29 Dalis

9.8K 665 15
                                    

Abu stovėjome ir žiūrėjome į Mėnulio šviesą, atsinpindinčią švelniai banguojančiame vandenyje. Vis dar buvome susikibę rankomis ir jei tik būčiau negalvojusi apie blogąjį Zayn, manau, tai būtų viena iš gražiausių akimirkų mano gyvenime. Niekada nemačiau tokio kvapą gniaužiančio vaizdo. Visa tai neapsakomai ramino ir leido tiesiog apie nieką daugiau negalvoti.
Zayn tyliai atsiduso, paleido mano ranką ir prisėdo ant žemės, vis dar nenuleisdamas akių nuo ežero. Stebėjau jį ir kiekvieną jo judesį. Menesienoje jis atrodė dar patrauklesnis.
-Gražu, ar ne?- tyliai pasakiau aš, pati nustebdama, kad šįkart aš pradėjau pokalbį su Zayn, o ne jis su manimi kaip ir dažniausiai visus kitus kartus.
-Taip,- tyliai pasakė jis,- manau vanduo šiltas.
-Siūlai išsimaudyti?
-O kodėl gi ne?
-Dabar labai tamsu.
-Tu niekada nesimaudei naktį?- susiraukęs Zayn atsisuko į mane.
-Ne.
-Tu daug ką praradai. Patikėk manim. Tiesiog būtina tai išbandyti,- tarė jis ir atsistojo.
-Ką darysi?- sumišusiu žvilgsniu pažiūrėjau į Zayn.
-Eisiu maudytis.
-Gerai. Bet jei skesi aš tavęs negelbėsiu.
-Tuomet aš tavęs irgi,- nusijuokė jis ir pradėjo sagstytis marškinius.
-Aš ir neisiu.
-Ką?!- mergaitišku balsu sucypė Zayn,- Dar ir kaip eisi.
Jis sumetė savo marškinius ant žemės ir pradėjo nusiiminėti kelnes. Kodėl jis visada mane priverčia būti nejaukiose situacijose? Nusisukau į kitą pusę, pajaučiau kaip kaista mano skruostai.
-Einam,- pasakė Zayn ir vėl ištiesė man savo ranką.
Atsisukau į jį. Zayn stovėjo tik su apatiniais ir mano akys vis keliavo jo kūnu tai žemyn, tai aukštyn. Pagavau save žiūrint ten, kur nereikia ir vėl nusisukau išraudusi.
-Delise. Aš rimtai. Tai tiesiog reikia išbandyti. Tai būtina. Iš tiesų.
-Aš visai nenoriu maudytis.
Zayn atsiduso ir vienu staigiu judesiu pakėlė mane ant savo rankų. Aš suspiegiau, smarkiai apsikabinau jo kaklą, kad tik jis manęs neišmestų ir pajaučiau, kaip Zayn pradėjo nešti mane ežero link.
-Prašau, nereikia, Zayn! Aš nenoriu maudytis.
-Nieko negirdėjau,- nusišypsojo jis ir nešė mane toliau.
Kai Zayn pasiekė savo pilvo lygį, veidu atsirėmiau į jo kaklą, apsikabinau jį stipriau vis maldaudama, kad jis nuneštų mane atgal į krantą, bet jis nekreipė dėmesio į mano prašymus.
-O kas man iš to?- paklausė jis.
-Nežinau,- pasakiau greitai, Zayn paėjo dar giliau. Mano nugara beveik lietė vandenį.
-O ko nori?- nusišypsojusi paklausiau. Zayn įmerkė mano pėdas į vandenį. Vanduo buvo ledinis. Baisiai šaltas.
-O aš noriu, kad tu išsimaudytum. Ir tau vienaip ar kitaip reikės tai padaryti,- tarė jis ir iki kaklo panardino mane po vandeniu. Sucypiau iš šalčio, pasileisdama nuo Zayn ir besistengdama kuo greičiau išsinešdinti iš vandens. Vanduo buvo toks šaltas, kad net gėlė visus mano raumenis.
-Šalta!- sucypiau dar kartą ir rankomis pradėjau trinti savo pečius. Marškinėliai, kuriais vilkėjau buvo visiškai šlapi ir nuo to man buvo tik dar šalčiau.
-Visai nešalta!- paprieštaravo Zayn.
Sudėjau abi savo rankas į kumštį ir prabraukiau per vandenį, bandydama aptaškyti Zayn, bet, žinoma, nepataikiau. Tai bent nevykėlė...
Šviesiaplaukis nusijuokė iš manęs, bet aš bandžiau dar ir dar, kol galiausiai sušlapinau jo plaukus ir nusišypsojau pasididžiavimo šypsena.
-Tu dar pasigailėsi,- nusijuokė jis ir pradėjo bėgti į mane. Aš staigiai apsisukau ir dėjau į kojas, bet vanduo sulėtino mano judesius ir aš, cypdama, vėl atsidūriau Zayn ant rankų ir jis vėl panardino mane po vandeniu. Tik šį kartą visiškai. Staigiai išnirau ir pradėjau kosėti, kadangi į mano plaučius papuolė tikrai nemažai vandens.
-Nekenčiu tavęs,- sunkiai pasakiau bekosėdama ir nusišypsojau. Jis aptaškė mane ir patraukė paskui mane kranto link.
-Tu net neįsivaizduoji kaip man dabar šalta,- ištariau drebančiu balsu ir nesmarkiai trenkiau jam į petį.
-Bet juk buvo smagu, ar ne?
-Visai ne,- nusišypsojau.
-Meluoji.
-Nemeluoju.
-Meluoji,- vėl pakartojo jis.
-Na gerai, buvo smagu. Bet šalta.
-Sakiau!- sušuko jis ir vėl paėmęs mane už rankos, nusivedė namo, į tą kambarį, kuriame turėjau miegoti aš.
Zayn atnešė man dar vienus, sausus savo marškinėlius ir aš nedelsdama persirengiau.
-Galiu paskolinti ir šortus jei reikia!- sušuko Zayn už kambario durų.
Atidariau duris ir įleidau Zayn vidun.
-Ne, nereikia, ačiū,- atsakiau ir įlipusi į lovą, užsiklojau šilta antklode, tačiau ji manęs visiškai nešildė. Stipriai suspaudžiau dantis, kad jie nekalentų tarpusavyje ir susisukau į kamuoliuką.
-Ar labai šalta?- paklausė Zayn rūpestingai.
Aš linktelėjau ir apsikabinau pati save. Zayn prikando lūpą, pasikasė kaklą ir kažkur išėjo pro duris. Netrukus jis įžengė į kambarį, nešinąs dar viena antklode. Užklojo mane ir atsisėdo ant lovos krašto. Aš užmerkiau akis, bandydama negalvoti apie šaltį. Daugiau nieko negirdėjau, tik savo dantų kalenimą. Susiriečiau į kamuoliuką ir netrukus pajaučiau šiltą delną sau ant rankos. Pašokau iš netikėtumo ir apsisukau. Priešais mane buvo Zayn. Jis gulėjo lovoje kartu su manimi.
-Ką darai?- paklausiau pasimetusi.
-Atnešiau tau savo antklode, todėl dabar pats neturiu su kuo užsikloti.
Vis dar spoksojau į jį.
-Galiu sušildyti tave,- nusišypsojo jis.
Neįsivaizduoju ką tuomet sau galvojau, bet aš leidau jam miegoti kartu ir netgi apsikabinti mane, nes nuo jo kūno išties sklido labai maloni šiluma ir tai tikrai padėjo man sušilti.

OmegleWhere stories live. Discover now