45 Dalis

8.4K 609 16
                                    

Sėdėjau sūkūrinėje vonioje, apsikabinusi Zayn. Jo rankos buvo švelniai apglėbusios mane. Jaučiausi pasakiškai. Tai iš tikrųjų padėjo man atsipalaiduoti. Ir ne tik. Jausdama Zayn šalia savęs buvau laiminga. Dar niekada ankščiau nebuvau patyrusi nieko panašaus. Na, iš tikrųjų, niekada ir neturėjau vaikino, galbūt todėl su Zayn jaučiausi nepaprastai. Jis suteikė man viską, ko aš taip senai norėjau.
-Ar norėsi išsimaudyti ežere?- paklausė jis.
-Jei vanduo toks pat šaltas kaip ir praeitą kartą- galbūt atsisakysiu,- tyliai pasakiau.
-Kaip nori. Bet žinok, kad ši vonia- tai dar ne viskas.
-Ką turi omeny?- paklausiau jo ir pakėlusi galvą, pažiūrėjau jam į akis. Jis buvo taip neįtikėtinai arti...
-Turiu omeny, kad esu paruošęs tau dar kelias staigmenas.
Plačiai nusišypsojau ir vėl prisiglaudžiau prie nuogos Zayn krūtinės. Jis delnu perbraukė man per pilvą, keliaudamas link šlaunies. Pasiekęs mano koją, švelniai pirštais bėgiojo mano oda.
-Tavo plaukai kvepia kokosais,- tyliai pasakė jis ir nosimi prisiglaudė prie mano viršugalvio. Galėjau jausti jo lūpas sau ant kaktos.
-Tai dėl mano šampūno.
-Niekada nesustok jo naudoti.
Sukikenau ir užsikėliau ranką Zayn ant kaklo, pamažu braukdama krūtinės link. Priliečiau jo ranktikaulį ir pirštais jį patyrinėjau. Prikandau lūpą. Jau senai norėjau tai kam nors padaryti.
-Zayn?- tyliai pasakiau.
-M?- sumurmėjo man į ausį jis.
Tyliai sukikenau.
-Kas yra?- nusišypsojo jis.
-Pamiršau ką norėjau pasakyti.
Zayn nusijuokė. Jo juokas skambėjo taip gražiai, kaip neskambėjo pas nieką kitą.
-Ar Timas nesupyks, kad tu čia?
-Nežinau.
-Žinai. Juk jūs jau daug metų bendraujat. Spėju, kad pažįsti jį kaip nuluptą.
-Taip. Jis supyks. Bet ne jam spręsti kur ir su kuo man būti.
-Gan griežtai.
-Kodėl?
-Na, juk jūs lyg ir draugaujat, ar ne?
Aš nusijuokiau iš tos minties. Nežinojau ar galiu atskleisti Zayn tiesą ar geriau šiek tiek palaukti. Tačiau nenorėjau jo daugiau apgaudinėti. Man niekada nepatiko meluoti žmonėms.
-Jis man kaip brolis.
Zayn įdėmiai klausėsi manęs. Nors nemačiau jo veido, žinojau, kad jis įbedęs į mane akis. Tiesiog jaučiau tai.
-Mūsų tėvai bendrauja ir jo mama yra geriausia mano mamos draugė, todėl kartu praleidžiame daug laiko. Nežinau ar galėčiau draugauti su Timu ne kaip draugai, o kaip pora, kadangi... Jis... Nenorėčiau gadinti mūsų draugystės ir jis nevisiškai mano skonio.
-Taigi... tu melavai?
-Taip,- nuleidau galvą.
-Vadinasi tu su juo nemiegojai?
Suprunkščiau, bet tada suspaudžiau lūpas, suprasdama, kad Zayn kalba visiškai rimtai ir jis viso to nepriimė kaip pokšto.
-Ne.
-Tuomet... šaunu. Jūs netiktūmėt kaip pora. Timui nerūpi ilgi santykiai ir nuolatinis rūpinimasis savo antrąja puse.
Trumpam nutilau, prikandau lūpą, nedrįsdama paklausti. Galiausiai po minutės ar dviejų sukaupiau visą drąsą savyje ir pagaliau ištariau:
-O tu? Ar tau rūpi ilgi santykiai?
Pajaučiau jo rankas šiek tiek atsitraukiant nuo mano kojos ir liemens. Jis sekundėlę sudvėjojo.
-O kaip tau atrodo?
-Man atrodo, kad tu laužai taisykles užduodamas klausimą į mano klausimą.
Zayn nusišypsojo.
-Man patinka, kai tu pradedi vadovauti. Atrodai labai rimta,- nusijuokė jis.
Žiūrėjau į Zayn, vis dar laukdama jo atsakymo. Jis nuleido žvilgsnį žemyn, bet tada pažvelgė man į akis.
-Nežinau. Kartais man atrodo, kad galėčiau su žmogum praleisti visą savo gyvenimą, bet tada jis ima ir pabėga. Neatsako į skambučius, žinutes, visiškai dingsta.
Sulaikiau kvėpavimą galvodama ar tik netyčia jis nekalba apie mane?
Ne... Negali būti. Jis turi omeny kitą merginą. Jis tikrai kalba apie kokį nors kitą žmogų...

OmegleWhere stories live. Discover now