Cole
Dva dny jsem strávil s horečkou v posteli a obskakovala mě ta nejhezčí holka na světě. Doslova kolem mě skákala....o berlích. Nosila horké čaje, léky, a kuřecí vývary, který mi už lezli krkem. Ale před ní jsem se usmíval, když jsem je jedl. A každý večer se ke mně přišla přitulit s výmluvou, že jde zkontrolovat pacienta. I teď mi spokojeně spala v náruči a já jí kreslil malý kroužky po holým rameni. Její vlasy voněli po vanilce a já na tý vůni ujížděl.
Rukou jsem jí pod peřinou sjel po boku a vklouzl jí do kraťasů na spaní přímo mezi její nohy. Našel jsem její malí uzlíček nervů a začal po něm líně přejíždět. Mia nepatrně rozevřela víc nohy, aby mi udělala více prostoru a přesto dál klidně spala. Tedy spala do té doby, dokud jsem do ní nevklouzl jedním prsem a nezačal s nim v ní pohybovat v určitým rytmu. Tiše mi začala vzdychat u ucha.
„Musíš být potichu Cácorko, děda je nejspíš ještě doma." Soudil jsem podle toho, že jsem ráno slyšel jen jedno zabouchnutí dveří a to ještě k tomu v době, kdy táta odchází do práce.
Mia si mě přitáhla do polibku a začala mě líbat. Byla tak kurevsky vlhká. Přidal jsem ještě jeden prst a Mia se prohla v zádech, že se její ztopořené bradavky otřeli o můj hrudník. Sjel jsem rty na její krk a začal jej líbat a jemně okusovat. Mia tiše vzdychala a vjela mi prsty do vlasů. Cítil jsem, jak se její úzký stěny stahují kolem mých prstů. Když jsem jen pomyslel na to, jak by mi tyhle stěnami mohli rozdrtit ptáka, byl jsem snad ještě tvrdší, než jsem si myslel, že by to kdy ještě šlo.
„Už...ach" Zavzdychala.
„Vím." Přitiskl jsem své rty na ty její, když se přes ní převalil orgasmus a strhl jí do extáze. Polykal jsem její steny a masíroval jí při tom jednou rukou prso. Vyndal jsem z ní své prsty, které byli pokrytý její lahodnou šťávou, a před ní jsem si je strčil do pusy a slízal z nich její chuť. Sledovala mě s takovou fascinací, z které mi zacukalo v penisu. Jak jsem si přál být v ní. Olízl jsem si rty a pak jí políbil.
„Dobré ráno." Zamumlal jsem jí do rtů.
„Ještě ne." Zamručela a její ruka sklouzla přes mé břicho k mým trenkám, které začala stahovat dolů. Vysvobodila tak mého ztopořeného kamaráda, který musela cítit na svém stehně. Napodobil jsem jí a též stáhnul její kalhoty, aniž bychom přerušili náš polibek.
Mia ze mě začala stahovat tričko a ani já nebyl pozadu s jejím vysvlíkáním. Obmotala mi nohy kolem pasu. Přitiskla si mě tak k sobě blíž. Rty jsem jí sjel na její skvostný prsa. Jazykem jsem jí obkroužil jednu a pak druhou bradavku. Jednu jsem si vzal do úst a laskal jí jazykem, zatímco druhou jsem mnul mezi prsty. Drhou rukou jsem sjel mezi její nohy a kroužil jsem přes její klitoris. Snažila se vzdychat tiše, ale sem tam jí utekl jeden či dva hlasitější. Mie jsem mezi prsy rty udělal pár znamínek.
„Cole." Zavzdychala a zatáhla mě za vlasy. Snažila si mě přitáhnout blíž. Díval jsem se jí do očí a do rtů jí zašeptal: „Vážně to chceš?" Přikývla a zhoupla se proti mně v bocích. Zasyčel jsem a vrhl se na její rty, zatímco mé ruce jí pohladili po vnitřní straně stehen. Pomalu jsem do ní začal pronikat. Mia se strašně napjala a křečovitě mě svírala za ramena. Ustál jsem v pohybu a pohladil jí po bříšku. Líbnul jí na obě tváře pod očima, které držela křečovitě sevřené.
„Uvolni se." Zašeptal jsem jí do ucha a lehce ji skousnul ušní lalůček. Byl jsem připraven přestat hned, jak by mi dala jakýkoliv náznak, že je něco špatně. Ona však ležela se zavřenýma očima a snažila se zklidnit dech. Nechal jsem jí čas. Hladil jsem jí po bocích, po rukou. Propletl jsem si s ní prsty a stiskl jí ruku, abych jí dal najevo, že jsem tu. Obsypával jsem jí čelo, tváře a rty drobnými polibky.
„Podívej se na mě prosím." Požádal jsem jí. Trvalo to, než se odhodlala a otevřela své oči zalitými slzami.
„Klidně..."
„Ne." Hned mě přerušila. Chápavě jsem přikývl. „Pokračuj prosím." Hleděli jsme si do očí. Jemně jsem jí pohladil palcem po hřbetu ruky. Přitiskla své rty na mé a začala mě dravě líbat. Jasný příkaz.
Opatrně jsem se snažil do ní pomalu proniknout. Mie ze rtů uniklo tiché zakňučení. Stiskla mi pevněji dlaně a dál mě líbala. Líbala mě tak dlouho, dokud jsem v ní nebyl celý. Skanula jí jedna slza po tváři. Nezaváhal jsem ani na vteřinu a hned jí slíbnul. Hleděli jsme si do očí. Hnědá a modrá proti sobě. Začal jsem se v ní pomalu pohybovat. Bylo to lepší, než jsem si to vysnil.
„Bože jsi tak těsná." Zavrčel jsem a stále krotil své tempo. Držel jsem se zuby nehty, abych do ní nezačal bušit. Udržoval jsem toto tempo, dokud mi Mia sama neřekla, abych zrychlil.
Líbal jsem jí a ona mi polibky s vervou oplácela. Vzdychala mi do úst a vycházela mi boky vstříc. Rozpletli jsme doposud naše propletené prsty. Moje dlaně zamířili k jejím prsou a její nehty se mi zarývali do zad s blížícím se jejím orgasmem. Popravdě ani já sám jsem neměl daleko k tomu, abych se udělal. Přidal jsem ještě na rychlosti. Mia se snažila krotit své vzdychy, ale po chvíli to vzdala a sténala na celý pokoj. Její stěny se semkli kolem mého ptáka ještě víc, až jsem si myslel, že mi ho utrhne. Orgasmus si jí vzal. Prohla se v zádech a třásli se jí nohy. Vypadala božsky a mě se stačilo podívat na její výraz plný agonie a i mě zahltil.
Dopadl jsem se na Miu, ale snažil jsem se jí nezalehnout. Oba jsme se vzpamatovali se svého orgasmu. Svalil jsem se na bok a podepřel si hlavu rukou. Mia se ke mně otočila a spokojeně se usmála. Jemně jsem jí pohladil a rovnou tím pohybem jí odhrnul rozcuchané vlasy, jenž jí padali do očí.
„Dobrý?" Starostlivě jsem si jí prohlížel.
„Jo." Hlesla a usmála se. Bože, budu jí šukat klidně dvacet čtyři hodin denně, když se na mě bude po tom takhle usmívat.
„Napustím ti vanu." Brouknul jsem a pohladil jí po holém rameni.
„Ještě nechoď." Přisunula se ke mně. Automaticky jsem kolem ní přehodil ruku a objal jí. Voněla vanilkou, sexem a mnou. Moje nová oblíbená vůně.
ČTEŠ
Řízeni adrenalinem
Romance„Jdeš tancovat?" Zeptal se jí a nechal jí dopít jeho pivo, které mu vytrhla z ruky. „Jasan, Kira by mě tu stejně nenechala celý večer jen tak postávat." Mikla útlými rameny. „To tvoje tancování spíš připomíná předehru dvě vteřiny před šukačkou. Ví v...