42. Κρυφτό

28 8 1
                                    

Ήμουν ήρεμος. Μόλις είχα βγει από το γραφείο του ανακριτή και με επέστρεψαν στο κελί μου. Ήταν απρόσμενη η εισβολή της ομοσπονδιακής αστυνομίας, η οποία με ένταλμα με είχε συλλάβει μπροστά στους υπαλλήλους μου και σαν κοινό εγκληματία με οδήγησε στο κρατητήριο.

Δεν ξέρω τι συνέβη. Δεν ξέρω πως έλαβαν κάποιο στοιχείο για τις δουλειές μας αλλά μπορούσα να σκεφτώ ένα άτομο. Παρόλα αυτά, δεν θα ενέδιδα. Δεν θα παραδεχόμουν τίποτα.

Πέρασα αρκετές ώρες μπροστά από τον ανακριτή χωρίς να του δώσω καμία απάντηση. Μάλιστα, χωρίς τον δικηγόρο μου δεν θα έβγαζα λέξη. Νόμιζαν ότι μπορούσαν να με στριμώξουν αλλά ήταν γελασμένοι.

Για το μόνο που ανησυχούσα ήταν εκείνη. Σίγουρα θα είχε μάθει τι συνέβη και ίσως να την ενέπλεξα σε δυσμενείς καταστάσεις. Όμως εκείνο που με τρόμαζε ήταν η αντίδρασή της.

Είχε αποδεχτεί τη δουλειά μου ως έμπορος νόμιμων όπλων, όμως με κατηγορούσαν ότι έκανα παράνομο εμπόριο όπλων, προμηθεύοντας κακοποιούς και τρομοκράτες. Τι θα σκεφτόταν; Θα τους πίστευε; Θα με αγαπούσε ακόμη ή θα με φοβόταν; Θα αηδίαζε μαζί μου; Θα με εγκατέλειπε;

Μόνο η δική της σκέψη με έκανε να τρελαίνομαι. Ήθελα να βγω το συντομότερο από αυτό το κελί και να τρέξω κοντά της. Να την βάλω στην αγκαλιά μου και να βεβαιωθώ για την αγάπη της. Να βεβαιωθώ ότι το ζεστό βλέμμα αγάπης όταν με κοιτούσε δεν είχε αλλάξει.

Συνειδητοποιούσα πόσο με τρόμαζε η ιδέα να την χάσω. Οι φόβοι μου και οι ανασφάλειες για την ιδιαίτερη περίπτωσή της, συχνά μου θόλωναν το μυαλό προκαλώντας μου θυμό και πόνο. Όμως ο πόνος θα ήταν μεγαλύτερος αν δεν την είχα δίπλα μου.

Δεν ξέρω πως ακριβώς κατάφερε να με κρατήσει δέσμιό της, αλλά δεν μπορούσα πια να αφήσω το πλευρό της. Ακόμη και να πήγαινε με άλλους συντρόφους. Ακόμη και αν το κορμί της χαίρονται άλλοι πέρα από εμένα. Δεν μπορούσα να τη χάσω!!!

Τις απεγνωσμένες εκείνες σκέψεις μου διέκοψε ο φρουρός μου. Είχε έρθει να με μεταφέρει στην αίθουσα επισκεπτών, άλλωστε είχε έρθει ο δικηγόρος μου.

Συνοφρυώθηκα όταν δεν είδα τον άντρα που είχαμε προσλάβει ως δικηγόρο της εταιρείας. Αντίθετα, απέναντί μου βρισκόταν μια σχετικά νεαρή γυναίκα με μακριά καστανά μαλλιά, καστανά μάτια και ένα συμπαθητικό αν όχι γοητευτικό πρόσωπο.

-«Χαίρομαι που σας γνωρίζω, κ. Χάρπερ. Είμαι η νέα σας δικηγόρος. Ονομάζομαι Σάρλοτ Νόβακ.»

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant