58. Bölüm

35.9K 2.5K 775
                                    

Selam olsun, selamlar olsun! Ben geldim canlar, cananlar!

Bu bölümde ne var bilmiyorum. Okuyunca öğrenir bana da haber verirsiniz ama diğer bölüm ne olacak çok iyi biliyorum. Bölüm sonunda anlarsınız. Bölümde geçen cümlelerden en çok beğendiğinizi beni etiketleyerek paylaşabilirsiniz ya da buradan da belirtebilirsiniz. Maksat muhabbet olsun ;)

Instagram/ didembilas
Snapchat/ didemcin
Facebook/ Didem Bilaş

Yorum yazan, okuyan, düşünen, bizi seven herkese sonsuz teşekkürler.

Multimedya Leyla ve arkadaş grubu. Sevda'yı çekiştirirken gizlice çektim. :) :) :)

Çok şapşik Dido emojisi. Dedikodu kalp ben emojisi.

İyi okumalar olsun canımcıklarım.

Gurur duyduğu sesle yutkunurken Vatan, kıvrak bir hareketle sevgilisini yana bıraktı. Böylece Gülce'nin onlara doğru ilerlemesini yan yana izlemeye başladılar. Gülce yatağın ucuna gelince elini hesap sorar gibi ikiliye doğru sallamaya başladı.

"Bu nedir ya?" diye sorarken oldukça sinirliydi. Vatan başını önüne eğip mahçup bir hâl takındı. Gurur ise söyleyecek bir yalan düşünmeye çalışıyordu.

Gülce'nin "Ne kadar sorumsuzsunuz!" demesiyle Gurur "İkiz açıklayabilirim," diye mırıldandı. Vatan ile olan ilişkisini saklaması ayrı bir olayken, bunu ikizinden saklıyor olması derin bir pişmanlık duymasına neden oluyordu.

"Neyi açıklayacaksın Gurur ya!" diye sitem eden kardeşine cevap veremeden Vatan, onu göğsüne çekti ve "Hepsi benim suçum Gurur'a yüklenme Gülce," dedi.

Karşısındaki manzaraya bakan Gülce yatağın üstüne uzandı ve avucuna sığacak kadar aldığı tişört tomarını ikilinin üstüne attı. "Okşan abla sizin köleniz değil. Şimdi dağıttığınız gibi toplayın burayı! Sonra da nereye gideceksek gidelim," deyip kapıya yöneldi genç kız ve arkasında iki şaşkın bırakarak odadan çıktı.

Vatan yüzündeki tişörtü çekip yatağa bıraktıktan sonra Gurur'a döndü. "Gurur'um az önce ne oldu?" diye sorarken bu soruya alacağı cevabı oldukça merak ediyordu genç adam.

Gurur nefesini seslice dışarı verip sırtını yatakla buluşturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gurur nefesini seslice dışarı verip sırtını yatakla buluşturdu. Dalgalı saçların, tişörtlerinin üstüne yayıldığını fark eden Vatan gülümseyerek baktı sevgilisine. Ardından Gurur'un saçlarını usulca okşamaya başladı. Kahverengi saçların yumuşaklığına hayret ederken, parmaklarının arasına sıkıştırdığı saç tutamını burnuna yaklaştırıp kokladı. Ciğerlerine dolan şampuan kokusuyla gülümsemesi genişledi genç adamın. Bu anı bozan ise parmaklarının arasından kayan saç tutamları oldu.

"Hey!" derken ona sinirle bakan Gurur ile karşılaşınca yutkundu genç adam.

"Ya sen beni dinlemiyor musun?"

Sana Anne Diyebilir Miyim? (1. ve 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin