Δεν κατάφερα να φέρω τον Ραφαέλ στο γραφείο μου, αλλά η Μόργκαν ήταν πρόθυμη να έρθει. Υπερβολικά πρόθυμη.
Καθόταν απέναντί μου σε μια προκλητική στάση ενώ με κοιτούσε με ένα λάγνο και πονηρό βλέμμα. Η καφετιά απόχρωση που της προσέδιδαν οι φακοί επαφής, γυάλιζε με πονηριά καθώς με κάρφωνε με το βλέμμα της.
-«Πως είσαι αυτές τις μέρες, Μόργκαν;»
-«Πολύ καλά.» απάντησε με νάζι. Δάγκωσα ελαφριά τα χείλη μου.
-«Μόργκαν, θέλω να μιλήσουμε για ότι νιώθεις.»
-«Ό,τι νιώθω;»
-«Ακριβώς. Θέλω να μου εξηγήσεις τι ακριβώς νιώθεις για μένα.» ρώτησα και με ένα παιχνιδιάρικο ύφος σηκώθηκε από τον καναπέ και με πλησίασε. Κάθισε στα πόδια μου και έζωσε το κεφάλι μου με τα χέρια της.
-«Είναι απλό. Θέλω εσένα, γιατρέ.» αποκρίθηκε.
-«Μόργκαν, θέλω να σκεφτείς πολύ σοβαρά τι νιώθεις ακριβώς. Είναι αληθινά συναισθήματα ή απλά μια σωματική έλξη;» ρώτησα.
Το πρόσωπό της ήρθε κοντά στο δικό μου και κοντά στο αυτί μου. Η ανάσα της γαργαλούσε το λαιμό μου και το δέρμα του προσώπου της άγγιζε απατηλά το δικό μου.
-«Τι νομίζεις, γιατρέ;»
-«Δεν ξέρω, Μόργκαν. Για αυτό σε ρωτάω. Δεν είναι παιχνίδι. Εσύ η ίδια πρέπει να γνωρίζεις ότι τίποτα δεν είναι απλό με εσάς. Μπορώ να καταλάβω ότι ο Ραφαέλ έχει συναισθήματα για τη σύντροφό του. Όμως εσύ, Μόργκαν; Έχεις συναισθήματα για μένα ή απλά είναι ένα παιχνίδι;»
-«Αμφιβάλλεις;»
-«Για να σου πω την αλήθεια, είσαι πιο πολύπλοκη από τον Ραφαέλ. Όμως πρέπει να γνωρίζεις ότι η απόφασή σου, πρέπει να είναι καλά μελετημένη διαφορετικά θα στρεσάρεις περισσότερο την Άιβερι.»
-«Τότε, θέλεις να σου πω αν έχω αληθινά συναισθήματα για σένα, γιατρέ;» ρώτησε σχεδόν ψιθυριστά στο αυτί μου και ανατρίχιασα.
-«Θα το εκτιμούσα.»
-«Ώστε θέλεις να κάνω πρώτη την ερωτική εξομολόγηση;» ψέλλισε και πάγωσα. Αν όντως ήταν αληθινά όσα ένιωθε, θα έκανε μια ερωτική εξομολόγηση, κάτι που δεν ήταν εύκολο ακόμη και για φυσιολογικούς ανθρώπους.
-«Αν σου πω πως νιώθω, θα ανταποκριθείς;»
-«Δεν πάει έτσι, Μόργκαν. Ακόμη και αν ακούσω κάτι κολακευτικό για μένα, θα είμαι εγώ που θα αποφασίσω αν θέλω να προχωρήσουμε.»
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...