58. Απάνθρωπη γιατρός

29 8 1
                                    

  Ήμουν για άλλη μια φορά σαν παράλυτη, όταν με επέστρεψαν στο δωμάτιό μου μετά από ένα ακόμη τρομερό ηλεκτροσόκ. Αυτή τη φορά, η Σαμάνθα Κρόου έμεινε μαζί μου, κάτι που δεν έκανε συνήθως.

-«Είσαι όντως σκληρό καρύδι αλλά για να ξέρεις, τα καρύδια, όσο σκληρά και να είναι, πάντα σπάνε.» αποκρίθηκε.

Είχε δίκιο. Δεν είμαι ακριβώς σίγουρη αλλά νομίζω ότι βρίσκομαι στα χέρια αυτής της γιατρού εδώ και δύο εβδομάδες να υπομένω τα βασανιστήριά της. Με κάθε ηλεκτροσόκ που προκαλεί στο σώμα μου, νιώθω να αποδυναμώνομαι και να χάνω μέρος της θέλησής μου.

Μετά την τελευταία επίσκεψη της Μιράντα, κανείς άλλος δεν είχε έρθει να με επισκεφτεί και εκείνη ανενόχλητη έκανε ότι ήθελε.

Κοίταξα το πρόσωπό της, στο οποίο είχε σχηματιστεί μια έκφραση εκνευρισμού. Δεν περίμενε ότι ακόμη και μετά από τόσες «θεραπείες» δεν θα λύγιζα. Ίσως αν αγωνιζόμουν λίγο ακόμη, να μπορούσα να βγω από εδώ. Δεν πίστευα ότι η επίσκεψη της Μιράντα ήταν μόνο για να μου δώσει ελπίδα και έπειτα να μου την γκρεμίσει.

Λίγο ακόμη! Λίγο ακόμη! Αυτό έλεγα στον εαυτό μου και προσπαθούσα να διατηρήσω τα λογικά μου. Αν έχανα... Αν ηττούμουν, τότε εκείνος θα έβγαινε. Εκείνος ο δαίμονας θα εξαπολυόταν στον κόσμο και η Άιβερι θα έχανε μια και καλή τη θέση της.

-«Δεν ξέρω τι σε κρατάει εδώ, Μόργκαν, αλλά πρέπει να έχεις ήδη καταλάβει ότι κανένας δεν σε θέλει εδώ. Είσαι μια παρείσακτη στη ζωή όλων. Ένα λάθος. Καλύτερα να το καταλάβεις μια ώρα αρχύτερα αν δεν θες να κάνω περισσότερη ζημιά στον εγκέφαλο της Άιβερι Σάλιβαν.»

Εκνευριζόμουν με εκείνη την αναίσχυντη γιατρό. Με επίγνωσή της έκανε κακό στο σώμα εκείνης, εφαρμόζοντας αυτήν την επικίνδυνη θεραπεία και τώρα κατηγορούσε εμένα. Αν ήμουν ελεύθερη, θα το μετάνιωνε πικρά. Όχι μόνο θα φρόντιζα να χάσει την άδεια του γιατρού αλλά θα την έχωνα στη φυλακή να σαπίσει.

-«Μμ. Ακόμη έχεις ενέργεια να δείχνεις τέτοια έκφραση; Ίσως πρέπει να αυξήσω την ένταση των θεραπειών.» αποκρίθηκε με ένα σαρκαστικό τόνο στην φωνή της.

Τελικά, άφησε το δωμάτιό μου και έμεινα ξανά μόνη.

****

Όταν βγήκα από το νοσοκομείο και έμαθα τι συνέβαινε στην Μόργκαν, ήθελα να πάω να την επισκεφτώ. Όμως οι Σάλιβαν αλλά και η Σαμάνθα δεν με άφηναν. Μου απαγόρεψαν να την πλησιάσω. Έχοντας εντολή από τον δικαστή, δεν ήταν τόσο εύκολο να προσπεράσω τα διαδικαστικά.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ