50. Περισσότερο φως

26 7 1
                                    

      Ένα τσούρμο ανθρώπων βρισκόταν στην αίθουσα αναμονής καθώς περίμεναν νέα από τους γιατρούς που εγχείριζαν την νεαρή κοπέλα. Η αστυνομία την είχε βρει σε άσχημη κατάσταση. Αμέσως την μετέφεραν στο νοσοκομείο, όπου δεν έχασαν χρόνο και αμέσως την έβαλαν στο χειρουργείο.

Από τη φευγαλέα στιγμή που καταφέραμε να την αντικρίσουμε πριν εισέλθει πίσω από τις λευκές πόρτες του χειρουργείου, πάγωσε το αίμα μας καθώς ήταν σε άσχημη κατάσταση. Η κα. Εστέλ ήταν έτοιμη να καταρρεύσει ενώ ο κ. Σάλιβαν κρατιόταν με τη βία όρθιος.

Ο Λίαμ Χάρπερ, η Νίνα Γκάρετ και ο Δρ. Πήτερσον βρίσκονταν επίσης εκεί και περίμεναν υπομονετικά και με αγωνία. Η Ντόροθυ και ο Βίνσεντ ήταν επίσης παρόντες.

Στεκόμουν σε μια γωνιά και με σταυρωμένα χέρια παρακολουθούσα τις αντιδράσεις όλων καθώς περίμεναν τα νέα από τους γιατρούς. Σαράντα μέρες. Τόσο διάστημα ήταν εξαφανισμένη η Άιβερι Σάλιβαν και οι καρδιές όλων ήταν έτοιμες να εκραγούν.

Λες και τους έδωσε πίσω ζωή, ήταν η αναφορά που έλαβαν από τον υπεύθυνο αστυνόμο που είχε αναλάβει την υπόθεσή της, Μαξ Τρούμαν.

Δύο ώρες αργότερα, ένας γιατρός εξήλθε από το χειρουργείο και άρχισε να μας μιλάει για την κατάστασή της. Η κοπέλα είχε υποστεί άσχημα βασανιστήρια. Είχε σημάδια από μαστίγιο στην πλάτη, σπασμένα οστά στα τέσσερα άκρα που δεν είχαν επουλωθεί εντελώς και ένα σοβαρό τραύμα στην κοιλιά που φαινόταν να έχει εγχειριστεί πρόχειρα και κάτω από άσχημες συνθήκες καθώς είχε εμφανιστεί μόλυνση.

Ο οργανισμός της ήταν αποδυναμωμένος, υποσιτισμένος και αφυδατωμένος. Με λίγα λόγια, το σώμα της δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Όμως ο βασικός λόγος που είχε βγει από το χειρουργείο ήταν να μας ζητήσει αίμα καθώς η κοπέλα είχε αιμορραγία δια μέσου της επέμβασης. Αμέσως οι γονείς της ετοιμάστηκαν για μετάγγιση όπως επίσης και ο Βίνσεντ που είχε την ίδια ομάδα αίματος με εκείνη.

Ακούγοντας τα νέα για την υγεία της, ο Λίαμ Χάρπερ έδωσε μια γροθιά στον τοίχο που μάτωσε τα κότσια του. Η Νίνα Γκάρετ σωριάστηκε σε μια καρέκλα με βουρκωμένα μάτια, ενώ ο Δρ. Πήτερσον έπιασε το κεφάλι του με απόγνωση.

****

Όταν άνοιξα τα μάτια μου, ο πόνος δεν είχε φύγει. Όμως δεν μπορούσα να μυρίσω την κλεισούρα εκείνου του κελιού. Δεν βρισκόμουν στο ημισκόταδο αλλά σε ένα αρκετά ευήλιο δωμάτιο που μύριζε οινόπνευμα. Ήμουν σε νοσοκομείο.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Onde histórias criam vida. Descubra agora