23. Εκστασιακές συναντήσεις

20 8 1
                                    

Το κτίριο που στέγαζε την χρηματοοικονομική εταιρεία Σάλιβαν έμοιαζε με φρούριο. Υπήρχαν φρουροί στην είσοδο. Φρουροί σε κάθε όροφο. Φρουροί στο πάρκινγκ και φρουροί στην καφετέρια. Λες και το μέρος αυτό δεν ήταν κάποια επιχειρηματική εταιρεία αλλά το σπίτι του Προέδρου.

Ήταν εννέα το βράδυ και όλοι σχεδόν οι όροφοι ήταν άδειοι εφόσον οι εργαζόμενοι είχαν σχολάσει εδώ και ώρες.

Αφού επεξεργάστηκα την πληροφορία που μου έδωσε ο Σάιμον Τρούμαν, αποφάσισα να επισκεφτώ από κοντά το άτομο που καθόταν στην κεφαλή αυτής της εταιρείας.

Σαν πελάτης έκλεισα ραντεβού και όμως με έβαλαν τέτοια ώρα, κάτι που σήμαινε ότι δεν ήμουν «φυσιολογικός» πελάτης για εκείνους. Άρχισα να έχω την αίσθηση ότι πλησίαζα να γνωρίσω επιτέλους τον αντίπαλό μου και ενθουσιαζόμουν.

Φθάνοντας στον 37ο όροφο και βγαίνοντας από το ασανσέρ μαζί με τον Φάμπιο, μία νεαρή κοπέλα μας περίμενε στο λόμπι. Ήταν λεπτεπίλεπτη και σοβαρή και αρκετά ψύχραιμη. Πρέπει να ήταν η γραμματέας. Περιττό να πω ότι υπήρχαν και εδώ φρουροί.

Μας οδήγησε στο γραφείο στο βάθος, εκεί που υπήρχε η πινακίδα «διεύθυνση». Όταν άνοιξε την πόρτα και μας άφησε να περάσουμε, τολμώ να πω ότι έμεινα έκπληκτος όταν αντίκρισα μία ακόμη νεαρή γυναίκα να κάθεται πίσω από το γραφείο.

Ήταν επίσης λεπτεπίλεπτη και καλοντυμένη με έντονο αλλά όχι υπερβολικό μακιγιάζ και μακριά καστανά μαλλιά.

-«Είστε η δις Σάλιβαν;» ρώτησα και εκείνη έγνεψε θετικά. Η γραμματέας μας άφησε μόνους μαζί της.

Κάθισα απέναντί της και ο Φάμπιο στάθηκε πίσω μου.

-«Λοιπόν, τι μπορώ να κάνω για εσάς, κ. Σαντάνα;» ρώτησε.

Προσπαθούσα να την επεξεργαστώ και να καταλάβω αν το άτομο απέναντί μου ήταν αυτό που έψαχνα. Ήταν αλήθεια ότι υπήρχε πονηριά και δυναμικότητα στο βλέμμα της αλλά είχα συναντήσει τέτοια άτομα στη ζωή μου.

-«Προσπαθώ να κάνω ένα επιχειρηματικό άνοιγμα στο Λος Άντζελες και θα ήθελα μία μικρή στήριξη.» αποκρίθηκα.

-«Περίεργο. Νόμιζα ότι είστε αρκετά ευκατάστατος, άλλωστε έχετε ξεκινήσει την αγορά κάποιων ακινήτων.»

-«Κάνατε την έρευνά σας!»

-«Δεν θα ήμασταν επαγγελματίες, αν δεν το κάναμε.»

-«Ακόμη και έτσι, βρίσκομαι σε ξένη «έδρα». Θα ήθελα ένα ολοκληρωμένο πακέτο των υπηρεσιών σας.» αποκρίθηκα.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Where stories live. Discover now