71. bölümle hepinize selamlar.
Az kaldı bitiyoruz. Bitip gidiyoruz.
Vallahi bu aileyi sizinle paylaşmak çok keyifliydi.Bizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür ederim.
İyi okumalar.
Sen benim deli çağım çocukluğum, sen bayramım, renkli balonum; sen karım, kardeşim... Sen her şeyimsin.
Perşembe sabahına uyanan Toprak Ailesi'nin muhakkak en keyiflisi Gülce'ydi. Dün Kaya ile vakit geçirmişlerdi ve genç kız kendini daha mutlu hissedemeyeceğine emindi. Bunun düşüncesiyle yatağında gerinip keyifli mırıltılar eşliğinde doğruldu.
''Günaaaaaaydın sevgili ikizim!'' diye bağırıp başını sağa çevirdiğinde ise Gurur'un yatağında olmadığını gördü.
''İkiz?''
Odada Gurur'un saklanacağı bir yer olmamasına rağmen yataktan kalkıp odanın içini gözden geçirdi. Gardırobun kapağını açıp, dolabın içini de kontrol ettikten sonra ikizinin odada olmadığını kabullendi genç kız. Kapıya doğru ilerlediği sırada açılan kapıdan giren Gurur ile olduğu yerde kaldı.
''Neredesin kızım sen sabah sabah?'' diye soran kardeşine ''Doğal ihtiyaçlar ikizciğim, anlarsın ya,'' deyip göz kırptı Gurur.
''Haaa! Ay onu boş ver de bu akşam kına var,'' diyerek boynuna atlayan Gülce ile kıkırdadı Gurur.
''Duyanda senin kınan var sanır ikiz. Ne bu heyecan?''
Genç kız, ikizinin sözleri üzerine ondan ayrılıp, yumruk yaptığı sol elini beline dayadı. Sağ elini ise hesap sorar gibi kardeşine doğru sallamaya başladı.
''Ya sen nasıl ikizsin be! Ben böyle neşeyle uyanıyorum. Ay diyorum içimden bugün Lülü kınalanıyor. Heyecanımı seninle paylaşayım istiyorum ama nerede! Düşman ikiz misin kızım sen? Benim de bir gururum var. Adın Gurur diye tek gurur sahibi insan değilsin bu hayatta...''
İçindekileri dökmenin huzuruyla derin bir nefes alan genç kız, ikizinin cevap olarak sadece ''Tamam,'' demesiyle şaşırmadan edemedi.
''Ne? Ben sana o kadar saydırdım sen sadece tamam mı diyorsun?''
Kardeşine gereksiz yüklendiğinin bilincinde olan Gurur, usulca başını sallayıp ''Tamam işte, haklısın özür dilerim,'' diyerek Gülce'nin telaşlanmasına neden oldu.
''Ay, sen ciddisin. Hıhh!'' korkarak iki adım geri giden Gülce'ye hayretle bakma sırası Gurur'daydı.
''Kızım sevsem ayrı sövsem ayrı dert. Bu sefer ne oldu?'' diye sorup kardeşine doğru adım attı ancak adımları yastığını eline alıp ona doğru savuran Gülce ile sekteye uğradı.
''Gelme sakın! Gelme diyorum, git...git! Babaaaa! Babaaaaa! Yetişin!''
''Kızım dur ne bağırıyorsun! Ya sussana herkesi ayağa kaldıracaksın!''
''İmdat, evi üç harfliler bastı!'' diye bağırdığı sırada odaya dalan Vatan duyduğu cümleyle Gurur'a sarıldı.
''Ne? Üç harfli mi? Nerede?'' sorusuna yatağın üstüne çıkmış, pikesini kendine siper etmiş Gülce yanıt verdi: ''Gurur'un içinde Vatan, uzaklaş ondan!''
Vatan aldığı yanıtla yutkunup ''Euzübillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim,'' diyerek ellerini yavaşça Gurur'dan çekti.
''Ya dangalak mısın, saçmalama!'' dediği sevgilisinin ondan uzaklaşıp ikizine sığınmasını hayretler içinde izledi genç kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Anne Diyebilir Miyim? (1. ve 2. Kitap)
Humor(Sana Anne Diyebilir miyim ve Bana Anne Diyebilirsin adlı romanlar tek çalışmada toplanmıştır.) DİKKAT! Bağımlılık yapabilir. Deneyimli/Deneyimsiz Anne Aranıyor. *25-30 Yaşları arasında bayan *Babamızın karısı olacak *Çok çocuk seve...