7. Bölüm

87.2K 5K 1.1K
                                    

Selamlar olsun!

''Okurken çok eğleniyorum.'' ya da ''Kahkaha attım.'' ve benzeri yorumlar gördüğümde çok mutlu oluyorum. Ben bu hikayeyi güldürsün, eğlendirsin, kafa dağıtsın diye yazıyorum. Eğer bir kişiye bile böyle hissettirebiliyorsam ne mutlu bana.

(Utanan maymun emojisi, kalp emojisi, kaktüs emojisi)

İyi okumalar dilerim.

''Bu kadın çıldırmış!'' dedi Gülce, eliyle bilgisayar ekranını işaret ederken. ''Baksana neredeyse her beş mailden biri ona ait.''

''Of, ben de fark ettim. Hayır, 'Özgeçmişiniz incelenmiştir,' diye geri de döndüm kadına ama bana mısın demiyor.''

Gülce yüzünü buruşturup ''İçimde biz görüşmeye çağırmasak da kendi gelecekmiş gibi bir his var,'' dedi ikizine.

''Ağzını hayra aç ikiz vallahi bir sapıkla daha uğraşamam.''

''Kimmiş o sapık?'' Gülce'nin sorusuyla yüzünü buruşturdu genç kız.

''Ya kim olacak, Vatan tabi. Yemin ediyorum bazen imreniyorum sana. Oh ne güzel dünya! Sen Güzel Sanatlar Lisesi'nde iki manzara resmi çizittir, arkadaşlarınla entel dantel muhabbetler döndür; hayatını yaşa. Ben de Kolej'de Vatan'la uğraşayım.''

''Ya haksızlık ediyorsun Vatan'a.''

''Of! Kopya deyince kızıyorsun bir de. Neyse seninle bu konuyu tartışmayacağım.''

''Bir, bana kopya deyip durma. Senden 3 dakika 14 saniye daha büyüğüm. Biri kopya olacaksa o sen olursun. İki, Vatan tanıdığım en dürüst insanlardan biri ve şimdiye kadar hiçbir yanlış hareketini görmedim. Üç, aranızda bir problem var. Bazen unutuyorsun ama biz ikiziz. Senin ne sıkıntın olsa hissederim ben. Dört, şey... Aklıma başka bir şey gelmedi.''

''Bitti mi?''

''Bitti.''

''İyi sevgili ikizim iki haftaya adet olacağım. Umarım sancılı geçen günlerimde hissiyatını üzerinden eksik etmezsin. Çünkü çok iyi hatırlıyorum geçen ay ben acılar içinde kıvranırken sen, şen kahkahalar atıyordun.''

''Ya kızım bu sayılmaz ki. Ben senin ruhani durumundan bahsediyorum.''

''Sus Gülce. İkiz mikiz demem çarparım,'' Gülce sinirle başını çevirdi. Daha bir dakika bile geçmeden kardeşine baktı ve sırıtarak konuştu. ''Biliyor musun kardeşim, çok yanılıyorsun.''

''Yine ne saçmalıyorsun Cece?''

Gülce yavaşça yerinden kalkarken konuşmaya başladı. ''Şöyle ki güzel kardeşim, benim şuan feci halde çişim var. Karnım patlayacak neredeyse ve ben eminim ki senin de çişin geldi ama alt kattaki banyoya inmek zorundasın çünkü bu kattakine ben gireceğim.''

Son cümlesiyle beraber kapıdan çıkıp koşa koşa banyoya girdi genç kız. Gurur iki bacağını birbirine bastırırken yerinde kıpırdandı. Gülce yine yapmıştı yapacağını. Kimse lafını etmese aklına bile gelmezdi genç kızın ama biri bahsetti mi olmasa da geliyordu bu meret. Huylanıyordu.

''Sen bittin kızım!'' diyerek odasından çıktı. Aceleyle alt kata inip banyoya girdi. Mesanesini rahatlattıktan sonra ellerini yıkayıp banyodan çıktı ve çıktığı gibiyse bir elin onu babasının odasına çekmesi bir oldu.

''Ne oluyor ya...'' demeye kalmadan Vatan'ın eğlenir bakışlarıyla karşılaştı.

''Sonunda yalnız kalabildik,'' bu cümle ile karnında yine aynı burulmayı hisseden genç kız, hiç vakit kaybetmeden karşısındaki genci göğsünden ittirdi. Vatan iki adım gerileyip Gurur'a gülen gözlerle bakmaya başladı.

Sana Anne Diyebilir Miyim? (1. ve 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin