55.

830 30 0
                                    

Cole

Spala tak klidně. Ležela na břiše a peřinu si tiskla pod bradu. Záda měla holá a slunce po nich kreslilo svými paprsky. Její kaštanový vlasy byli rozházený po celým polštáři a vůně vanilky se vznášela po pokoji. Vdechoval jsem jí celou noc.

Neudržel jsem se a opatrně přitiskl rty na její nahá záda a začal je obsypávat drobnými polibky. Rukou jsem sjel pod deku a hladil jí bok a putoval až na její dokonalí zadek. Jaký ona měla zadek. Radost pohledět a ještě větší si sáhnout.

„Tomu říkám probuzení." Zachraptěla. Usmívala se, ale oči měla stále zavřené. Začal jsem jí líbat na tváři a krku. Ticho protnul její krásný zvonivý smích. Kdy jsem jen slyšel Miu se smát? Proč se nesměje častěji? Je to jako rajská hudba pro moje uši.

Líně se převalila na záda a bylo jí jedno, že jí deka sklouzla k pasu a odhalila její krásný kulatý prsa. Políbil jsem jí na rty, Mia si mě za krk přidržela blíž k sobě, aby mohla polibek ještě na chvíli prodloužit. Skousl jsem jí spodní ret. Nenechala se pobízet dlouho. Pootevřela svou pusu a já do ní vklouzl jazykem. Hladil jsem jí po těle a ona mě k sobě tiskla.

„Brý ránko." Broukl jsem a odhrnul jí vlasy z čela. Usmála se na mě. Měla tak krásný úsměv.

„Dobrý." Líbl jsem jí na špičku nosu a ona se tomu uchechtla.

„Táta odjel do firmy a děda šel do své ordinace do města zkontrolovat svého nástupce, takže co kdybychom si dali společně snídani, než budu muset na trénink?" Navrhnul jsem.

„Mohl bys..." Začala, ale jako by pak ztratila odvahu.

„Mohl bych co?" Popostrčil jsem jí.

„Chtěla bych..." Zase se odmlčela a nakrabatila čelo.

„Co by sis přála, abych udělal Cácorko?" Sklopila pohled. Čekal jsem, až sebere odvahu. Nejspíš to pro ní muselo být velmi důležitý, když nemohla najít ta správná slova.

„Chtěla bych, abys dokončil to, s čím jsme včera přestali." Odvážně mi pohlédla do očí. Bylo na ní vidět, jak doufá, abych jí neodmítl.

„Chceš, abych tě vylízal?" Trhla sebou nad tím slovem a pak váhavě souhlasně přikývla. „Seš si jistá?" Mia jen víc roztáhla nohy, abych se mezi ně vešel. Uchechtl jsem se nad tím posunkem. „Jak si přeješ." Políbil jsem jí na špičku nosu a strhl z nás deku. Miin pohled sklouzl na můj ztopořený penis. Nestydatě si ho prohlížela a u toho se kousala do rtu. Vůbec netušila, co to semnou dělá.

Políbil jsem jí a pak polibkovou cestičkou si to razil přes její prsa, ploché bříško až do jejího klína. Už teď byla vlhká. Naposledy jsem se jí zahleděl do očí, než jsem se jazykem vrhl mezi její nohy.

Mia mi zapletla prsty do vlasů a začala mě za ně tahat, když jsem přidal na intenzitě na jejím klitorisu. Pokojem se nesli její tiché vzdechy. Symfonie. Sklouzl jsem jazykem do její štěrbinky. Šukal jsem jí a palcem kroužil po jejím uzlíčků nervů. Byla sladká.

Tohle bych mohl dělat celý den.

Mia se vzrušením a blížícím se orgasmem třásla a vzdychala čím dál tím hlasitěji. Prohýbala se v zádech a snažila se mi vycházet vstříc svou pánví. V agónii šeptala mé jméno a já si myslel, že se zblázním. Jakmile dosáhla svého vrcholu, očistil jsem jí jazykem. S její chutí ještě na rtech jsem jí políbil. Měla skleněné oči od orgasmu a jemně se usmívala. Usmívala se na mě.

„V pořádku?" Zeptal jsem se po chvíli, kdy jsem jí líně rukama přejížděl po bocích. Souhlasně zamručela.

„Neměla bych..."

Řízeni adrenalinemKde žijí příběhy. Začni objevovat