22. Bölüm

50K 3.1K 1.2K
                                    


Selamlar!

Biz geldik.

'Yontulur mu?' diye düşündüğümüz Kaya'mızla, en beyaz gülümüz Gülce'mizle, "Yersin tekmeyi" derken ciddi oldum anlayamadığımız Gurur'umuzla, nikah için gün Vatan'ımızla işte geldik buradayız.

Multimedya Kaya taşıdır;) Multimedyadaki parçada Küçük Bir Aşk Masalı'dır. Dinlemeniz tavsiyedir.

Bu bölüm tüm canımcıklarıma gelsin;)

Tatlı Dino emojisi, kaknem yazar emojisi, Leyla emojisi ...

Eh hadi durmayın. İyi okumalar;);)

Gülce hızlı adımlarla havuz başındaki kalabalığın arasına karışırken Vatan ve Kaya ağır adımlarla yürüyorlardı.

''Bu yüzden mi sır gibi saklıyordun kızları?''

Vatan soruyu anladığı halde anlamazlıktan geldi. ''Benim kimseyi sakladığım yok abiciğim. Rast gelemediniz bir türlü hepsi o.''

Kaya, kolunu Vatan'ın omzuna atıp onu kendine çekti. ''Oğlum benden kaçar mı? O da seni seviyor mu bari?''

Vatan sırıtarak baktı kuzenine. ''Abi bence o da bilmiyor ama sevmese bana bakarken gözleri ışıldamaz değil mi?''

Kaya'nın duyduğu soru cümlesi ile içi daralmıştı. Az önce gözlerine hiç çekinmeden bakan kız kuzenine de mi öyle bakıyordu? Çok beğendiği bir oyuncağa sahip olamadığı için ağlayan çocuklar gibiydi şuan. Yerlerde tepinip ''Bende istiyorum!'' diye ortalığı yıkmaması bu durumun içine oturduğu gerçeğini değiştirmiyordu.

''Söz konusu kadınlar oldu mu asla kesin konuşmayacaksın.''

''Duyan da kadın düşmanı sanacak seni. Bu gece kiminle gidiyorsun eve?''

Kaya, Vatan'ın başına elinin tersiyle vurdu.

''Sen bu muhabbetleri konuşacak kadar oldun mu lan? Daha dün ağzında emzik kıçında don dolaşıyordun buralarda.''

Vatan kuzenin vurduğu yeri ovalayıp omuz silkti. ''Senin o yaşlarını görmemem aynı şeyleri yaşadığın gerçeğini değiştirmiyor abiciğim. Küçüğe saygı.''

''Küçük olduğunu kabul ediyorsun yani.''

''Sana amca demiyorsan saygımdan.''

Genç adam içten bir kahkaha atıp Vatan'ın sırtını sıvazladı. ''Yaş muhabbetini kapatmazsak geceyi deden olarak tamamlamaktan korkuyorum kuzen.''

''Yaş konusunu açan sendin hatırlatırım.''

''Tamam, o zaman konuyu değiştiriyorum. Ne zamandır sevgilisiniz Gül'le?''

Vatan duyduğu soruyu ilk anlamadı, anladığındaysa olduğu yerde dona kaldı. Kaya, kuzeninin durmasıyla arkasını dönüp Vatan'ın önüne geçti. Ne olduğunu anlamak için kaş göz yapınca, genç adam kuzeninin yüreğine su serpen konuşmayı yaptı.

''Abi sen çok yanlış anlamışsın ya,'' gülüp devam etti. ''Gülce benim kardeşim gibidir. Ben diğer ikizden bahsediyordum. Üstelik bu kafayla Gülce'nin birini bulması zor ya, neyse hadi annem bakıyor.''

Vatan'ın hareketlenmesiyle Kaya da onun peşine takıldı. Gülce'nin neden birini bulmasının zor olduğunu deli gibi sormak istese de fazla ilgili görünmek istemiyordu. İki kuzen gülüşerek Türkan'ın olduğu masaya geldiklerinde masada Gülce ve Gurur'un yanı sıra Çiğdem ve Sinan adında sansasyonlarıyla tanınan genç bir oyuncu vardı.

Sana Anne Diyebilir Miyim? (1. ve 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin