62. Bölüm

36.2K 2.5K 1K
                                    

Hey hay hoy!

Selam olsun selamlar olsun efenim!

Gönül telinizi titremeye geldik, biz geldik, hoş geldik ve umarım sefalar getirdik.

Fazla söze gerek yok. Sizi bir isteme meselesiyle baş başa bırakıyorum.

SADM bitmeyecek galiba diye düşünüp düşünüp tribe giren Dido emojisi. Yeni hikaye yazmak isteyen ama SADM'ı bitirmesi gereken Dido emojisi. Yazsam da bitse diyen Dido emojisi. Bana da istemeye bekleriz diyen kız kurusu emojisi.

İyi okumalar dilerim.

Kapı çaldığında herkesi bir heyecan sardı. Yaklaşık yarım saat süren arbedenin sonunda Nilüfer hamile olmadığına ailesini ikna etmiş ve bu evlenme olayının tamamen duygusal olduğuna herkesi inandırmıştı. Her ne kadar babası yüzüne gülse de Aleksis'e mimikleriyle gerekli talimatları vermiş olduğundan gece oldukça olaylı geçeceğinin sinyallerini veriyordu.

Ayağa kalkan Mert, televizyona bağladıkları tablet sayesinde dev ekrandan gördüğü babasına bakarak "Saat 9 olmuş, yatıya mı geliyorlar kız istemeye mi belli değil," diyerek sitemde bulundu.

"Abiciğim gördüğüm kadarıyla sen yatılı misafirleri seviyorsun, sorun olacağını sanmıyorum," diyen Aleksis, Mert'in bakışlarıyla yerine sinerken Roza, oğluna "Misafirimizi gücendirme," deyip Sevda'ya döndü ve "Sevdacığım çarşamba günü seninle tanışmayı iple çekiyorum," diye de ekledi.

Sevda mahcup bir tavırla gülümserken alacaklı gibi çalan kapıyı kimsenin açmaya gitmediğini fark etti Mert. Oturduğu yerde dizleri titreyen Nilüfer'e dönüp "Kızım gidip kapıyı açsana," diye söylendi.

"Ay dur ben bakayım babacığım," diyen Gülce'yi ise durdurdu.

"Otur oturduğun yere kızım. Şimdi o kardeşi de gelir buraya, göz göze gelirseniz görüp görebileceğiniz son isteme töreni bu olur."

"Ay Ada abla iyi birine benziyordu baba," diyerek savunmaya geçen Gülce'yi dirsek darbesiyle susturdu Gurur. Babasının Arda'dan bahsettiğini anlamıştı. "Tamam babacığım sen bu kopyaya bakma ben ikimizin yerine de gözlerimi sakınırım o arkadaştan," dedi.

Bu esnada duyduğu isimle tüm kanı çekilmişti Sevda'nın. Çiçek'in bahsettiği ve Mert'in telefonunda oldukça lakayt bir şekilde kayıtlı olan ismin bu gelen kıza ait olduğuna neredeyse emindi. Kucağında mayışmış Çiçek'e biraz daha sarılıp bedenini saran titremenin geçmesini umdu.

Mert ise Sevda'nın halini fark edemeyecek kadar gergindi. Hâlâ çalmakta olan kapıya içinden küfür edip Nilüfer'i kolundan tuttuğu gibi ayağa kaldırdı ve kapıya doğru sürüklemeye başladı. Arkasından gelen çocuklarının farkında olarak kapıya ilerledi ve "Bismillahirrahmanirrahim," diyerek kapıyı açtı.

Kapı da herkesi görmeye hazırdı genç baba ama çerçeveli gözlükleri ve arkaya taranmış saçlarıyla Clark Kent'i andıran Vatan'ı görmek aklının ucunda yoktu. Vatan genişçe gülümserken onu gördükleri için suratları düşen Toprak Ailesi'ne aldırış etmemeye çalıştı.

"Hoş bulduk Mert abi. Duydum ki Nilüfer ablayı isteyeceklermiş."

"Allah Allah kimden duydun acaba," diye mırıldanan Gülce'yi duymazlıktan gelip elindeki not defterini göstermek için salladı Vatan.

"Ben de seyretmeye geldim, izniniz olursa. Malum bir kaç seneye Tan'a Çiçeğim'i isteyeceğiz. Sizden kız isteyecek ilk insanı görüp notlar almak istiyorum."

Sana Anne Diyebilir Miyim? (1. ve 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin