19. Φορτισμένη

27 8 0
                                    

   Είχα μείνει έκπληκτη, όταν τα νέα για ένα φορτηγό πλοίο της εταιρείας Μεντίνα είχε πάθει ζημιά μεσοπέλαγα και είχε χάσει μεγάλο μέρος του φορτίου που μετέφερε, ενώ το ίδιο το σκάφος είχε τρομερές ζημιές.

Τα δελτία ειδήσεων της δυτικής ακτής μιλούσαν για αυτό για μέρες ενώ ακόμη και εγώ ως μέτοχος του 30% της εταιρείας, είχα λάβει μια αναφορά με τις ζημίες. Οι συνεργάτες των Μεντίνα, οι οποίοι είχαν χάσει το φορτίο που μετέφερε εκείνο το πλοίο και κατ' επέκταση μεγάλο κέρδος, ζητούσαν αποζημίωση ενώ ήμουν σίγουρη ότι είχε πληχτεί το κύρος της.

Φυσικά οι συνεργάτες και οι άλλοι μέτοχοι κατηγορούσαν την κεφαλή της εταιρείας και τους μετόχους με διοικητικές θέσεις. Με άλλα λόγια έριχναν το φταίξιμο στον Κάρλος και τη Λούνα Μεντίνα, τα ξαδέρφια μου, από την πλευρά της μητέρας μου.

Κατηγορούνταν για αμέλεια, για κακή οργάνωση, για απειρία, καθώς δεν ήταν πολλά χρόνια που είχαν αναλάβει τα ηνία μετά την απόσυρση του παππού Κάρλος.

Στο συμβούλιο των μετόχων, όλοι είχαν στραφεί εναντίον του ξαδέρφου Κάρλος, ο οποίος έμενε ψύχραιμος ενώ προσπαθούσε να εξηγήσει ότι τέτοια συμβάντα μπορούσαν να συμβούν. Επρόκειτο για μηχανικά αυτοματοποιημένα μηχανήματα, σίγουρα μπορούσαν να υπάρξουν βλάβες.

Φυσικά, οι μέτοχοι τον αντέκρουσαν ότι τέτοια προβλήματα προλαμβάνονται με καλή συντήρηση και πρόσληψη έμπειρου προσωπικού. Δεν του άφηναν περιθώρια να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

Τελικά, έγινε κάτι που δεν περίμενα. Οι μέτοχοι άρχισαν να απειλούν τον Κάρλος ότι θα πουλήσουν τις μετοχές τους, αν δεν άλλαζε η διοίκηση της εταιρείας. Όμως για να γίνει αυτό, ο πρόεδρος έπρεπε να έχει το μεγαλύτερο ποσοστό των μετοχών.

Ξαφνικά, κατάλαβα τι ήθελαν να κάνουν. Δεν ήθελαν να αλλάξει απλά ο πρόεδρος της εταιρείας. Ήθελαν να δώσουν σε εμένα εκείνο το ρόλο. Σαν η πρόδρος και ιδιοκτήτρια ενός ισχυρού χρηματοοικονομικού ομίλου, ήταν σίγουροι ότι δεν θα είχαν ζημία. Ταυτόχρονα, ήθελαν να διευθετήσω άμεσα την καταστροφή που συνέβη και να καλύψω τη ζημία μέσω του ομίλου Σάλιβαν.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να εμπλακώ με τους Μεντίνα. Όμως πριν δύο χρόνια, η Μόργκαν μου είχε εξηγήσει ότι έπρεπε να λάβω ποσοστό του ομίλου προκειμένου να βοηθήσω τον Βίνσεντ. Όμως ένιωθα ότι μετά από αυτήν την κίνηση, οι σχέσεις μου με τους Μεντίνα ψύχραναν.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang