İyi günler Türkiye!
Yeni bir bölümle daha karşınızdayız.
Adım adım finale yaklaşırken Sana anne diyebilir miyim?'in sonları merak konusu çiftlerinden biri de muhakkak ki Vatan ve Gurur.
Çalan kapı zilinin Toprak ailesinde yarattığı etkileri okumaya hazır mısınız?
Haydi hep birlikte öğrenelim bu karakterleri neler beklediğini.
Dido Haber Merkezi'nden şimdilik bu kadar.
Hepinize iyi okumalar. <3 <3 <3
Durun ya! Çok resmi oldu :) Ya da neyse hadi gidin okuyun, yormayın beni :)
Ya da yorun ya! Selamlar! 66. bölümü çok ters yerde kestiğim için içim rahat etmedi. Tabii bunda aldığım yürek burkan mesajlarda etkili oldu. 😜 Seviliyorsunuz. <3 <3 <3
İyi okumalar canlar! Bölüm sonu görüşürüz ;)
Çalan zil ile evdeki herkes dış kapının başına toplanmıştı. Gurur kapıyı açmaya cesaret edemezken Gülce de gerginlikten bayılmamak için kendini zor tutuyordu. Ablalarının gerginliğini anlayan çocuklar ise ilk defa bu kadar sessizlerdi.
Yatak odasından ardından Sevda ile çıkan Mert, tüm çocuklarının kapının önünde toplandığını görünce duruma şaşırmadı."Açılın bakalım," deyip çocuklarının kenara çekilmesiyle bu kez de tıklatılan kapıyı ardına kadar açtı. Kapıyı açtığı gibi karşılaştığı manzarayla kalbi sıkışırken "Çiçeğim seni çooooooooook özledim!" diyen Tan'ı bile duymamıştı. Küçük adam koşarak Çiçek'e sarılırken bu duruma tepkisiz kalan bir tek Mert değildi. Günler önce gördüğü rüyanın sanki aynısını yaşıyordu Çiçek de. Tan'ın üstünde takım elbise vardı ve Vatan ağabeyinin elleri de çiçek demeti ve çikolata paketiyle doluydu. Onu istemeye geldiklerini düşünen küçük kız "Ama böyle konuşmamıştık Allahçığım," diye söylense de Tan'ı kendinden uzaklaştırmayı denemedi bile.
Mert ise Vatan'ı takım elbiseyle görmenin şokuyla nefes almayı bile unutmuştu. Omzuna dokunup "Sakin oluyoruz," diye fısıldayan Sevda ile derin bir nefes aldı ve ellerini havaya kaldırıp Vatan'ı yakalarından tutacakken genç adamın önüne geçen Hülya ile isteği yarım kaldı.
"Mert! İyi akşamlar canım. Görmeyeli baya bir gençleşmişsin sen ya. Yoksa yüzün için bir şey mi kullanıyorsun? Ay adını mutlaka vermelisin bana. Kocam diye demiyorum ama Levent çok yaşlandı. Ona da alırız kullandığın kremden. Aa! Bu da kim? Ay sen çocukların bahsettiği Sevda'sın öyle değil mi? Vallahi Vatan'ın dediği kadar varmışsın. Bak bu kocam Levent yani senin uzak durman gereken adam. Ah uzak durmak derken yanlış anlama canım biraz kıskancımdır da ama Mert'in bakışlarını dikkate alırsak ben senden uzak dursam daha iyi olacak... Levent, canım... Daha fazla oyalayamayacağım içeri geçin çabuk!"
Oğlu ile birlikte kaçar adım salona geçerken karısına "Demek yaşlandım ha! Ben sana bunun hesabını sorarım," diye mırıldanmayı ihmal etmedi Levent.
Sanki az önce Mert'in ellerinden kurtarılan o değilmiş gibi hızlı yürümesi için onu kolundan çekiştiren babasına "Ya baba gelmişsin 50 yaşına Benjamin Button mısın ki yaşın ilerledikçe gençleşesin. Yaşlandın işte," dedi Vatan. Duraksayan genç adam, oğlunu bırakıp "Yemin ediyorum senden adam olmaz," diyerek solandaki ikili koltuğa oturdu.
"Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar zaten," diyen Vatan başını olumsuz anlamda sallayıp elindeki çiçek demetiyle çikolata paketini yemek masasının üstüne bıraktı. Tam babasının yanına oturacakken daha fazla dayanamayıp çikolata paketini yırtıp kutusunu açtı ve babasının şaşkın bakışları arasında eline aldığı bitter çikolatayı ağzına attı. Çikolatayı iştahla çiğnerken "Immm! Çok lezzetliymiş ya," diye mırıldanmayı ihmal etmedi. Oğluna söyleyecek hiçbir söz bulamayan Levent içinden 'Seni yaparken ben sarhoştum sana ne oluyor oğlum? Bu neyin kafası böyle! Allah'tan Tan'ı ayık kafa yaptık,' diye geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Anne Diyebilir Miyim? (1. ve 2. Kitap)
Humor(Sana Anne Diyebilir miyim ve Bana Anne Diyebilirsin adlı romanlar tek çalışmada toplanmıştır.) DİKKAT! Bağımlılık yapabilir. Deneyimli/Deneyimsiz Anne Aranıyor. *25-30 Yaşları arasında bayan *Babamızın karısı olacak *Çok çocuk seve...