Δεν ήταν υπερβολή να πω ότι περνούσα όλη τη μέρα στο γραφείο μου, προσπαθώντας να καταλάβω τι πήγε λάθος. Έχοντας λάβει αναφορές τα τελευταία δύο χρόνια, γνώριζα ότι ο όμιλος έκανε καθαρές δουλειές.
Η Κλαιρ Στίλερ και η Μιράντα με βοηθούσαν να ξετυλίξω το κουβάρι πίσω από την αλήθεια. Όμως ο όγκος εγγράφων που έπρεπε να μελετήσουμε ήταν μεγάλος, ενώ παράλληλα έπρεπε να δουλεύουμε σκληρότερα από πριν για να κρατήσουμε τον όμιλο Σάλιβαν σε λειτουργία.
Χρειαζόταν να καθησυχάσουμε όσους συνεργάτες μας είχαν απομείνει και δεν είχαν διακόψει την συνεργασία τους μαζί μας φοβούμενοι ότι θα λάβουν την ταμπέλα των καχύποπτων επιχειρήσεων.
Όταν επέστρεφα σπίτι αργά το βράδυ, ο Λίαμ αναλάμβανε να με χαλαρώνει με ένα αναζωογονητικό μασάζ ή προσπαθώντας να μου φτιάξει τη διάθεση. Κάθε τόσο μπορούσα να διακρίνω το σκοτάδι και το θυμό στα μάτια του. Θύμωνε για χάρη μου, ανησυχούσε για μένα και αυτό με έκανε να νιώσω ζεστασιά στην καρδιά.
Μπορούσα να κοιμηθώ ήρεμα και γαλήνια μέσα στην αγκαλιά του, ή τουλάχιστον αυτό πίστευα.
[...-«Άχρηστο πλάσμα! Δεν έπρεπε να υπάρχεις!!! Μου κατέστρεψες την ευτυχία!!!» η φωνή της γυναίκας εκείνης θυμωμένη και γεμάτη μίσος αντηχούσε στα αυτιά μου ενώ ένιωθα στο πετσί μου την αίσθηση της ζώνης να προκαλεί αφόρητο πόνο πάνω στο κορμί μου.
Με τα μικρά χέρια μου προσπαθούσα να προστατευτώ αλλά δεν τα κατάφερνα. Γέμιζα μελανιές, μώλωπες και κοκκινίλες. Ένιωθα έναν μόνιμο πόνο να εγκαταστείται στο σώμα μου.
-«Νόμιζα ότι μπορούσα να πάρω πίσω ότι μου ανήκε! Νόμιζα ότι αν έβγαζα το εμπόδιο από τη μέση, θα ήμουν ξανά ευτυχισμένη. Όμως μου κατέστρεψες τη ζωή!!!» συνέχισε να φωνάζει και να με χτυπάει ανελέητα με όλη της τη δύναμη.
Έπειτα έπιασε την λεπτή και φθαρμένη κουβέρτα με την οποία σκεπαζόμουν, την πέρασε γύρω από το λαιμό μου και προσπαθούσε να με πνίξει...]
-«Αααα!!!!» πετάχτηκα από το κρεβάτι παίρνοντας μια βαθιά ανάσα. Έπιασα το λαιμό μου. Το συναίσθημα του στραγγαλισμού ήταν τόσο αληθοφανές που ένιωθα ότι όντως κάποιος προσπαθούσε να με πνίξει.
Είχα μουσκευτεί στον ιδρώτα ενώ ακόμη ανάσαινα έντονα. Η έντονη και άξαφνη εκείνη κίνηση, ξύπνησε τον Λίαμ που κοιμόταν δίπλα μου.
-«Ίβ, τι συμβαίνει;» ρώτησε ανήσυχος.
-«Είχα έναν εφιάλτη. Τίποτα σημαντικό.» αποκρίθηκα ενώ σηκώθηκα από το κρεβάτι. Είχα μουσκεφτεί στο ιδρώτα οπότε κατευθύνθηκα στο μπάνιο για ένα γρήγορο ντους.
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...