Εδώ και λίγη ώρα δεν είχαμε ανταπόκριση. Ο Λίαμ Χάρπερ είχε την Άιβερι στην αγκαλιά του και της ψιθύριζε λόγια αγάπης. Κάτω από την επήρεια της ύπνωσης, ελπίζαμε ότι τα λόγια του θα την έφθαναν.
Αυτή ήταν η μοναδική ελπίδα που είχαμε. Όμως δεν υπήρχε ανταπόκριση από την Άιβερι. Δεν υπήρχε καν ανταπόκριση από την Εύα. Όταν η Δρ. Κέρτις προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί της, δεν έπαιρνε απάντηση.
Με κάθε λεπτό που περνούσε και δεν υπήρχε αλλαγή στην κατάστασή της, νιώθαμε ότι η καρδιά μας θα σταματούσε. Το χρώμα της Άιβερι γινόταν όλο και πιο χλωμό και η θερμοκρασία της έπεφτε. Ο Λίαμ Χάρπερ που την είχε αγκαλιά πρόσεξε ότι το σώμα της άρχισε να παγώνει και μαζί του άρχισε να παγώνει και η καρδιά του.
Η Δρ. Στιούαρτ που ήταν παρούσα, πλησίασε να την εξετάσει.
-«Οι σφυγμοί της είναι χαμηλοί. Το κορμί της χάνει την θερμότητά του. Δεν ανταποκρίνεται στα ερεθίσματα του περιβάλλοντός της.» άρχισε να αναλύει με κάθε εξέταση που της έκανε.
-«Τι σημαίνει αυτό;» ρώτησε η Εστέλ μέσα από τους λυγμούς της.
-«Το σώμα της μοιάζει να έχει πέσει σε κάποιου είδους κώμα.» αποκρίθηκε η γιατρός και η Εστέλ ξέσπασε σε λυγμούς μέσα στην αγκαλιά του Νίκολας.
Τα μάτια του Λίαμ Χάρπερ βούρκωσαν ενώ μπορούσα να δω πως είχαν κοκκινίσει. Την είχε στην αγκαλιά του και την φιλούσε συνεχώς στο μέτωπο και στο κεφάλι.
Έσφιξα τις γροθιές μου. Αποτύχαμε; Δεν μπορούσε να είναι αυτό το τέλος για την ανιψιά μου. Δεν μπορούσα να χάσω τον μικρό μου άγγελο. Ξαφνικά, ένιωσα και τα δικά μου δάκρυα να κυλούν στο πρόσωπό μου καυτά και ασταμάτητα.
Η Μιράντα πλησίασε το σώμα της έτσι όπως ήταν μέσα στην αγκαλιά του Χάρπερ. Την έπιασε από τα μπράτσα.
-«Πρέπει να ξυπνήσεις, μικρή! Το ταξίδι σου δεν τέλειωσε εδώ! Πρέπει να βρεις τον πρίγκιπά σου και να ζήσετε ευτυχισμένοι όπως στο παραμύθι!!! Άιβερι!!! Ιβ!!! Ξύπνα!!! Άιβερι Σάλιβαν, δεν σε μάλωσα ποτέ, μη με αναγκάσεις να το κάνω τώρα για πρώτη φορά!!!» αποκρίθηκε αυστηρά και τα λόγια της βούρκωναν περισσότερο από τους υπόλοιπους.
Ήταν τότε που άνοιξε τα μάτια της διάπλατα.
-«Άιβερι;» ψέλλισε αιφνιδιασμένη η Μιράντα.
-«Λάθος απάντηση!!!» ακούστηκε η βραχνή φωνή του Λόκι και πετάχτηκε μέσα από την αγκαλιά του Χάρπερ.
BẠN ĐANG ĐỌC
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Bí ẩn / Giật gânΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...