20. Ο ήρωας και το σπαθί

28 8 0
                                    

   Η Ντόροθυ στεκόταν μπροστά μου σιωπηλή αφού πρώτα μου είχε αναφέρει τι είχε συμβεί. Η αντίδραση της Άιβερι ήταν όντως υπερβολική. Πέρα από μερικές ενστικτώδεις προειδοποιήσεις που είχα και εγώ, ο άντρας εκείνος δεν είχε κάνει κάτι άσχημο εναντίον μας.

Πέρα από την παρανοϊκή αδερφή του, δεν υπήρχε κάποιο ψεγάδι πάνω του. Φυσικά, δεν τον είχα γνωρίσει προσωπικά και δεν ήξερα το λόγο που την τρόμαζε τόσο πολύ. Προληπτικά, είχα κόψει κάθε σχέση εκείνου με τους Μεντίνα και κατ' επέκταση με τους Σάλιβαν, αλλά ποιος να φανταζόταν ότι ήταν επίμονος.

Τα λουλούδια αλλά και η επίσκεψή του δεν προμήνυαν κάτι καλό. Ευτυχώς, είχα προνοήσει και είχα δώσει εντολή στον Βίνσεντ να κάνει μία νέα έρευνα για εκείνον τον άντρα. Έπρεπε μόνο να περιμένω. Όσο για την Άιβερι, θα το αναλάμβανα εγώ.

Τώρα όμως έπρεπε να ρίξω την προσοχή μου στον Σαντάνα, καθώς δεν θα αργούσε να αντιληφθεί ότι η εμφάνιση ενός ανταγωνιστή στην ίδια του την περιοχή δεν ήταν σύμπτωση. Έπρεπε να μελετήσω και να προετοιμαστώ για την επόμενη κίνησή του.

Δεν θα αργούσε να εντοπίσει τον Λίαμ Χάρπερ ως προμηθευτή των όπλων που πουλούσε εκείνη η νεοσύστατη εγκληματική οργάνωση. Όμως πέρα από προμηθευτή δεν νομίζω να τον συνέδεε με εμάς. Επίσης, ίσως να μην του άρεσε άλλο το παιχνίδι του «κρυφτού» και να προσπαθούσε με βία να αποκαλύψει την ταυτότητα του αντιπάλου του.

Για το λόγο αυτό έδωσα εντολή, τόσο στη Νίνα Γκάρετ και τον Λίαμ Χάρπερ όσο και στον Άντριου Σάλιβαν να αυξήσουν την ασφάλεια στο περιβάλλον τους.

****

«Συγνώμη που δεν σου είπα για τον Μόρτιμερ. Ένιωσα ότι θα σε ταράξει και για αυτό δεν ήθελα να έχεις επαφή μαζί του.»

Αυτό ήταν το μήνυμα που άφησε η Μόργκαν στο ημερολόγιο και ήταν όπως το περίμενα. Εκείνη και ο Ραφαέλ με προστάτευαν πάντα από εξωτερικούς κινδύνους.

Μετά από εκείνο το μήνυμα προσπάθησα να ηρεμήσω. Ότι και να συνέβαινε, θα είχα τους αγγέλους μου να με προστατεύουν.

Ο Λίαμ εισήλθε μέσα στο σπίτι και όπως πάντα με έβαλε στην αγκαλιά του δίνοντάς μου ένα βαθύ φιλί. Μετά από εκείνη τη συζήτηση, δεν είχε αλλάξει ή τουλάχιστον αυτό ήθελε να δείχνει. Δεν μίλησε για το θέμα εκείνο και πίστευα ότι όπως ακριβώς με τη Νίνα, θα αγνοήσει την ύπαρξη άλλου συντρόφου.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora