18. Επικίνδυνα παιχνίδια

34 9 1
                                    

Μόλις τέλειωσε μία συνάντηση με κεφαλές του υποκόσμου του Λος Άντζελες. Όπως το περίμενα, επρόκειτο για άτομα άπληστα και χωρίς λόγω τιμής και μπέσα. Όμως χάρη σε τέτοια άτομα, μπορούσε να βρει άνοιγμα το σκοτάδι. Θα εκμεταλλευόμουν εκείνους τους ηλίθιους για να κυνηγήσω το θήραμά μου.

Καθώς έπινα το ποτό μου με ικανοποίηση και αυταρέσκεια στο γραφείο της καινούργιας βίλας που είχα αγοράσει, ο Φάμπιο εισήλθε με ένα περίεργο βλέμμα. Με κοίταξε δισταχτικά και σούφρωσα τα φρύδια μου.

-«Κύριε, έλαβα αναφορά από την πατρίδα.» ψέλλισε διστακτικά και άρχισα να εκνευρίζομαι.

-«Οι δουλειές μας στο εμπόριο όπλο έχουν παραγκωνιστεί. Οι πελάτες μας βρήκαν καινούργιο έμπορο. Οι αντάρτες στο νότο δεν προμηθεύονται πια από εμάς.» ψέλλισε και τον κοίταξα με ένα βλέμμα γεμάτο ένταση.

Πρόσεξα το πρόσωπό του που άρχιζε να ιδρώνει από την πίεση.

-«Τι σημαίνει αυτό;» ρώτησα ήρεμα.

-«Μια νέα εγκληματική οργάνωση έχει εισβάλλει στην περιοχή μας και παίρνει τις δουλειές μας.»

-«Σίγουρα μπορούμε να αντιμετωπίσουμε εκείνους τους θρασείς!» ψέλλισα βάζοντας λίγη παραπάνω ένταση στη φωνή μου. Εκείνος έσκυψε το κεφάλι.

-«Η νέα οργάνωση έχει πάρει με το μέρος της συνεργάτες μας.» ψέλλισε.

Σιωπή έπεσε στο δωμάτιο. Μια τεταμένη σιωπή. Ήπια μονορούφι το ποτό μου.

-«Θέλεις να πεις ότι μας πρόδωσαν; Ή ότι καταπάτησαν τις συμφωνίες μας;» αποκρίθηκα τρίζοντας τα δόντια. Ο Φάμπιο δεν μιλούσε αλλά η σιωπή του έδινε την προφανή απάντηση.

Εκείνα τα σκουλήκια τόλμησαν να σηκώσουν κεφάλι; Προσπαθούν να επαναστατήσουν εναντίον μου; Νομίζουν ότι ηττήθηκα επειδή μπήκα δύο χρόνια φυλακή;

Έπειτα, ποιοι ήταν εκείνοι που τόλμησαν να πατήσουν στην περιοχή μου και να παραγκωνίσουν το κύρος μου...

Γούρλωσα τα μάτια. Ήταν δυνατόν; Οφθαλμός αντί οφθαλμού;

-«Πως λέγεται η εγκληματική οργάνωση;» ρώτησα.

-«Angeles Oscuros (Σκοτεινοί Άγγελοι).» αποκρίθηκε ο Φάμπιο.

-«Βρες πληροφορίες για εκείνους!!!!» αναφώνησα και ο Φάμπιο με κοίταξε με τρόμο.

-«Έκανα ήδη μια έρευνα αλλά δεν υπάρχει κανένα στοιχείο για αυτούς, εκτός από το γεγονός ότι είναι εκπαιδευμένοι και έμπειροι, ενώ ανάμεσά τους υπάρχουν ντόπιοι αλλά και λευκοί.»

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Where stories live. Discover now