Czego chciałaby Ada

58 6 0
                                    

Albert
Usłyszałem krzyk : Albert nie rób tego proszę!!!
Odwróciłem się w stronę postaci i zobaczyłem płaczącego Filipa.
Albert : co ty tu robisz ?!
Filip : próbuje wytłumaczyć ci co ty właściwie chcesz zrobić!
Albert : ja......ja chce wymierzyć sobie karę.
Filip: za co ?!
Albert : za to że przeze mnie Ada nie żyje !!!
Filip : Albert myślisz że Ada chciałaby żebyś zrobił coś takiego ?!
Albert :nie !
Filip : to zrób to dla niej i.....i zostań Ada by tego chciała!
Filip zbliżył się do Alberta próbując go uspokoić .
Albert : nie zbliżaj się do mnie bo skoczę!
Filip : dobrze nie zbliżę się do ciebie ale nie rób tego .wiem że tak naprawdę nie chcesz tego zrobić jesteś w emocjach  .
Albert : nie prawda ja .....ja muszę to zrobić !
Filip : Albert Ada chciałaby żebyś żył wy już  zawsze zostaniecie przyjaciółmi ona cię kochała jestem tego pewien
Filip : laleczko proszę 🥺
Albert podbiegł zapłakany i przytulił się do Filipa z całej siły która mu została po nie przespanej nocy .
Słyszał szybkie bicie serce Filipa które powoli zwalniało gdy tylko jego właściciel uświadomił sobie że jego laleczka jest już z nim bezpieczna wypłakując sobie oczy ale jednak przy nim .obiecał sobie że dopóki u Alberta nie znikną te myśli które nie przechodziły mu przez gardło  zaopiekuje się nim aż pogodzi się z tym że już nigdy nie zobaczy Ady .
Łzy leciały mu policzkach pod czas gdy Filip jednym Ruchem  ręki wziął go na ręce teraz uświadomił sobie że lubił jak Albert był blisko niego Albert łapiąc oddech wyszeptał : tak za nią tęsknię chciałbym cofnąć czas i choć na chwilę spojrzeć  jej w oczy i błagać by mi przebaczyła .
Filip : Albert chcesz wrócić do domu ?
Albert : tak.
Gdy wrócili do laboratorium Albert zapytał Filipa czy mógłby go poczesać .
O ich zwyczaju nie wiedziała nawet Ada . wieczorami jeszcze przed Akademią siadali w pokoju Alberta Filip czesał chłopca a on śpiewał mu jego piosenkę którą wymyślił.  Albert nigdy nie doceniał swojego talentu do muzyki a Filip go uwielbiał zawsze jak go prosił o choćby jedną piosenkę Albert chciał w zamian żebym go czesał co uwielbiał gdy zobaczyłem że Albert zasnął przeniosłem go na łóżko i sam poszedłem spać .
Albert
Obudziłem się w środku nocy nadal uważałem że zasługuje na karę ale ciągle siedziały .
mi w głowie słowa Filipa : Albert Ada chciała by żebyś żył .
Usiadłem na parapecie i patrząc w księżyc zacząłem nucić piosenkę którą napisałem na urodziny Ady  .
Dzisiaj jestem tylko wspomnieniem echem dziecięcych lat kiedyś byłem twoim marzeniem do mnie należał świat .
Wszystkiego najlepszego Aduś .kocham cię wiesz ?byłaś jedyną osobą dla której chciałem żyć.błagam proszę wróć do mnie ja sobie bez ciebie nie poradzę tęsknię za tobą.
Ada
Każdy dzień bez Alberta wydawał się smutny bez sensu i pełen bólu i złości nie wychodziłam z łóżka bo wiedziałam że gdy wejdę do sali lekcyjnej nie zobaczę tam Alberta tak jak zawsze.
Tęskniłam za nim chciała bym jeszcze choć raz go zobaczyć i przeprosić przytulić spędzić z nim chociaż chwile nigdy nie znajdę lepszego przyjaciela.  Drzwi od sypialni otworzyły się i do pokoju wszedł Nikodem .
Nikodem : hejka Ada co tam?
Ada nie przepadała za Nikodemem bo na bijał się z Alberta .
Po długiej chwili ciszy Nikodem dodał :
o Jezu a Ty nadal płaczesz nad tym swoim Androidem.
Ada : Nikodem Albert nie żyje a ty się pytasz ?
Nikodem nie mam ochoty z tobą rozmawiać!
Ada wybiegła z pokoju prosto do sali lekcyjnej teraz była przerwa więc w sali nikogo nie było Ada usiadła w ławce  gdzie zwykle czekał na nią Albert .
Ada wyszła Do ogrodu i nazbierała kwiatów które uplotła w bukiet wróciła do ławki i na miejscu gdzie kiedyś siedział Albert położyła bukiet .
Dziewczyna nie mogła powstrzymać łez .
Ada patrząc na bukiet kwiatów zaczęła mówić do Alberta tak jakby siedział koło niej .
Ada : czemu wszyscy zachowują się tak jakby nic się nie stało!
Przepraszam to wszystko moja wina ty się dla mnie nie raz poświęciłeś a ja .....ja tak za tobą tęsknię kocham cię nigdy nie przestanę bo jesteś byłeś i będziesz najważniejszą osobą w moim życiu mam nadzieję że widziałeś o tym tak samo jak ja .😭😭😭

Jezu sama się popłakałam mam nadzieję że rozdział się podobał pozdrawiam i życzę miłego dnia 🤩⭐️🥰❤️🦋🦋⭐️❤️🥰🤩🦋

🦋Akademia pana kleksa oczami Alberta 🦋Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz