Všichni sledovali nasranýho Loka slézajícího z motorky a při chůzi ke svému soupeři si sundávat helmu. Berry stále sedící na své motorce připravený kdykoliv odjed poslouchal, co má jeho poražený soupeř na srdci. Typ bych, že pod tou helmou má totálně znuděný výraz.
„Myslíš si kurva, že můžeš podvádět? Neumíš vyhrát fér?" Řval na něj a zasypával ho peprnými nadávkami. Přišel k nim organizátor s kamennou tváří. Berry nastavil dlaň, do které mu dal balík bankovek, které zastrčil do kapsy.
„Bylo to fér." Řekl, ale nešlo na to sázet, přes nasazenou helmu mu nešlo z naší pozice moc dobře rozumět.
„Takže tě vyzívám na další závod, teda pokud se nebojíš, že férově nevyhraješ." Zasmál se ten pablb a schválně mluvil tak hlasitě, aby to nikdo v okruhu dvě stě metrů nepřeslechl. Kdyby teď Berry odmítl, ten blb by ho potopil před fanouškama, ale spíš sázel, že by to před nimi neudělal.
„To se mi nelíbí." Špitl skepticky Mark. Vypadalo to, že to dokonce ani nechtěl říct nahlas. Všichni jsme pozorně sledovali ty dva na dráze. Někteří z toho byli víc napnutý než ze samotného závodu. Možná očekávali že se ti dva porvou. Ani bych se nedivil, kdyby fanoušci prahli po takovém přídavku a zpestření dnešního závodu.
Berry jeho výzvu přijal pokývnutím hlavy a pak odjel s provokativním pozdravem pro svého soupeře.
„Tak to je v prdeli." Ulevil si Mark a frustrovaně si povzdechl.
„Maximálně se pobijou." Uklidňoval ho John. Jeho nonšalantní odpověď mě lehce překvapila. Čekal bych jí od někoho jiného ale od Johna? A pronesenou takovým klidem?
„Tak to je úplně v prdeli." Chytil se za kořen nosu a rozdýchával nastalou situaci.
„Nevšiml jsem si, že by Berry podváděl." Zamyslel se nahlas Joe a promnul si přemýšlivě bradu, kde mu rašilo pár chlupů, které tvrdohlavě odmítal oholit. Prý si vypěstuje plnovous.
„To je právě to, nepodváděl. Všichni to ví, dokonce i Loko."
„Tak to se nemusí čeho bát." Odmávl jsem to rukou. Jestli byl Berry schopný porazit ho jednou, zvládne to i znova. Tohle přece nemohla být jen náhoda.
„Co se hroutíš dědku?" Přihopsala zvesela malá bruneta připomínajíc mi tu... to byla ta malá Cácora! Měla zapletené dva copy a kšiltovku s kšiltem dozadu a upnuté fialové tílko s takovým výstřihem, který byl schopný postavit každého chlapu do pozoru.
„Jdeš tancovat?" Zeptal se jí a nechal jí dopít jeho pivo, které mu vytrhla z ruky.
„Jasan, Kira by mě tu stejně nenechala celý večer jen tak postávat." Mikla útlými rameny.
„To tvoje tancování spíš připomíná předehru dvě vteřiny před šukačkou. Ví vůbec vaši, že ještě nejsi v postýlce a dávno nesvíráš plyšového medvídka při spinkání?" Žvatlal jsem na ní jak na mimino.
Bylo na ní vidět, že do teď o mé přítomnosti neměla ani páru. Můj hlas jí na chvíli zarazil, ale rychle se zapamatovala a s falešným úsměvem se ke mně a klukům otočila.
„A ví policajti, že svou jízdou ohrožuješ nevinné babičky na přechodu?" Ušklíbla se a přiklonila se blíž ke klukům. „Pánové, neříkejte mi, že jste zase s tímhle tím," prstem zakroužila směrem k mé osobě. „Zase přijeli." Snažila se šeptat, ale musela mluvit dost na hlas, aby překřičela okolní hudbu. „Viděla jsem ho řídit a není to zrovna dvakrát hezký pohled." Jack s Joem to nevydrželi a vyprskli smíchy. John se snažil zadržet smích, ale pohrával na plné čáře, za to Mark se nestydatě řehtal na celé kolo.
„Bože holka, jak rád tě zase vidím." Smál se Jack a vtáhl jí do obětí a sahal jí u toho okatě na zadek. Jak rychle se do jeho objetí dostala, tak rychle se z něj zase vymanila.
„Taky tě ráda vidím a ještě radši tě uvidím s rukama dál od mého zadku." Zavrčela a při tom se dál usmívala jako sluníčko. Alespoň nevrčí jen na mě.
„Jo Jacku, tenhle luxusní zadek není pro tvé mozolnaté pracky." Odehnal ho Joe, aby jí mohl taky obejmout.
„Ani pro ty tvoje ty bídáku." Dala mu hned herdu, když jeho ruce dopadli na stejné místo jako před tím ty Jackovo.
„Bože ty máš ránu." Zaúpěl, ale stále se usmíval.
„To je ještě něžný." Ujistila ho a objala se na uvítanou ještě s Johnem a na mě při tom jen vyplázla jazyk. Jak dospělé. Protočil jsem oči a raději se napil piva.
„Tak jo Mio, kdyby něco, tak budu u ohně." Líbl jí Mark na tvář a ona odtancovala do davu.
„Tak jo pánové, zásoby piva budou semnou támhle u táboráku. Od nikoho jiného si raději nic neberte, pokud ho osobně neznáte, přeci jen jsou to nelegální závody a né všichni jsou boháči a slušný lidé." Mrkl a nechal nás se bavit.
ČTEŠ
Řízeni adrenalinem
Romance„Jdeš tancovat?" Zeptal se jí a nechal jí dopít jeho pivo, které mu vytrhla z ruky. „Jasan, Kira by mě tu stejně nenechala celý večer jen tak postávat." Mikla útlými rameny. „To tvoje tancování spíš připomíná předehru dvě vteřiny před šukačkou. Ví v...