησε ο Φάμπιο.

Τα μάτια μου άστραψαν. Η Νίνα Γκάρετ ήταν θήραμα και μάλιστα έτοιμο να το κατασπαράξουν. Πρέπει να έδωσε μεγάλη μάχη για να γίνει θηρευτής. Έγλειψα τα χείλη μου με ικανοποίηση. Όσο ισχυρότεροι ήταν οι αντίπαλοι τόσο καλύτερα για την διασκέδασή μου.

-«Ακόμη και αν έφεραν αντίσταση, σίγουρα ακούγοντας το όνομά μου, θα είχαν δεύτερη σκέψη.» αποκρίθηκα.

-«Είναι αλήθεια ότι οι πιο άπληστοι έδειχναν να το σκέφτονται καλύτερα, αλλά υπήρχε ακόμη δισταγμός στα μάτια τους και ζήτησαν χρόνο.»

-«Μμ. Είχα την καλή διάθεση να συνεργαστώ. Τώρα με αναγκάζουν να επιβληθώ. Φάμπιο, αγόρασε κάποιο καλό σημείο να γίνει η βάση μας και κάλεσε κάποιους από τους άντρες μας.»

-«Μάλιστα, κύριε.» απάντησε με υπακοή.

Το παιχνίδι είχε ξεκινήσει και παρόλο που δεν μου άρεσε το κρυφτό, θα έπαιζα, όμως θα το έκανα με τους δικούς μου κανόνες.

-«Βρήκες πληροφορίες για τον σύντροφό της;» ρώτησα.

Δεν μπορούσε μόνο η οικογένεια να γίνει αδυναμία. Πολλά πράγματα μπορούσαν να αποδυναμώσουν ένα ισχυρό και αιμοβόρο θηρευτή και ένα από αυτά ήταν το ταίρι του.

-«Είναι ένας νεαρός άντρας με το όνομα Ραφαέλ. Μόνο εκείνο γνωρίζουν όσοι έχουν έρθει σε επαφή μαζί του. Οδηγάει μηχανή και κάθε τόσο την επισκέφτεται στη βίλα της, αν και τελευταία δεν έχει εμφανιστεί μπροστά της.» απάντησε ο Φάμπιο και χαμογέλασα. Ώστε η δις Γκάρετ έχει πιάσει το νόημα αλλά άργησε.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt