Μόνο όταν ξύπνησα στο γνώριμο κρεβάτι δίπλα στην Νίνα, συνειδητοποίησα ότι είχαν περάσει μέρες που δεν είχα καταλήξει εκεί. Ήταν εμφανές ότι ο Ραφαέλ βρισκόταν σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής του και βρισκόταν για λίγο σε σύγχυση ξανά σχετικά με την σχέση του με τη σύντροφό του.
Δεν μπορούσα να επέμβω. Το μόνο που μπορούσα να κάνω για εκείνον, ήταν να του δώσω χώρο και χρόνο, να κατανοήσει όλα όσα έπρεπε. Όμως για να ξυπνήσω ξανά δίπλα στη Νίνα, μάλλον είχαν λυθεί οι παρεξηγήσεις.
Σηκώθηκα πρώτη και μπήκα για ένα ντους. Ήταν ακόμη αρκετά αμήχανο. Ο Ραφαέλ φρόντιζε συνήθως να επιστρέφει στο σπίτι, πριν «ξυπνήσω».
Βγήκα από το μπάνιο. Η Νίνα είχε επίσης ξυπνήσει και βρισκόταν ανασηκωμένη στο κρεβάτι. Είχα τυλίξει το σώμα μου με μια πετσέτα και στέγνωνα τα μαλλιά μου με μία άλλη. Δεν είχα ρούχα να βάλω πέρα από εκείνα του Ραφαέλ. Έπειτα, έπρεπε να τηλεφωνήσω στον Λίαμ να μην ανησυχεί.
Μετά το τηλεφώνημα στον Λίαμ, η Νίνα έριξε το βλέμμα της πάνω μου. Σηκώθηκε από το κρεβάτι και μου έδωσε μερικά δικά της ρούχα να φορέσω. Είχαμε καιρό να συναντηθούμε.
-«Πως είστε, δεσποινίς Σάλιβαν;» με ρώτησε ευγενικά.
-«Είμαι καλά. Εσύ, δις Γκάρετ;» απάντησα και η αμηχανία ήταν εμφανής μεταξύ μας.
Όταν μπήκε για μπάνιο, βρήκα ευκαιρία να ντυθώ. Έπειτα, με κάλεσε να πάρουμε πρωινό μαζί.
Οι υπάλληλοι της βίλας είχαν ήδη ετοιμάσει το πρωινό που αποτελούνταν από μυρωδάτο καφέ, κρουασάν βουτύρου, χυμό και κέικ σοκολάτας. Πήρα ένα ποτήρι χυμό και ένα κομμάτι κέικ, ενώ η Νίνα συνδύασε τον καφέ με ένα κρουασάν.
Για να πω την αλήθεια, δεν περίμενα να είναι πρωινός τύπος. Εξ' αρχής γνώριζα την ταυτότητα της δις Γκάρετ, όπως και του Λίαμ. Ήταν άνθρωπος της νύχτας.
Παίρναμε σιωπηλές το πρωινό μας. Κάθε τόσο διασταυρώνονταν τα βλέμματά μας. Ίσως να ήταν περίεργο για τη Νίνα να αντικρίζει εμένα αντί για το Ραφαέλ, όπως ήταν περίεργο για μένα να αντικρίζω τους συντρόφους των αγγέλων μου.
-«Λυπάμαι. Εξαιτίας μου, έχεις τραυματιστεί.» αποκρίθηκε όταν το βλέμμα της έπεσε πάνω στα κότσια μου. Για να πω την αλήθεια ίσα που είχε περάσει ο πόνος στο στομάχι, επίσης.
-«Ο Ραφαέλ έχει επιδοθεί στην «τιμωρία» κάποιων ατόμων που με πείραξαν με αποτέλεσμα να έχει γίνει στόχος τους.» αποκρίθηκε δαγκώνοντας τα χείλη της και χαμηλώνοντας το βλέμμα της.
BINABASA MO ANG
Σκοτεινοί Άγγελοι 2
Mystery / ThrillerΗ Άιβερι Σάλιβαν προσπαθεί να ζήσει μια συνηθισμένη ζωή μετά το τραγικό παρελθόν της, συμβιώνοντας με τους "αγγέλους" της. Όμως, η συμβίωση αυτή δεν είναι εύκολη ενώ νέο σκοτάδι μπαίνει στη ζωή της. Τώρα, προκειμένου να επιβιώσει, όχι μόνο πρέπει να...