67. Αποπνιχτικό μίσος

25 9 0
                                    

Είχα έρθει να επισκεφτώ την κα. Σάλιβαν καθώς το τελευταίο διάστημα δεν ένιωθε καλά. Ήταν περίεργο που δεν συνάντησα φρουρούς στην πύλη ή τον κηπουρό στον κήπο. Ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη ένιωσα όταν το άτομο που άνοιξε την πόρτα ήταν η Άιβερι, ή καλύτερα ο Λόκι.

Με άρπαξε και σαν να ήμουν πούπουλο στα χέρια της με φόρτωσε στον ώμο της και με κατέβασε στο υπόγειο, στο ειδικό δωμάτιο. Τελικά βρέθηκΑ δεμένη σε μια καρέκλα δίπλα στην κα. Σάλιβαν.

-«Τι είναι αυτά που κάνεις;» αναφώνησα προς το Λόκι με αυστηρή φωνή. Εκείνος χαμογέλασε εμπαικτικά.

-«Δεν είμαι πια παιδί, Μιράντα.» αποκρίθηκε ενώ με πλησίασε και μου χάιδεψε το μάγουλο. Φυσικά, στα μάτια του δεν υπήρχε ίχνος τρυφερότητας.

-«Έτσι συμπεριφέρεσαι;» συνέχισα.

-«Το θέατρό σου δεν με επηρεάζει. Εκείνη δεν σε ακούει. Αν ακολουθείς τις συμβουλές εκείνου του τσαρλατάνου ψυχολόγου, λυπάμαι αλλά ατύχησες.» αποκρίθηκε σαρκαστικά.

-«Όμως ήρθες πάνω στην ώρα για ένα υπέροχο θέαμα.» απάντησε και την επόμενη στιγμή, ο κ. Σάλιβαν άρχισε να τραντάζεται λες και τον διαπερνούσε ηλεκτρικό ρεύμα και αυτό ακριβώς τον διαπερνούσε.

-«Τι κάνεις; Σταμάτα! Θα τον σκοτώσεις!!!» αναφώνησα. Το ηλεκτροσόκ σταμάτησε και η ανάσα του κ. Σάλιβαν ακουγόταν βαριά μέσα στο δωμάτιο.

-«Τι σε νοιάζει; Ή μήπως δέχτηκες και εσύ το τρυφερό χάδι του πατέρα;»

-«Αν είχα λυτά χέρια θα σε χαστούκιζα!!! Τι είναι αυτά που λες;» αναφώνησα ξανά.

Με πλησίασε σε απόσταση αναπνοής.

-«Σου είχε μεγάλη αδυναμία και δεν έκανες κάτι να την πληγώσεις. Μη με κάνεις να αλλάξω γνώμη, γλυκιά Μιράντα!!!» με απείλησε ενώ πάτησε ξανά τον μηχανισμό του ηλεκτροσόκ και ο κ. Σάλιβαν άρχισε ξανά να τραντάζεται.

-«Αυτήν την θεραπεία δεν χρησιμοποίησαν στην Μόργκαν; Μόνο που ο πόνος διαπέρασε τις ψυχές όλων μας!!!» αποκρίθηκε δαιμονικά με ένα βλέμμα που έσταζε μίσος.

-«Ήταν λάθος του που εμπιστεύτηκε εκείνη την ψυχοπαθή ψυχολόγο...» προσπάθησα να τον δικαιολογήσω.

-«Λάθος; Κι άλλο λάθος; Πόσα λάθη μπορεί να αντέξει πριν καταστραφεί; Μάλλον ξέρουμε, σωστά; Δύο λάθη ήταν αρκετά και η Άιβερι Σάλιβαν εξαλείφθηκε από προσώπου γης. Χαχαχα!!!» αναφώνησε.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Where stories live. Discover now