69. Απαντήσεις

22 10 2
                                    

    Όλοι είχαν σωριαστεί στους καναπέδες του σαλονιού. Στην παρέα μας, προστέθηκαν η Δρ. Μέρεντιθ Στιούαρτ και η Μέλανι Κέρτις. Έπειτα, η κα. Σάλιβαν κατέβηκε αφού η Άιβερι ή καλύτερα η Εύα είχε αποκοιμηθεί.

Η Δρ. Στιούαρτ άρχισε να φροντίζει όσους ήταν τραυματισμένοι ενώ ετοίμασα λίγο τσάι καθώς τα νεύρα όλων ήταν τεντωμένα.

Επιστρέφοντας με το τσάι, μπορούσα να αντικρίσω το πρόσωπο του Δρ. Πήτερσον γεμάτο λαχτάρα και προσμονή καθώς κοιτούσε την Μέλανι.

-«Θέλω εξηγήσεις και όχι μισόλογα αυτή τη φορά!» αποκρίθηκε ο Λίαμ Χάρπερ με ένα ψύχραιμο αλλά ψυχρό βλέμμα στο πρόσωπό του. Δεν ήταν ο μόνος που ήθελε εξηγήσεις. Όλοι κοιτούσαμε την Μέλανι Κέρτις με αγωνία.

-«Λοιπόν, ας τα πάρουμε με τη σειρά. Καταρχήν, γνωρίζετε το παραμύθι, « Ο Γκάβιν, ο γενναίος»;» ρώτησε. Μόνο εγώ και η κα. Σάλιβαν το γνωρίζαμε.

-«Είναι το παραμύθι που της πήρες στα πέμπτα της γενέθλια, Άντριου.» αποκρίθηκα. Δεν φαινόταν να το θυμάται άλλωστε ήταν ένα απλό παιδικό βιβλίο.

-«Στο παραμύθι αυτό, ένας απλός χωρικός, ο πιο γενναίος του χωριού, καλείται να σώσει το βασίλειο από ένα τρομερό κακό που έπεσε και άρχισε να το καταστρέφει. Επειδή ακριβώς ήταν γενναίος, η πριγκίπισσα που έτυχε να τον συναντήσει, του έδωσε την αποστολή, να ταξιδέψει και να βρει τον δαίμονα που είχε καταραστεί το βασίλειο. Του έδωσε το μαγικό σπαθί που θα τον βοηθούσε να σκοτώσει τον δαίμονα και την υπόσχεση ότι αν σώσει το βασίλειο, θα τον παντρευόταν και θα γινόταν εκείνος βασιλιάς.» αποκρίθηκε η Μέλανι και θυμόμουν εκείνη την ιστορία που τότε πίστευα ότι δεν ήταν κατάλληλη για ένα παιδί πέντε χρονών, καθώς οι περιπέτειες του πρωταγωνιστή ήταν γεμάτες βία και σκοτάδι.

-«Ο Γκάβιν έπρεπε να περάσει ένα σωρό εμπόδια για να φθάσει στον προορισμό του. Έπρεπε να παλέψει με τέρατα και σκιές, να αντιμετωπίσει σειρήνες και μάγισσες και τελικά όσο πλησίαζε στον στόχο του, έπρεπε να παλέψει με δαίμονες.»

-«Γιατί μας διηγείσαι ένα παραμύθι; Θέλω να μάθω τι συμβαίνει με την Άιβερι.» αναφώνησε ο Λίαμ Χάρπερ.

-«Πιστεύω ότι υπάρχει σύνδεση σε όλα αυτά;» επενέβη ο Δρ. Πήτερσον.

-«Ακριβώς. Η Άιβερι Σάλιβαν απήχθη στα πέντε της. Τότε, όσο έξυπνη και να ήταν ζούσε σε έναν προστατευμένο κόσμο. Ένα μικρό παιδί δεν ήξερε από το σκοτάδι του κόσμου και μπορούσε μόνο να παρομοιάσει την κατάστασή της από ότι είχε διαβάσει σε βιβλία και παραμύθια αλλά και άλλες εμπειρίες που είχε. Η γυναίκα εκείνη ήταν τόσο τρομερή στα μάτια της που την παρομοίωσε με τον δαίμονα στο παραμύθι του Γκάβιν.» άρχισε να εξηγεί η Μέλανι Κέρτις.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Where stories live. Discover now