Η Μιράντα στεκόταν μπροστά μου και μου έδινε αναφορές από τα διάφορα τμήματα ενώ μελετούσα κάποια έγγραφα. Ανάμεσα σε αυτά ήταν και ένας φάκελος με βιογραφικά ατόμων που ήθελαν να προσληφθούν στον όμιλο Σάλιβαν και που το τμήμα προσωπικού είχε φιλτράρει.
Από τα εκατοντάδες που είχαν αποσταλεί, σε εμένα κατέληξαν είκοσι. Κάποια προορίζονταν για το λογιστήριο, κάποια για το τμήμα δανείων, κάποια για το τμήμα οικονομικού σχεδίου.
-«Ιβ, η κα. Μάλορι θα βγει στην σύνταξη σε μερικές εβδομάδες και πρέπει να καλύψουμε τη θέση της.» αποκρίθηκε η Μιράντα.
-«Είναι κάποιο από αυτά τα είκοσι άτομα ικανό για μια τέτοια θέση;» ρώτησα.
-«Έχουν όλοι τους άψογα βιογραφικά αλλά δεν μπορείς να εμπιστευτείς ένα κομμάτι χαρτί, σωστά;»
Ξεφύλλισα τα βιογραφικά και εντόπισα κάνα δύο που μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στη θέση εκείνη.
-«Κάλεσέ μου αυτό το άτομο για συνέντευξη.» είπα και έδωσα στην Μιράντα το βιογραφικό του ατόμου που επέλεξα.
-«Φαίνεται καλή επιλογή.» απάντησε με μια γρήγορη ματιά και έπειτα με κοίταξε.
-«Κάποια ψυχολόγος Δρ. Κρόου, θέλει να σε δει.» αποκρίθηκε και σούφρωσα τα φρύδια μου αλλά έδωσα άδεια να περάσει.
Η γυναίκα εκείνη που έμοιαζε να είναι γύρω στα τριάντα πέντε, με ζουμερές και αισθησιακές καμπύλες, στάθηκε μπροστά μου έκπληκτη, έχοντας ορθάνοιχτα τα μεγάλα καφετιά μάτια της. Έμοιαζε κοκέτα και παράλληλα επαγγελματίας.
-«Είσαι η Άιβερι Σάλιβαν;» ρώτησε έκπληκτη.
-«Ακριβώς. Εσείς ποια είστε;» ρώτησα.
Η γυναίκα έδειχνε κεραυνοβολημένη και κάπως συγχυσμένη.
-«Ονομάζομαι Σαμάνθα Κρόου. Είμαι ψυχολόγος και συνεργάτις του Δρ. Πήτερσον.» απάντησε και της έδωσα την άδεια να καθίσει. Η Μιράντα της έφερε ένα φλιτζάνι καφέ και είχα περιέργεια να μάθω τι ήθελε.
-«Είστε διαφορετική.» ψέλλισε και συνοφρυώθηκα.
-«Με συγχωρείτε. Δεν θα ήσασταν εσείς αλλά η άλλη σας προσωπικότητα.» είπε και έμεινα σκεφτική.
-«Τις προάλλες συνάντησα τυχαία στο γραφείο του Δρ. Πήτερσον, μία από τις προσωπικότητές σας και νόμιζα ότι εκείνη ήταν η αρχική.»
Λέει ψέματα!!!, άκουσα τη φωνή μέσα στο μυαλό μου.
-«Όμως σε τι οφείλω την επίσκεψή σας; Παρόλο που είστε συνεργάτιδα του Δρ. Πήτερσον, η συνεργασία μου μαζί του είναι προσωπική και απόρρητη.» αποκρίθηκα.
STAI LEGGENDO
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mistero / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...