73. Τώρα αρχίζει το καλό!

28 8 0
                                    

Ο Ραφαέλ πήδησε στο έδαφος έχοντας την Άιβερι στην αγκαλιά του. Ο Λόκι πήδησε πίσω του. Ήταν αναίσθητη. Το χρώμα της χλωμό αλλά γαλήνιο. Τα μάτια του Λόκι αλλά και του Ραφαέλ είχαν πέσει πάνω της, λες και κοιτούσαν κάτι απίστευτο.

-«Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα την συναντούσα από κοντά.» ψέλλισε ο Ραφαέλ με μάτια βουρκωμένα και ένα βλέμμα λαχτάρας και συγκίνησης.

Δεν την άφηνε από την αγκαλιά του. Ίσως να ήταν η μοναδική φορά που θα την κρατούσε, θα την άγγιζε, θα την έβλεπε, θα την ένιωθε. Η μεγαλύτερη επιθυμία του είχε πραγματοποιηθεί.

Ο Λόκι έμενε σιωπηλός. Δεν αντιδρούσε. Μόνο την κοιτούσε. Η σκηνή ήταν κάπως παράδοξη καθώς τέσσερα άτομα με το ίδιο πρόσωπο βρισκόμασταν το ένα απέναντί από το άλλο με διαφορετικά ταμπεραμέντα, διαφορετικούς χαρακτήρες και διαφορετικές πεποιθήσεις.

Ήμασταν κομμάτια της ψυχής της και όμως ήμασταν τόσο διαφορετικοί. Όμως ένα ήταν σίγουρο. Όλοι μας την λατρεύαμε. Ακόμη και ο δαιμόνιος Λόκι.

Πλησίασα. Άγγιξα με το παγωμένο μου χέρι το μέτωπό της. Μπορούσα όντως να την αγγίξω αλλά ίσως και να ήταν παιχνίδια του μυαλού, άλλωστε δεν ήμασταν τίποτα άλλο από αναμνήσεις, άυλες υπάρξεις μέσα στο μυαλό της.

-«Γιατί δεν ξυπνάει;» ρώτησε με αγωνία ο Ραφαέλ.

-«Είναι αδύναμη όπως όλοι μας.» αποκρίθηκα.

-«Να μιλάς για τον εαυτό σου. Εγώ είμαι αρκετά ισχυρός!» επενέβη ο Λόκι και ο Ραφαέλ τον λοξοκοίταξε.

-«Πως θα την ξυπνήσουμε;» ρώτησε ξανά ο Ραφαέλ και κοίταξα τον Λόκι.

-«Μην κοιτάς εμένα. Εγώ την ώθησα να κοιμηθεί. Εκείνη κοιμήθηκε με δική της απόφαση. Δεν ξέρω πώς να την ξυπνήσω.» απάντησε απαθώς ο Λόκι.

Ο Ραφαέλ έσφιξε τα δόντια του. Αν δεν κρατούσε την Άιβερι, σίγουρα θα τον χτυπούσε.

Ξαφνικά, ακούστηκε ποδοβολητό. Ήταν η Έυα, η οποία ακόμη έτρεχε να ξεφύγει από την γυναίκα εκείνη. Η Εύα έτρεχε προς το μέρος μας χωρίς να κόβει ταχύτητα.

-«Άιβερι!!! Σε βρήκα!!!» αναφώνησε και την επόμενη στιγμή το σώμα της έπεσε πάνω στην Άιβερι. Όλοι περιμέναμε να συγκρουστούν, αλλά έγινε κάτι περίεργο.

Η Εύα απορροφήθηκε μέσα στο σώμα της Άιβερι και την επόμενη στιγμή εκείνη πετάχτηκε από την αγκαλιά του Ραφαέλ, αιφνιδιάζοντάς μας.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin