Οι άντρες του Λίαμ Χάρπερ ήρθαν να μας πάρουν από εκείνο το μέρος και να εξαφανίσουν τα σώματα των αδερφών Μόρτιμερ. Αμέσως μετά, έδωσε εντολή να πάμε στη βίλα της Νίνα Γκάρετ.
Υπήρχαν μόνο απλοί σωματοφύλακες να πλαισιώνουν το κτίριο. Βρήκαμε τη Νίνα δεμένη στο δωμάτιό της ημίγυμνη ενώ οι σωματοφύλακες και ακόλουθοί της Νέηθαν και Τζιμ ήταν τραυματισμένοι και δεμένοι στο υπόγειο.
Όταν ελευθερώσαμε την Νίνα, εκείνη όρμησε προς τον Λίαμ Χάρπερ με λυγμούς και σε έξαλλη κατάσταση και ζητούσε να μάθει ποιος ήταν ο Λόκι. Ποιος ήταν εκείνος που την είχε αγγίξει και την είχε ξεγελάσει;
Ο Λίαμ Χάρπερ πήρε τηλέφωνο τον Δρ. Πήτερσον. Εκείνος ήταν περισσότερο κατάλληλος να μας εξηγήσει. Εκείνο που με παραξένεψε όμως ήταν ότι είχε καλέσει και την Μιράντα. Ωστόσο, μέχρι να έρθουν, φροντίσαμε τα τραύματά μας.
Ο Λίαμ έβαλε ένα ποτήρι ποτό και σωριάστηκε σε έναν καναπέ. Η Νίνα επίσης καθόταν σε μια γωνιά και έτρεμε κοιτώντας τους σωματοφύλακές της που βρίσκονταν σε άσχημη κατάσταση. Ήταν τόσο πελαγωμένη που δεν σκέφτηκε να φωνάξει καν γιατρό.
Μισή ώρα αργότερα, ο Δρ. Πήτερσον, η Μιράντα και δύο ακόμη γυναίκες έφθασαν στη βίλα. Η μία πρέπει να ήταν γιατρός καθώς κρατούσε μια ιατρική τσάντα και άρχισε να φροντίζει τους τραυματίες.
Το βλέμμα μου έπεσε στη Μιράντα. Ήταν σοβαρή και αμίλητη.
-«Τι έγινε;» ρώτησε μόνο προς τον Λίαμ.
-«Μας ξέφυγε.» απάντησα.
-«Έκανα αυτό που μου είπες.» αποκρίθηκε ο Λίαμ προς την άλλη άγνωστη για μένα γυναίκα. Εκείνη έγνεψε θετικά.
-«Θα μου εξηγήσει κάποιος τι συνέβη;» αναφώνησα και όλοι γύρισαν και με κοίταξαν.
-«Από ότι φαίνεται πριν μερικούς μήνες, στη δεξίωση επετείου του ομίλου Σάλιβαν, η Άιβερι ανακάλυψε ότι η γυναίκα που την είχε απαγάγει μικρή, δούλευε στον όμιλο και φυσικά, δεν θα άργησε να συνειδητοποιήσει ότι ήταν ερωμένη του πατέρα της.» ψέλλισε η Μιράντα και γούρλωσα τα μάτια.
-«Το φοβόμασταν αυτό. Με την αποκάλυψη εκείνη ξύπνησε και όλο το μίσος που είχε συγκεντρωθεί στην ψυχή της. Όλοι σας συμφωνείτε σε ένα πράγμα. Η Άιβερι Σάλιβαν ήταν αρκετά έξυπνη από παιδί ακόμη. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην είχε καταλάβει το ποιόν εκείνης της γυναίκας. Όμως ο πόνος, ο φόβος και το μίσος μαζί ήταν τρομερά μεγάλο βάρος για ένα μικρό παιδί. Τόσο μεγάλο που θα έχανε το μυαλό του. Όμως οι άνθρωποι έχουν ισχυρά ένστικτα επιβίωσης. Προκειμένου να επιβιώσει και να μην χάσει τις ελπίδες της, δημιουργήθηκαν ο Ραφαέλ και η Μόργκαν. Η παρουσία τους «φυλάκισε» το μίσος και την αλήθεια στα πιο βαθιά άδυτα του μυαλού της, ενώ οι ίδιοι έγιναν προστάτες που την προστάτευαν από τον φόβο.» άρχισε να εξηγεί ο Δρ. Πήτερσον.
YOU ARE READING
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...