„Ahoj já jsem Cole." Napřáhl jsem ruku nejdřív k té ve žlutých plavkách a pak s těmi červenými. Ta v těch žlutých byla Pipper a ta v těch žlutých se představila jako Jane a laškovně při tom na mě mrkla.
„A ke komu holky patříte?" Byl jsem zvědav, který z mých potrhlých kamarádů si přivedl takové kočky. Obě štíhle s pěknýma prsama, které ve svých plavkách vystavovali na obdiv. Velmi hezké a nejspíš si i užívali pozornost, kterou je Joe a Jack zahrnovali. Slintali po nich, jako hladoví psy po misce granulí.
„Tohle spunktovala Mia, ale jinak se známe i s Tobiasem." Odpověděla mi Pipper zatímco se Jane smála něčemu, co jí Jack špital.
„Jak i semnou?" ozval se dotčeně jmenovaný. „To zní jako bych ti nestačil!"
„Tebe nic takového nenapadlo." Obila ho Pipper a namotala si na prst jednu svou loknu.
„Tak to prr zlatíčko! Tohle jsem s Miou plánovali společně. Ta kobyla je taky furt někde rozlítaná." Postěžoval si.
„Bacha pitbull jde!" Pronesla z ničeho nic Jane ještě s pobavením vykreslením na tvářích a přerušila tak Tobiasovo dohady. Všichni jsme se otočili směrem, kam koukala. Málem mi vypadli oči z důlku, když jsem spatřil copatou holku, která si to rázovala sem k nám. Pak mé překvapení, ale vystřídal vztek.
„Proč pitbull?" Ptal se nechápavě John a naklonil hlavu mírně do strany.
„Počkej si a časem to zjistíš." Přitakala na Janina slova Pipper.
„Hej Tobiasi! Tak jsi natvrdlej, nebo co, že nerozumíš větě: jde se na koupák, vem si sebou kámoše, ať se mezi babama necítíš blbě? Ta věta totiž nezněla: Vem si sebou celý fotbalový manchaft!" Prsty naznačila uvozovky a protočila oči v sloup.
„Taky tě zdravíme Mio." Zasmála se Pipper.
„No řekla jsi kámoše, nespecifikovala jsi přesné množství. A přesně jak jsi říkala, nechtěl jsem se cítit v nevýhodě." Sladce se na ní zaculil. Obdarovala ho naštvaným odfrknutí a složila se na deku do tureckého sedu přímo vedle mě. Jak ve zpomaleném filmu ke mně natočila hlavu. Naše oči se setkali. Její byli hnědé jak whisky a strašně velké. Její zorničky se rozšířili poznáním. Z ničeho nic vyjekla a ve vteřině mi na tváři přistála facka. Všichni jsme na ní zmateně hleděli a ze všech nejvíc asi já. Nejenže jsem měl na ní furt vztek, ale ještě k tomu mě fackovala? Kdybych mlátil holky, stál bych si za tím, že na udělení facky jsem měl tady to právo spíš já. Pro její štěstí, holky jsem nikdy nemlátil a ani kvůli ní s tím nehodlal začínat.
„Co tu dělá ten magor, co mě chtěl nabrat na kapotu?!" Vyjekla zděšeně a pak se její výraz změnil a ona si měřila s přimhouřenýma očima. To už se kolem nás vznášel posměch všech přítomných.
„Cole, tak tohle je ta tvoje dvanáctka?" Smál se Jack, až se za břicho popadal.
„Tys jim řekl, že mi je dvanáct?" Dotčeně zalapala po dechu a střihla mi pohlavek. Chytil jsem se za postižené místo na hlavě a na štvaně po ní bleskl pohledem.
„Co mě pohlavkuješ?!" Obořil jsem se na ní a hned mi na hlavě přistál další.
„Neřvi na mě!" Vykřikla.
„Nevím, kdo tu řve jak píchlá svině." Utrousil jsem.
„Bože přestaňte se hádat, jak manžele po pětadvaceti letech a ty Mio skoč pro pivo a pak dáme basket." Rozhodl Tobias a přerušil tak naší hádku. Copatá Mia vyskočila na nohy, zasalutovala jak voják na srozuměnou a měla už namířenou nahoru na bar.
„Mio?" Zavolala na ní Jane a prohlížela si u toho nezaujatě svou manikúru. Nejspíš hodně drahou.
„No?" Otočila se na patě.
„Máš na sobě pony tričko." Ukázala na zmíněný růžový hadr, aniž by zvedla zrak.
„ A jo! Chtěla jsem levnější vstup," vysvětlovala, když si ho přetahovala přes hlavu. „A nakonec jsem ho měla úplně zadáčo." Blízka po mně provokativním pohledem a odhodila tričko k dece do trávy.
Jane a Pipper měli přirozeně plochá bříška, které tu vystavovali slunci a obdivu, ale Mia měla tělo vysportované. Na břiše měla náznak břišáků a celkově vypadala jako atletický typ. A ty prsa! Asi dvojiky možná trojiky, usazené v tmavě modrém vršku tvarující jí luxusní dekolt. Nebýt tak protivná, snad bych jí i začal balit.
„Kvůli vám budu muset rozpustit i ty copy." Postěžovala si. „Kolik bude těch piv?" Všichni do jednoho jsme zvedli ruku. Cácorka si prsty prohrábla do pasu dlouhé hnědé vlasy a pak se houpavým krokem vydala na bar.
„Dvacet babek že jí pošlou zpátky s prázdnou." Vyjekl nadšeně Jack.
„Poslali jsme tam Miu, vrátí se s pivem." Řekl Tobias plný přesvědčení a natáhl se na znak. Já bych do ní tolik důvěry nevkládal, i když se během minuty dokázala proměnit z dvanáctky na dvacítku, barmani jsou určitě na takové holky zvyklí a prokouknou je raz dva.
„Toby, tys předtím říkal, že půjdeme hrát basket?" Vyjeveně se k němu otočila Jane. Vypadala, jako kdyby teprve teď zvládla rozumět jeho slovům, které vyřkl před deseti minutami.
„Jop." Mlasknul a dál nastavoval svou tvář slunci. Pipper se podívala na svou pracně udělanou manikúru a pak skoro až zděšeně vyhrkla: „To Mia neříkala a proč jsme šli teda na koupák? To jsme rovnou mohli jít na hřiště!"
„To je přece jasný zlato, abyste se mohli předvést v plavkách." Mrknul na ní flirtovně Joe.
„Už to nesu!" Ozvala se Mia. Přes tác plných piv nebyla ani vidět.
„Bože holka, ty máš svaly." Hvízdl obdivuhodně John a přispěchal jí na pomoc. Přebral od ní celý tác a ta drzá holka po mě hodila plechovku nealkoholického piva, který nesla celou dobu v podpaží.
„Řídíš, tak raději nebudeme riskovat, že pak někoho srazíš." Ušklíbla se na mě.
„To tys mi skočila pod auto." Bránil jsem se.
„Jel jsi jako kretén."
„Parkoval jsem." Upřesnil jsem a uchechtl se nad jejím chabým argumentem. Ostatní jen přihlíželi a dobře se bavili nad naší výměnou názorů. Pro jistotu do toho ani nezasahovali. Měl jsem pocit, že jsme jim sloužili jako televize.
ČTEŠ
Řízeni adrenalinem
Storie d'amore„Jdeš tancovat?" Zeptal se jí a nechal jí dopít jeho pivo, které mu vytrhla z ruky. „Jasan, Kira by mě tu stejně nenechala celý večer jen tak postávat." Mikla útlými rameny. „To tvoje tancování spíš připomíná předehru dvě vteřiny před šukačkou. Ví v...