Padl mi zrak na malou brunetu s děrovanými kraťasy a černou pánskou košilí uvázanou kolem pasu. Tancovala a pohazovala vlasy.
„Mia." Vydechl Tobias překvapeně, když se k nám tam Cácora otočila čelem. Vlnila boky do rytmu hudby. Vypadala do tance a hudby tak ponořeně, že kde komu by uniklo, že se tanečními pohyby posouvá směrem sem k nám.
„Vy jí znáte?" Markovi se rozzářili oči jak dítěti u vánočního stromečku. Najednou jsem měl nehoráznou chuť ho praštit.
„Potřebuju se napít!" Zakřičela přes hudbu ta copatá Cácora, co už dávno neměla vlasy smotané jako ráno do copů, ale ve vlnách jí tančili po zádech.
„Ahoj Mio." Pozdravil jí pobaveně John.
„Jé ahoj." Nervózně se zhoupla z nohy na nohu. Vypadala chvíli zaskočeně, když po nás přejela hnědým pohledem.
„Neříkala jsi, že jdeš domu?" Sarkasticky pobaveně mlasknul Tobias. Zdál se být lehce nabroušený. Nedivil jsem se mu. Jeho kamarádka mu lhala.
„Jo říkala...jé díky." Usmála se na Marka a vzala si od něj pivo a líbla ho na líčko.
„Tak co tady děláš?" Podezíravě si jí měřil.
„Tančím, že by?" Hodila po něm pohled, který by i mrtvého donutiv vstát z hrobu.
„Evidentně ti říďa neudělal takový průser, jak se zdá." Z Tobiasova hlasu srčela ironie.
„Ale udělal, jen ho nehodlám řešit střízlivá." Ušklíbla se a přihnula si z láhve. Kdybych nevěděl, jak to ty dva mezi sebou mají, tak bych si i tipnul, že se před námi právě odehrává partnerská hádka.
„Tak proto chceš dnes spát zase u mě." Zvedl na ní Mark tázavě obočí. Bože, kam jsem se to dostal. Ta holka je hotový drama.
„Mio!" Káravě na ní štěknul Tobias a já si už vážně začal připadat jak na divokém západě. Místo kulek tu lítali slovaě.
„Mio! Tady seš! Kam jsi utekla?" Přiběhla k nám vysoká blondýna na vysokých podpatcích, které jí prodlužovali už tak dlouhé nohy. Bože to jsou nohy.
„Šla jsem se k Markovi napít." Na důkaz pozvedla už prázdnou láhev a následně jí vtiskla Markovi do dlaně.
„Tady máš pití a ty stejně chodíš chlastat sem." Zakoulela blondýna očima.
„Nech bejt Kiro a pojď tančit." Chytla blondýnu za ruku a už jí táhla na provizorní parket mezi cizí těla.
„Mio!" Křikl po ní Tobias, který se jako by teprve teď probral z tranzu, do kterého ho uvrhla krásná Kira, která na něj při odchodu mrkla proklatě dlouhými řasami, co jen vyzdvihovaly její modré oči.
„Potom." Odbyla ho, než zmizela v davu tančících těl.
„Ta holka se mi snad zdá!" Postěžoval si Tobias.
„Nevzdychej, šla jen tancovat." Poplácal ho Mark v uklidňujícím gestu po rameni.
„Jo Toby, buď v klidu, šla si jen zatancovat a vůbec se nesvíjí kolem nějakého nadržence, s kterým si to každou chvíli nejspíš půjde rozdat k němu do auta." Ušklíbl jsem se na kamaráda a přihnul si z láhve. Všichni jsme teď sledovali parket, kde se ta drzá Cácora svíjela kolem nějakého svalovce, který si až moc užíval ohmatávaní jejího drobného těla.
„Pánové tak se zase uklidníme jo? Ona totiž vážně jenom tancuje, ještě nikdy s nikým odtud neodešla, a jestli nevěříte, tak jen sledujte." Pokývl bradou k parketu. Hned jak dohrála píseň, kterou nahradila druhá dosti podobná té předchozí, Mia se vysmykla ze sevření jejího tanečního partnera a namířila si to zase sem k nám.
„Tak můžeme? Dotancovalas?" Zeptal se jí Mark.
ČTEŠ
Řízeni adrenalinem
Romance„Jdeš tancovat?" Zeptal se jí a nechal jí dopít jeho pivo, které mu vytrhla z ruky. „Jasan, Kira by mě tu stejně nenechala celý večer jen tak postávat." Mikla útlými rameny. „To tvoje tancování spíš připomíná předehru dvě vteřiny před šukačkou. Ví v...