Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα ανοίγοντας τα μάτια μου το πρωί, ήταν τα καταπράσινα δικά της. Με κοιτούσαν με ζεστασιά, υπομονή και αγάπη και ένιωσα την καρδιά μου να χοροπηδάει.
Τεντώθηκα και της έδωσα ένα πεταχτό φιλί στα χείλη ενώ έμεινα και εγώ για λίγο στο κρεβάτι. Άπλωσα το χέρι μου και χρησιμοποιώντας το για μαξιλάρι φώλιασε μέσα στην αγκαλιά μου.
-«Τι ώρα είναι;» ρώτησα. Από τα στόρια στο παράθυρο έδειχνε να είναι ακόμη σκοτεινά έξω.
-«Νωρίς.» απάντησε εκείνη.
-«Γιατί ξυπνήσαμε νωρίς;» ρώτησα.
-«Θα κάνω λίγο τζόκινγκ στην παραλία.» απάντησε.
Ήταν αλήθεια ότι μετά από εκείνη την τρομερή μέρα, άλλαξε συνήθειες. Άλλαξε τρόπο ζωής. Τολμώ να πω ότι άλλαξε κάπως και το ταμπεραμέντο της.
-«Είσαι σίγουρη; Μπορώ να σε βοηθήσω εγώ με λίγη άσκηση.» αποκρίθηκα πονηρά.
-«Αλήθεια;» ρώτησε πίσω το ίδιο πονηρά και μπορούσα να δω ένα βλέμμα πονηριάς και λαχτάρας. Χαμογέλασα. Γύρισα απότομα και το σώμα μου βρέθηκε πάνω από το δικό της.
-«Αλήθεια.» είπα και σφράγισα τα χείλη της.
Τα χέρια της τυλίχτηκαν γύρω από το λαιμό μου αποδεχόμενη εκείνο το παθιασμένο φιλί. Όμως δεν ήταν αρκετό. Άρχισα να φιλάω όλο το κορμί της. Άρχισα να οργώνω κάθε σπιθαμή της με τα χέρια μου.
Τα δάκτυλά μου άγγιξαν τη θηλυκότητά της για να την προετοιμάσω κάνοντάς την να αφήσει μερικούς αναστεναγμούς και φωνές ηδονής. Όμως δεν μπορούσα να περιμένω περισσότερο.
Λίγα μόλις λεπτά αργότερα, εισήλθα μέσα της και εκείνη άφησε μία φωνή απόλαυσης και έκπληξης μαζί. Παγίδευσα τα χέρια της πάνω στο κρεβάτι και άρχισα να κινούμαι μέσα της. Το πρόσωπό μου ήταν κοντά στο δικό της. Άκουγα καθαρά τις φωνούλες απόλαυσης και έξαψης που έβγαιναν από το στόμα της, ενώ έβλεπα τα υγρά γεμάτα ικανοποίηση και έρωτα μάτια της.
Τολμώ να πω ότι η πρωινή μας άσκηση ήταν αρκετά έντονη.
Παρόλα αυτά, σηκώθηκε όντως για τρέξιμο στην παραλία, αφήνοντάς με να κοιμηθώ λίγο παραπάνω και να ξεκουραστώ από την έντονη «άσκηση» που μόλις είχα καταβάλει.
Όταν ξύπνησα ήταν ώρα για να αποχωρήσω για την δουλειά. Ξύπνησα ακριβώς την στιγμή που έκανε το μπάνιο της. Χαμογέλασα πονηρά και όρμησα και εγώ μαζί της κάτω από το ντους.
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...