39. Πρέπει να με βρείτε!

22 8 0
                                    

   Τα πράγματα ήταν δύσκολα για τον όμιλο. Ένας-ένας οι συνεργάτες μας αποσύρονταν από τις συμφωνίες μας. Φυσικά, δεν ήταν εύκολο να βρούμε καινούργιους.

Έκανα τηλεφωνήματα. Έστελνα μηνύματα. Προσπαθούσα να οργανώσω συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο. Ο πατέρας προσπαθούσε να με βοηθήσει ενώ με παρηγορούσε ότι το θέμα θα ξεχνιόταν σε μερικούς μήνες σαν να μην υπήρχε. Το θέμα ήταν να επιβιώσουμε μέχρι τότε μειώνοντας τη ζημία.

Ίσως πρέπει να άλλαζα εντελώς πορεία κατεύθυνσης. Αντί για μεγάλους επιχειρηματικούς κολοσσούς, ίσως ήταν καλύτερα να στοχεύσω σε μικρότερες επιχειρήσεις. Αυτό το είχα δοκιμάσει παλιότερα και είχε πετύχει.

Μάλιστα θα στόχευα όλων των ειδών τις εταιρείες. Φυσικά, αυτό θα μας επιβάρυνε στην αρχή, με τη ζημία που είχαμε ήδη υποστεί, όμως ήταν απαραίτητο τίμημα για να έχουμε αργότερα ρευστό. Για το λόγο αυτό, δούλευα αρκετές ώρες στο γραφείο ενώ παράλληλα έκανα έρευνα αγοράς μέσω των μέσω μαζικής επικοινωνίας ή μέσω των social media.

****

Το παιχνίδι άρχισε να γίνεται πιο σοβαρό. Η μία πλευρά χτυπούσε την άλλη. Ήξερα ότι τα χτυπήματά μου, ξεκίνησαν σαν τσιμπήματα κουνουπιού σε γίγαντα, αλλά πλέον ο γίγαντας άρχισε να έχει άσχημη φαγούρα.

Φυσικά, δεν θα έμενε άπρακτος. Τα χτυπήματά του ήταν επίσης ισχυρά και αν ο όμιλος Σάλιβαν δεν ήταν από τους ισχυρότερους χρηματοοικονομικούς ομίλους της Καλιφόρνια, θα είχαμε ήδη ισοπεδωθεί.

Λαμβάνοντας τις αναφορές τις Ντόροθυ σχετικά με τον όμιλο, μπορούσα εύκολα να καταλάβω ότι όλα όσα συνέβαιναν ήταν κινήσεις του Σαντάνα. Βέβαια, δεν είχα αφήσει αναπάντητη την πρόκλησή του.

Ήδη ο Άντριου Σάλιβαν αλλά και ο Λιαμ Χάρπερ προκαλούσαν αρκετή ζημιά στις επιχειρήσεις του ανά τον κόσμο. Έπειτα, ο τίτλος του ισχυρότερου άντρα του υποκόσμου, ήταν ένας ζηλευτός τίτλος για το σινάφι του. Χρησιμοποιώντας τις ίδιες μεθόδους που χρησιμοποίησε έναντι στην Νίνα, θα έστρεφα τους συνεργάτες του εναντίον του.

Ήδη ο Άντριου Σάλιβαν δούλευε σε αυτό, προσπαθώντας να προσελκύσει τους αντίπαλους αλλά και τους συμμάχους τάζοντάς τους λαγούς με πετραχήλια προκειμένου να προδώσουν τον Σαντάνα.

Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο ο Λίαμ Χάρπερ με τα όπλα του και τους μισθοφόρους που έχει μετατρέψει σε μέλη των Angeles Oscuros ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την οργάνωση του Άντριου Σάλιβαν.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora