Albert
Albert musisz teraz na siebie uważać nadchodzą straszne czasy a ty będziesz w samym środku tego całego zła które spadnie na Akademię.
A skąd to wiesz ?
Bo pomimo tego że wadera jest wilkuską to czasami przewiduje przyszłość .
I mówiła mi co widziała ż i że to ma związek z nowymi uczniami Akademi.
Ale nic więcej nie powiedziała myślę że to może mieć związek z tym że to oni będą potrzebowali pomocy .
Będą w niebezpieczeństwie?
Pewnie tak ale nie jestem pewna wadera była bardzo przejęta tymi dziećmi .
Muszę wracać do Akademi ! Ofelia chcesz pójść ze mną ?
Że ja ale ja przecież.....
Nie ważne co zrobiłaś też zrobiłem wiele złych rzeczy pod przymusem.
Ale nie zostawię cię tu bo w końcu mi pomogłaśAda
Ten list mnie trochę przestraszył i dopiero poźniej zobaczyłam na kopercie inicjały A.R
Kto to może być ? Zajmę się tym później teraz muszę znaleść Alberta .
Postanowiłam że nie będę zabierać wujka bo jeszcze przez niego Albert nie będzie chciał wrócić.
Nie mogę uwierzyć że wujek mu to zrobi on ma uczucia nie chce wiedzieć jak on czuł się tam na jeziorze .
Spakuję tylko plecak i idę do tego lasu .
Zabrałam tylko najpotrzebniejsze rzeczy po 10 minutach byłam w lesie .
Albert ! Albert !proszę wróć do Akademi !
Wróć do mnie proszę cię!! Krzyczałam ale nikt nie odpowiadał .
Po paru minutach błądzenia w lesie zauważyłam namiot .
Ktoś chyba był w środku.
Pobiegłam jak najszybciej zobaczyć kto tam jest .
Ostrożnie przyczaiłam się obok namiotu i gdy tylko usłyszałam głos Alberta .
Nie mogłam dłużej czekać wparowałam do namiotu .
Gdy zobaczyłam Ofelię coś we mnie pękło .
Ofelia ! Krzyknęłam po czym rzuciłam się na wilkuskę .
Co mu zrobiłaś !!!!
Ada spokojnie zejdź z niej . Powiedział Albert spokojnym głosem .
Ona jest po naszej stronie pomogła mi .
Acha a jak ci wymazała pamięć to też ci pomogła co ?!!!!
Nie ale jak straciłem przytomność to zabrała mnie do namiotu a nie zostawiła mnie na pastwę losu tak jak twój wujek !!!Przepraszam że rozdział po takim czasie po prostu ostatnio miłam dużo na głowię 😔😔😔ale kolejny wejdzie jutro .
I sorry że taki krótki 😅
CZYTASZ
🦋Akademia pana kleksa oczami Alberta 🦋
FantasiaDla wszystkich fanek i fanów Alberta 🦋mam nadzieję że kogoś z was spotkam na koloniach z Akademi :) 😘