43. Η εξαφάνιση

28 8 1
                                    

   Είχα εντυπωσιαστεί. Όπως το είχε πει, ήμουν έτοιμος να βγω από τη φυλακή μετά από τρεις μέρες. Η Σάρλοτ Νόβακ είχε καταφέρει να πείσει τον εισαγγελέα ότι τα στοιχεία για την ενοχή μου ήταν ελλιπή. Ταυτόχρονα, ο έλεγχος που έγινε στην εταιρεία δεν έδειξε κάτι περίεργο ή καχύποπτο.

   Απαίτησε να ελευθερωθώ με πρόστιμο καθώς δεν υπήρχε λόγος να με έχουν φυλακισμένο. Φυσικά, ο εισαγγελέας δεν μπορούσε να με κρατήσει και δέχτηκε να με ελευθερώσει πληρώνοντας ένα βαρύ πρόστιμο. Ωστόσο, μου απαγόρευσε να περάσω τα σύνορα της πολιτείας της Καλιφόρνια μέχρι να ολοκληρωθούν οι έρευνες.

Καθώς η τρομοκρατική ομάδα την οποία είχαν ξεσκεπάσει, ήταν αγκάθι στο πλευρό της κυβέρνησης, η παραμικρή μου εμπλοκή και μάλιστα από τη στιγμή που ήμουν προμηθευτής του αμερικανικού στρατού, με έκανε αμέσως στόχαστρο καχυποψιών.

Όταν η δις Νόβακ μου εξήγησε τι ακριβώς είχε συμβεί, αμέσως κατάλαβα ότι ήταν μια παγίδα του Σαντάνα καθώς παρόλο που όντως πουλούσαμε παράνομα όπλα, δεν το είχαμε κάνει στην συγκεκριμένη τρομοκρατική οργάνωση, επειδή ακριβώς ήθελα να αποφύγω μπλεξίματα σε περίπτωση λάθους.

Εκείνος ο άντρας είχε κάνει την κίνησή του, όταν η αντίστοιχη κίνηση του Άντριου Σάλιβαν τον είχε πλήξει αρκετά. Πρώτα χτύπησε μετωπιαία τον όμιλο Σάλιβαν και έπειτα τις προεκτάσεις του. Σίγουρα ήξερε ότι ήμουν εγώ που προμήθευα με όπλα την εγκληματική οργάνωση Angeles Oscuros.

Την στιγμή που πέρασα το κατώφλι του κεντρικού κτιρίου των γραφείων της ομοσπονδιακής αστυνομίας, στην Ουάσινγκτον έχοντας στο πλευρό μου τη δικηγόρο Σάρλοτ Νόβακ, αντίκρισα τον Τζέρι να μας περιμένει στο δρόμο και δίπλα σε ένα μαύρο αυτοκίνητο.

-«Πετάμε για Λος Άντζελες σε δύο ώρες.» αποκρίθηκε ενώ το όχημα κατευθυνόταν προς το αεροδρόμιο.

-«Πως είναι τα πράγματα;» ρώτησα.

-«Δεν βρήκαν τίποτα που να μας ενοχοποιεί εκτός από εκείνο το όπλο στο φορτίο.»

-«Δεν είχα αμφιβολία. Όμως πως είναι εκείνη;» ρώτησα.

-«Η αλήθεια είναι ότι ο όμιλος Σάλιβαν έλαβε μεγαλύτερο πλήγμα από εμάς.» απάντησε και έσφιξα τις γροθιές μου.

-«Ο πραγματικός στόχος δεν ήμασταν εμείς.» ψέλλισα μέσα από τα σφιγμένα δόντια μου.

-«Περί τίνος πρόκειται;» ρώτησε η Νόβακ, η οποία είχε πρόσφατα προστεθεί στο δυναμικό της εταιρείας μου και δεν γνώριζε για την κόντρα με τον Σαντάνα.

Σκοτεινοί Άγγελοι 2Where stories live. Discover now