25. Bölüm

44.7K 3.4K 1.1K
                                    


Merhabalar!

Hemencecik geldim.

Nasılsınız, iyi misiniz?

Aman iyi olun, değilseniz yazın özelden tatlı tatlı konuşur bir çözüm yolu bulmaya çalışırız. Sonuçta dermansız dert yoktur. Evet itiraf ediyorum Güzin ablanın koltuğunda gözüm var. :)

Aman neyse sadede geleyim. "Ev alma komşu al" lafının en canlı örneği Sevda'mızla, bir sıkıntısı olduğundan şüphelendiğimiz Ali'mizle, doğuştan mı rahat diye düşündüğümüz Lülü'müzle işte geldik buradayız.

Bu bölüm 'O yana çok yattım biraz da bu yana yatayım'cılara gelsin. ;) ;) ;)

Multimedya da ki parça Göksel - Uzaktan, görsel ise Rapunzel.

Belki havalı emojilerim yoktu ama bende sevdim sizi.
Okur seven Dido emojisi.

Hadi içinize çeke çeke okuyun bakalım. 

Ağlaya ağlaya kendini sakinleştirdiğinde yumruklanan kapının anca farkına varabilmişti Sevda. Kendinden güç bulamadığından kapının yumruklanmasını yattığı yerden dinlerken kulaklarına çalınan sesle başını kaldırdı hafiften.

''Komşu iyi misin? Polisi arıyorum, o namussuz herifi tutuklatacağım... Bir kadına vurmak neymiş göreceksin şerefsiz, haysiyetsiz! Aç kapıyı, erkeksen bana göster gücünü! Hıyar ağası!''

Olduğu yerde doğrulup avuç içleriyle yüzünü sildi. Kapıya tutunup ayağa kalktı ve kapı kolunu aşağıya indirip kapıyı açtı. Kendi için değil ama elleri başka biri için kapıyı açabiliyordu. Açtığı gibi çelik kapıyı omuzlamak için gerinip kapıya çarpmak üzere olan kadının da evinin zeminine düşmesi bir oldu.

''Öldüm Allah!''

Sevda, yerdeki kadına şaşkınca bakarken kadın inlemeyle karışık konuşmasına devam etti. ''Ben kapıya çarpacaktım, yer bana çarptı. Ah! Düştüğüme bakma hıyar ağası, kalktığım gibi seni hapislere düşüreceğim!''

Şaşkınlığını atıp yere düşen kadının yanına gitti ve kadının yerden kalkmasına yardım etti. Kadın ayağa kalktığı gibi önce üstünü başını düzeltti, ardından kızarmış gözlerle ona bakan Sevda'yı arkasına çekip savunma pozisyonu aldı.

''Nereye saklandın? Erkeksen çık karşıma, çık da ebene kalmadan işimi seninle göreyim!''

Sevda, kadının arkasından çıkıp önüne geçti ve kadının havada yumruk yaptığı ellerini tutup aşağı indirdi.

''Evde benden başkası yok,'' dedi kısık bir sesle.

''Kaşla göz arası nereye kaçtı haysiyetsiz herif?''

Sorduğu soru Sevda'nın yüzünde buruk bir gülümseme oluşturdu. ''Öldü,'' deyip kadına arkasını dönerek salona doğru ilerledi.

Dakikalar içinde komşusu her şeyi en ince ayrıntısına kadar öğrenmişti. Öyle ki Sevda'nın suratına kapanan her telefon görüşmesi için Mert'in kulaklarını çınlatıp genç kadının küfür haznesini genişletmekten de geri kalmamıştı.

Sana Anne Diyebilir Miyim? (1. ve 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin