13. Eros

224 38 9
                                    

Byłem ciekawy czy plan Joanny się powiedzie. Akurat, kiedy o niej myślałem sygnał telefonu nadał mi, że dzwoni.

- Słucham cię Joanno.

- Zgodziła się, ale pod jednym warunkiem.

- Mówiłem ci, żebyś nie brała do tej pracy instagramowych celebrytek...

- Ale to taki mały warunek, zgódź się. Widzę w niej naszą szansę, ty prosisz, ja dostarczam, ale ...

- Joanno nie stawiaj mnie w takiej sytuacji, uzgodniliśmy, że zajmujesz się marketingiem, pomocą mi, ale nie decyzjami w których moja tożsamość może wyjść na światło dziennie. Nam obojgu powinno na tym zależeć. Tak czy nie?

- Tak, ale posłuchaj mnie. Chcą tylko, żeby agentka modelki mogła być na trzech pierwszych sesjach. To młoda dziewczyna, agentce też załóżmy maskę, w czym problem?

- Dlaczego zależy ci akurat na niej? – zapytałem zrezygnowany.

- Bo mam nosa do promocji i wiem, że ona się nada. Zaufaj mi. – powiedziała Joanna w taki sposób, że wiedziałem, iż coś ukrywa, ale postanowiłem się zgodzić.

- Dobrze, ale tylko na trzech i jeśli usłyszę, że rozmawiacie, albo będzie się wiercić czy wydawać jakieś dźwięki, to wylatuje.

- Dobrze mistrzu. – zażartowała Joanna. – dziękuję ci i buziaki.

Rozłączyła się szybko, jak zawsze, kiedy zgadzałem się na coś i bała się żebym się przydatkiem nie rozmyślił. Chwilowo postanowiłem odpuścić drążenie tematu modelki, ponieważ jak najszybciej chciałem zacząć pracę nad nowymi rzeźbami.

Sztuka zmysłówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz