14. Το παιχνίδι

24 7 0
                                    

Είχα καλή διάθεση. Επιτέλους, μετά από δύο χρόνια συνεχούς πολιορκίας, ο γιατρός έπεσε. Λύγισε. Άφησε κατά μέρους τις αντιδεοντολογικές ανοησίες και αφέθηκε. Ήταν μια ωραία έκπληξη για μένα. Τώρα έμενε να επιμείνω.

Στη σκέψη του να αγγίζει το κορμί μου, να με φιλάει και να με χαϊδεύει, άφησα ένα ακόμη πλατύ χαμόγελο, το οποίο άφησε με ανοιχτό το στόμα, τη Ντόροθυ που μόλις είχε μπει μέσα στο γραφείο μου. Με κοιτούσε σαν αποσβολωμένη.

-«Ξέρεις να χαμογελάς;» ρώτησε με έκπληξη.

-«Τι εννοείς; Πάντα χαμογελάω.»

-«Όχι έτσι. Συνήθως έχεις ένα πονηρό και σχεδόν δαιμονικό χαμόγελο στο πρόσωπό σου που δεν μαρτυράει κάτι καλό.» απάντησε.

-«Και πως χαμογέλασα τώρα;» ρώτησα με περιέργεια.

-«Με ένα πλατύ καθαρό χαμόγελο χαράς.» απάντησε προσπαθώντας να βρει τις σωστές λέξεις.

-«Τέλος πάντων, τι έχεις για μένα σήμερα;» αποκρίθηκα και άρχισε να μου αναφέρει μερικά ονόματα του υποκόσμου που είχαν κλείσει ραντεβού.

Πριν προλάβω να δεχτώ όμως το πρώτο ραντεβού, χτύπησε το τηλέφωνο. Στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν μια πανικόβλητη Νίνα. Ο Σαντάνα είχε καταφθάσει στο Λος Άντζελες και είχε κάνει την κίνησή του. Είχε ήδη επισκεφτεί τη Νίνα ρωτώντας για εκείνους που βοήθησαν στη σύλληψή του.

Όπως το περίμενα, δεν νοιαζόταν για τον θάνατο του γιου του. Εκείνον τον ενδιέφερε ένα καλό θήραμα.

Η Νίνα μου είπε ακόμη ότι ο άντρας εκείνος άφησε ένα υπονοούμενο για τον Ραφαέλ και εκείνη αναγκάστηκε να λήξει τη σχέση της μαζί του φοβούμενη για την ασφάλειά του.

Τώρα εξηγούνταν ο λόγος που ο γιατρός με είχε καλέσει για συνεδρία απρόσμενα. Εκείνος ο θερμόαιμος ανόητος ήταν ικανός να τα χαλάσει όλα.

Ο Σαντάνα έμενε στο ξενοδοχείο της Νίνα και σίγουρα δεν θα ήταν τόσο απλό να λήξει με μια συζήτηση μαζί της. Είχε ενεργήσει ορθά να αυξήσει την ασφάλεια τόσο τη δική της όσο και των λοιπών επιχειρήσεών της.

Σε αυτή τη φάση είχε ξεκινήσει το παιχνίδι της γάτας και του ποντικιού. Ο Σαντάνα έψαχνε να βρει το θήραμά του και αυτό ήταν το πρώτο στάδιο αυτού του παιχνιδιού. Συμβούλεψα τη Νίνα να έχει το νου της χωρίς όμως να τον προκαλέσει ή να του τραβήξει την προσοχή. Παράλληλα, την προειδοποίησα να παρακολουθεί στενά, τα άλλα κεφάλια του υποκόσμου.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Where stories live. Discover now