40. Bölüm

45.2K 3K 551
                                    

Günaydın.

Hayırlı pazarlar dilerim.

Umarım bölümü beğenirsiniz.
Hadi iyi okumalar ☺️

Gülce ve Gurur evden çıkınca hep yaptıkları gibi cüzdanlarını kontrol ettiler.

''İkiz ya, sen kirli çıkısındır bana elli lira versene,'' diyen Gurur'du.

''Ya kızım iliğimi kuruttun. Sırf tutumluyum diye bu kadar da yüklenilmez ki.''

''Tutumlulukla cimrilik arasındaki ince çizgide dolanıyorsun ikiz ayağını çek,'' deyince, Gülce bir adım geriledi. Gurur kardeşinin saflığına başını olumsuz anlamda sallamakla yetinmek zorundaydı. Tam da para istediği sırada çenesini açması iyi olmazdı.

''İkiz hadi canım. Sanki fırçalarını istedim, alt tarafı elli lira be.''

''Ay, iyi tamam ama idareli kullan paranı,'' deyip cüzdanından yüzlük çıkardı genç kız ve ikizine uzatıp ''Al kardeşim,'' dedi Gurur'un şaşkın bakışları arasında. İkizinin neye şaşırdığını anlayınca devam etti. ''Ne olur ne olmaz ikiz. Şimdi o çocuklar kesin uçuk bir kafeye gider. Suyu bile on liradır oranın. Vatan sana para ödetmez ama kendini mahcup hissetme sen yine de.''

Gurur, kardeşine yalan söylüyor olmanın ağırlığıyla kardeşine sıkıca sarıldı.

''Sen dünyanın en şahane ikizisin kız,'' deyip geri çekilince Gülce'nin yanaklarını sıkmaya başladı.
''Oy, oy, oy ikizini düşünür, kıyamazmış. Yerim kız seni.''

Gülce, elleriyle ikizinin yanağını sıkan ellerini uzaklaştırıp soluklandı.
''Allah'ım ayarın yok mu kızım senin? Allah'tan iki yüz lira vermedim. Yoksa seviyorum bahanesiyle üstümde tepinirdin.''

Kardeşinin sitemine omuz silkip gelen korna sesiyle konuştu Gurur. ''Sana da yaranılmıyor. Neyse hadi taksin geldi naş naş.''

''Ay ikiz, ben taksiyi kendin için istedin sanmıştım. Kızım buradan oraya en az otuz lira yazar be.''

Kardeşini taksiye kadar çekiştirirken, taksinin arka kapısını açmadan Gülce'ye açıklamasını yaptı. ''Zaten şort sevdan yüzünden evden kaçar gibi çıktık. Birde otobüste başına bir şey gelirse babam bizi keser.''

Gülce, altındaki mini şorta bakıp yüzünü buruşturdu. ''Ay ama ikiz çok seviyorum bunları. Hem bak üstümdeki tişört şortumu kapatıyor,'' dedi safça.

''Kızım sorun da bu zaten. Of, neyse hadi edebinle taksiye bin. Aa, iyi günler Yağız abi,'' diye de ekledi taksiciyi görünce.

''İyi günler kızlar. Hadi binin de gidelim.''

''Tamam abi. Bugünlük yolcun sadece Gülce, Nesrin ablaya çok selam söyle,'' deyip ikizinin taksiye binmesini bekledi. Hareket eden taksinin arkasından el sallayıp sokağın başına yürümeye başladı. Yolun başındaki taksiden Vatan'ın inip ona el sallamasıyla adımlarını hızlandırdı. Dün gece Vatan'ın geri döneceğini asla tahmin etmemişti, şimdi ise aynı acıyı bir kez daha yaşamamak için her şeyi yapardı hem de her şeyi. Gülümseyerek sevgilisinin önünde durdu.

Mahallelerinde ona sarılması hoş karşılanmayacağından mesafeli duruyordu.

''Merhaba.''

Sana Anne Diyebilir Miyim? (1. ve 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin