Η νέα γραμματέας που είχε αναλάβει την πορεία του χρηματιστηρίου, βρισκόταν στο γραφείο μου και μου έδινε αναφορά. Με όλα όσα γίνονταν τον τελευταίο καιρό, είχα παραμελήσει τον όμιλο.
Σύμφωνα με την αναφορά της, υπήρχε μια ανησυχητική πτώση των μετοχών σε μερικούς από τους συνεργάτες μας. Φυσικά, το χρηματιστήριο ήταν κάτι ασταθές και παρόμοιες πτώσεις λάμβαναν χώρα όλη την ώρα και μπορούσε να έχει οποιαδήποτε αιτία.
Μετά από λίγο καιρό, επανερχόταν μια ισορροπία. Φυσικά, οι συνεργάτες μας προσπαθούσαν πάντα να είναι σωστοί στις υποχρεώσεις τους απέναντί μας και με αυτόν τον τρόπο είχαμε μια αρμονική συνεργασία. Όμως ήταν άξιο προσοχής και θα μελετούσα καλύτερα το θέμα, όταν θα έμενα μόνη.
Ένα ακόμη θέμα πάνω στο οποίο έπρεπε να ρίξω την προσοχή μου ήταν επίσης οι νέες εταιρείες με τις οποίες έκλεισα συμφωνίες συνεργασίας μόλις μερικές εβδομάδες πριν. Η πορεία τους στο χρηματιστήριο δεν πήγαινε καλά και όχι μόνο.
Μπροστά μου είχα μερικές εφημερίδες που μου είχε φέρει η δις Στίλερ και περιείχαν πληροφορίες για τον επιχειρηματικό κόσμο και ανάμεσα τους υπήρχαν πληροφορίες για τις δύο νέες συνεργασίες που είχα κάνει.
Η μία εταιρεία αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα ενώ η άλλη είχε παράγει σκάρτα προϊόντα στην αγορά και είχε ξεσπάσει ένα μικρό σκάνδαλο που όμως την άφηνε εκτεθειμένη.
Οι εταιρείες εκείνες είχαν δανειστεί αρκετά χρήματα για το στήσιμο και την λειτουργία τους από τον όμιλο Σάλιβαν. Αν όντως δεν πήγαιναν καλά, η εταιρεία μας θα ζημιωνόταν επίσης. Μάλλον, έπρεπε να ασχοληθώ παραπάνω με τα θέματα του ομίλου.
****
Καθόμουν στην τραπεζαρία, μπροστά από το ανοιχτό λάπτοπ και δούλευα. Οι αναφορές της δις Στίλερ με είχαν βάλει σε σκέψεις.
Ήταν οχτώ το βράδυ και ο Λίαμ δεν είχε επιστρέψει ακόμη από τη δική του εταιρεία. Συνήθως ερχόταν κατά τις εννέα.
Έξω φύσαγε ισχυρά. Από την τζαμαρία που περιτριγύριζε το σπίτι, μπορούσα να δω την τρικυμιώδη θάλασσα, η οποία είχε πάρει ένα σκουρόχρωμο και άτονο χρώμα από την αντάρα. Ο ουρανός ήταν γεμάτος με γκρίζα απειλητικά σύννεφα. Αναρωτιόμουν αν θα έβρεχε.
Παρόλα αυτά, είχα επικεντρωθεί στην οθόνη του υπολογιστή μου καθώς έκανα μια περιήγηση στην ευρωπαϊκή και ασιατική αγορά. Αναρωτιόμουν αν έπρεπε να δημιουργήσω κάποιο blog για την εταιρεία, όταν έλαβα ένα τηλεφώνημα.
أنت تقرأ
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
غموض / إثارةΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...