31 Dalis

8.6K 593 2
                                    

Gulėjau apsikabinusi šlapią nuo mano ašarų pagalvę. Timas sėdėjo ant savo lovos ir stebėjo mane. Tai tik dar labiau mane trikdė.
-Jei tu dėl mamos tai ji greitai visą tai pamirš. Juk tu jos dukra ir ji myli tave.
-Ji sakė, kad jei ir toliau taip elgsiuosi, galiu daugiau ir negrįžti namo.
-Ji paprasčiausiai buvo supykusi. Supykę žmonės pasako daug neapgalvotų dalykų.
Žinoma, kaip ir aš pasakiau Zayn apie tai, jog miegojau su Timu. Nors apie tai net niekada nebūčiau pagalvojusi. Jis man lyg brolis, kadangi kartu leisdavome daug laiko.
-Timai,- tyliai pasakiau aš ir veidu kritau į pagalvę,- aš visai ne dėl to.
-Kas dar atsitiko? Ir kur tu buvai dingusi šitiek laiko?
-Aš..,- atsisėdau ir pradėjau krapštyti savo nagus. Žinojau, kad tai galėjau papasakoti tik jam,- aš buvau su Zayn.
-Kur?!- sumišusiu balsu paklausė jis ir priėjęs prie mano lovos, atsisėdo ant krašto,- kur tu buvai?
-Su Zayn. Jo namuose. Tiesiog... Jis nusivežė mane ten ir...
-Ir?..- nekantravo išgirsti jis.
-Jis buvo geras... Jis elgėsi su manimi gerai, nieko man nedarė. Mes išsimaudėme ežere naktį ir buvo išties smagu, bet ryte jis visiškai neturėjo nuotaikos ir... tiesiog... mes susipykome. Aš rėkiau ant jo ir jis ant manęs rėkė. Ir jis pastūmė mane. Nesitikėjau to iš jo.
-Zayn nėra vienas iš švelniausių mano pažįstamų žmonių. Jis visada toks uždaras savyje ir, iš tiesų, jis niekada nesiveža nieko pas save į namus.
-Sakė, kad nusipirko tą namą tik vakar.
Timas paėmė mano ranką ir švelniai pirštu glostė delną, bandydamas mane nuraminti.
-Ar jis padarė tau ką nors?
Aš papurčiau galvą.
-Prieš išleisdamas mane prie namų, jis paklausė ar senai mes su tavimi draugaujam. Jis perskaitė mūsų žinutes ir mano, kad mes esame pora.
-Jei ir būtumėm, koks jo reikalas?
-Manau jam tai nepatinka ir jis bandys mus išskirti.
-Na, mes gyvename kartu, todėl jam nepavyks,- nusišypsojo jis.
Aš nusijuokiau ir apkabinau jį.
-Kodėl tu iš viso sutikai kažkur su juo važiuoti? Juk pati valandą šaukei ant manęs, kad anąkart išleidau tave važiuoti su juo.
-Tai ne taip lengva, Timai. Jis turi taisykles ir tu turi jų laikytis, kitaip jis padarys ką nors tau.
-Pavyzdžiui ką?
-Pavyzdžiui mašina išdraskys tavo sodą.
Timas nutilo, keistai pažiūrėjo į mane.
-Tai... Visą tai,- pirštu jis parodė per langą,- visą tai padarė Zayn?
-O kaip tu galvojai kas tai buvo?
-Aš iš tiesų buvau pagalvojusi, kad tai kaimynų darbas, kadangi tavo mama visą dieną vis kartojo, kad nereikėjo vogti aviečių iš kaimynų kiemo.
Aš suprunkščiau. Timas taip pat nusišypsojo.
-Ji vogė avietes iš kaimynų kiemo?- nusišypsojau.
-Taip. Ir padarė iš jų uogienę,- vis dar besišypsojo jis.
Nusijuokiau, užsidengdama burną rankomis.
-Mano mama vandalė,- pasakiau ir mano kambaryje į vieną melodiją susipynė mano ir Timo juokas.

OmegleWhere stories live. Discover now